Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvad går Høghen og roder med?
#1
Hvis der er nogen der er i tvivl om hvad det egentlig er jeg går og laver til hverdag, så er der her et frisk billede fra min arbejdsplads. Nogle vil måske tænke: "Der er noget her der ikke passer." Men den er god nok - vi er gået over til forke med kun to spidser [}Smile]

[center][Image: Devil.jpg][/center]
Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Nåååeee det er derfor JTK ikke var så vild med det her forum [}Smile]

MVH
Mugge
[Image: leopard.jpg]
MVH
Mugge

Svar
#3
Mugge:
Citat:quote:

Nåååeee det er derfor JTK ikke var så vild med det her forum

Det er klogt og smutte, når lokummet brænder.[8D]
Er det VTF` kontor.[Big Grin][Big Grin]
MVH

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#4
Du skal passe bedre på med ikke at komme for tæt på[B)] Se nu dit hår!!
Svar
#5
Er det ikke lidt tidligt med juleoprydningen[?]
Eller er det for at holde myggene væk(mener at kunne huske at svenske myg er på størrelse med en middelsvær helikopter[B)])

Mvh
Kim

Livet er fedt, bare man er karaktersvag nok til at nyde det
(ukendt)
Svar
#6
Jeg vil nok sige at der er stil over den,når de rydder op i Sverige,ikke noget med at sortere;træ,småt brændbart,stort brændbart,PVC.papir osv.Nej "vi brænder sgu bare hele lortet af".... Så er vi også så dejlig fri for at svine vores "afgiftfrie" volvo'er til....[Smile]
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Citat:quote:

"vi brænder sgu bare hele lortet af".... Så er vi også så dejlig fri for at svine vores "afgiftfrie" volvo'er til....[Smile]



Under forudsætning af, at vi holder dem væk fra røg og sodnedfald.

Iøvrigt har jeg erfaret at Nickel-Cadmium batterier er svære at brænde af - der bliver en hel masse tilbage når PVC'en er futtet af - min nabo har samme problem - vi er nødt til at samle resterne sammen og smide det i en (dansk) sø, så vores hunde ikke æder det.

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#8
Hmmmnnnn - et lille spørgsmål:

Når du så har brændt af og futtet rundt i røg og damp hele dagen og tager dig et velfortjent bad bagefter

- er det så det, man kalder skånevask???
[:X]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)