Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
riffel billeder....
#1
findes der en tråd her inde hvor folk viser deres skydere??? eller skal vi starte en? bare for at folk ka få lidt gode ideer og udvæksle erfaringer med forskellige løsnings muligheder..

godt nytår

what dosent kill you, makes you stronger
what dosent kill you, makes you stronger
Svar
#2
Ja da[Smile] DRALF billedgalleri

http://www.riffeljagt.com/forum/code/for...ORUM_ID=51

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#3
jamen det er da fint hvis man så ku komme ind og se det.....[Sad!]

what dosent kill you, makes you stronger
what dosent kill you, makes you stronger
Svar
#4
Hej Gert

Det kan du jo prøve om du kan få lov til, du følger bare dette link

http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...IC_ID=2215

Og så måske..[8D]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#5
så er det prøvet [Smile] så må jeg se om jeg er autistisk nok til så fint selskab...

what dosent kill you, makes you stronger
what dosent kill you, makes you stronger
Svar
#6
det var jeg så vist ikke.....

what dosent kill you, makes you stronger
what dosent kill you, makes you stronger
Svar
#7
Nu ligger landet sådan at vi gerne vil se folk lidt an, inden vi viser vores kram frem, derfor er der et par ting der skal opfyldes, ikke for at genere nogen, men mere for jeres/andres sikkerheds skyld, hvilket jo osse er en af grundene til at folk skal ansøge med navn og adresse inden de lukkes ind.
Her er optagelsesbetingelserne :

Bemærk at ansøgninger som regel kun tages i betragtning, hvis man har været bruger af VTF i minimum 6 måneder og har posteret minimum 100 reelle indlæg.

Optagelsen er betinget af enstemig vedtagelse i optagelsesudvalget. Afslag begrundes ikke.

Medlemsskabet er midlertidigt og bliver først endeligt bekræftet på førstkommende generalforsamling. Et flertal af bestyrelsen kan når som helst forkaste medlemsskabet. Medlemmer af DRALF er som brugere af VTF underlagt forumets regler og moderatorer.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#8
så det vil sige at man er ikke en skidt fyr hvis man har skrevet 100 indlæg og har været her inde i 6 mdr... måske ham der har tid til det har siddet i fængsel for våben tyveri og er derfor interesseret i at få adgang til dralf meget hemmelige våben billeder... [}Smile]
nå hov nu kom der et indlæg mere er jo godt på vej mod de hundrede

what dosent kill you, makes you stronger
what dosent kill you, makes you stronger
Svar
#9
Tja, opfat det som du vil, nu er det kun kriterierne for ansøgning om optagelse der er nævnt, det ku jo være at de ansøgere der opfylder kriterierne havde lært andre at kende undervejs[Wink].
Men du er velkommen til, i våbenværkstedet, at starte med at vise dine skydere, det er jo så op til andre om de vil vise deres i tråden.

Kima/moderator

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#10
Tjaaa....

Reglerne for adgang til "Members Only" (Det kunne vel også være "kun for formænd i DRALF" [Big Grin])er vel ikke lavet specifikt fordi man ikke vil vise sine skydere frem på et offentligt forum..

Problemet er jo at mange ikke ret gerne vil reklamere med hvad de har stående i våbenskabet, specielt ikke hvis "the bad guys" kan finde frem til "ejerens" adresse og dermed har en "liste" over hvad de kan hente hvor[xx(]

Af samme årsag benytter mange jo "nicknames" og fjerner personlige informationer fra indlæg--

rent bortset fra det så er Gert nu OK [Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by dravis

Tjaaa....

rent bortset fra det så er Gert nu OK [Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"



Er du helt sikker[Wink] Han er da blevet smittet med Rem syge[Big Grin][Big Grin]

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#12
Ja... den der Rem syge er jeg heldigvis helt immun overfor, selvom Gerts korte "ørerenser" nu er meget sød ....[8D]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#13
ha ha ja ja det er vist ikke kun rem syge jeg har fået det er vist bare "gunsicknes" og er jo bag efter jer andre så skal jo ha noget inspiration.... men ja ka godt følge det med at man måske er bange for at de forkerte ser hva man har stående... men ja ja er nuu ik så bange for der kommer nogen og tager mine ting... men dravis og 308comp skal vi osse snart ud og skyde langt igen tror i?

vh gert

what dosent kill you, makes you stronger
what dosent kill you, makes you stronger
Svar
#14
dravis.....[:p]
og hvis du ka li den korte så blir du helt tosset men den 300 rum vi har skruet sammen....

what dosent kill you, makes you stronger
what dosent kill you, makes you stronger
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by gert dybdal jensen

ha ha ja ja det er vist ikke kun rem syge jeg har fået det er vist bare "gunsicknes" og er jo bag efter jer andre så skal jo ha noget inspiration.... men ja ka godt følge det med at man måske er bange for at de forkerte ser hva man har stående... men ja ja er nuu ik så bange for der kommer nogen og tager mine ting... men dravis og 308comp skal vi osse snart ud og skyde langt igen tror i?

vh gert

what dosent kill you, makes you stronger



Jeg har lige spurgt hos vores forbindelse om hvilke weekends der skal reserveres.

Jeg håber på noget vindstille noget så jeg ikke skal beregne vinddrift og kompensere for vind samtidig en faktor er nok for mig af gangen.

Sidst var det 2 mil vind minus 0,5 mil drift der gav træf, men jeg vil hellere skyde uden vind

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#16
uden vind er osse lidt sjovere, men med vind er mere udfordrene.... første gang jeg var med skulle man dælme os tænke sig om for at ramme noget som helst...

what dosent kill you, makes you stronger
what dosent kill you, makes you stronger
Svar
#17
Vi satser på årets første skydning midt i marts, hvis der ikke er flere meter sne.
Den første skydning er vi nødt til at booke højst 14 dg. inden skydningen pga. vejret.
Svar
#18
Jeg glæder mig allerede... [8D][:p]

Sne generer mig ikke, når bare skiverne kan ses....

støvregn og blæst er meget værre...[xx(]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#19
jeg skal os nok komme sne eller ej....

what dosent kill you, makes you stronger
what dosent kill you, makes you stronger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)