Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stoppet imorges på vej til arbejde
#1
Jeg kom imorges kørende ad en grusvej, på vej ud til en af de utallige oliebrønde her i junglen i Gabon. Lige som jeg rundede et lille knæk i vejen, stod en kæmpe silverback og gloede ondt på mig. Jeg fik lige så stille listet kareten i bakgear, og trak mig lidt tilbage, så jeg kunne vente til han var gået ind i junglen igen.
Da er det at man bander sig selv langt ned i helvede for at have glemt både telefon og kamera.
Men i skal ikke snydes for billeder, så jeg lægger nogle ind når jeg kommer hjem. Halliburtons server vil ikke lade mig lægge dem ind nu, har prøvet.

pastoren
pastoren
Svar
#2
Du snakker om at glemme kamera og telefon. Hallå[Big Grin] hvilken kaliber har du glemt derhjemme, spør jeg om [?][Big Grin] Det er måske ikke sæson [8D]

Gætter på ok puls og åndedræt over gennemsnitligt i minutterne efter[?]
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by pete1234

Du snakker om at glemme kamera og telefon. Hallå[Big Grin] hvilken kaliber har du glemt derhjemme, spør jeg om [?][Big Grin] Det er måske ikke sæson [8D]

Gætter på ok puls og åndedræt over gennemsnitligt i minutterne efter[?]



Til info så er en silverback en fuldvoksen han gorilla.[Wink]

http://en.wikipedia.org/wiki/Gorilla

Hvis nu at Pastoren havde berettet, at han havde skudt en silverback, så havde jeg stået først i rækken til at kvæle ham[}Smile]

Men vi glæder os til at se billeder fra disse vidunderlige dyr, en af mine drømme er at komme ned at se disse store gorillaer i deres naturlige miljø[:p]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#4
Jeg er helt med på, at der absolut ikke er jagttid, og det er et truet art[Wink], der selvfølgelig ikke skal nedlægges[^]

Har selv næsten løbet en bjørn ned i Mt Robsom Provincial Park, Canada. Man tænker ikke på meget andet en at komme sig lidt på afstand.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)