Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kronvildtjagt d. 22 Januar ???
#1
[:0]Hørte nede ved en kammerat at man vil prøve at lave jagt på hinder og kalve d. 22 på HELE Djursland.[:0]
Rygtet siger at alle lodsejere skulle have modtaget et brev hvori man opfordrer til at jagt den dag dog kun på hinder og kalve.

Er dette en and eller [?][?][?]

Mvh Hilbilly

Roser er røde
Violer er blå
Dine øjne er-----Åh fuck da også.
Jeg tager på jagt.
Sover du når jeg kommer hjem ??
Mvh Hilbilly

Roser er røde
Violer er blå
Dine øjne er-----Åh fuck da også.
Jeg tager på jagt.
Sover du når jeg kommer hjem ??
Svar
#2
det er såmænd rigtigt nok: jeg fik mit fra Fuglsø Krondyrlaug i forgårs:

Som omtalt tidligere vil vi som noget nyt forsøge os med at arrangere en laugjagt. Jagten arrangeres

lørdag den 22 januar 2011

bl.a. for at tilgodese landbruget med at få reduceret i kalve- og hindbestanden og dermed niveauet for afgrødeskader.

Ideen er, at deltagerne sætter sig ud i hochstandene/skydestigerne og at der eventuelt sættes bevægelse i områdets rudler.

Der har tidligere fra forskellige medlemmer været ytret bekymring for, at deres frivilligt fredede hjorte vil blive nedlagt ved en sådan lejlighed.
Man har derfor været negativ indstillet over for et sådant arrangement.

Derfor henstilles til, at der udelukkende nedlægges kalve og hinder ved jagten der selvfølgelig skal afholdes i henhold til de jagtetiske regler for kronvildtjagt.


om det er en god ide eller for meget af det gode ved jeg ikke. jeg er heldigvis på kokkejagt på fyn[Big Grin] ( og har vel også skudt min kvote.

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Det vil absolut ikke være noget problem for mig at være din stedfortræder Hr Strom, hvis du føler at du svigter laugets opfordring ved at tage til Fyn hehe.

Kan tilbyde kødet opskåret og fryserklar efter ønske såfremt der skulle komme noget for.

... nå, man får vel ikke noget for ikke at spørge. Smile

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
#4
Altså jeg skal nok også være på din plads i stigen imod et lille stykke kød STROM [Wink]

Alt i alt synes jeg det er et super intiativ, hvis der er problemer med afgrødre, som det lyder til.

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#5
altid rart med hjælpsomme unge mennesker [:I]

jeg er nu lidt bekymret for om der evt skydes for meget på dagen.

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Jeg er enig med Strom.[^] Det kan efter min ydmyge mening godt lyde som en drastisk handling. Så derfor tager jeg til Nordjylland i morgen for at gøre lidt ved bestanden deroppe[Big Grin]

Mvh Hilbilly

Roser er røde
Violer er blå
Dine øjne er-----Åh fuck da også.
Jeg tager på jagt.
Sover du når jeg kommer hjem ??
Mvh Hilbilly

Roser er røde
Violer er blå
Dine øjne er-----Åh fuck da også.
Jeg tager på jagt.
Sover du når jeg kommer hjem ??
Svar
#7
Ja jeg er lige blevet inviteret til at deltage i jagten hos en af mine kammeraters far, men jeg blev desværre nødt til at takke nej, eftersom kæresten mener hun skal se mig den weekend. Min kammerat synes heldigvis det er synd for mig, at jeg sådan er under tøflen så jeg kommer med ud d. 30. i stedet [Big Grin]

Mvh
Jonas
Svar
#8
Jonas dit heldige asen! [Wink]

Bare indrøm at du skal på "jagt" begge weekender [^]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#9
Jeg kan desværre ikke indrømme at jeg skal begge weekender, men jeg kan da indrømme at riflen er pakket og jeg bare sidder og venter på at blive hentet, og så står den på trykjagt efter kron- då- og råvildt i dag [Smile]

Knæk og bræk
Jonas
Svar
#10
Blev der skudt noget...[?][Smile]

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)