Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hjælp jeg er blevet sindsyg
Citat:quote:

Originally posted by chrstn_olsen

Med Mauseren kan jeg have en kikkert/montage til alle piber og så notere hvordan den skal stilles til de enkelte piber. Det kunne ikke lade sig gøre med Blaseren.


Underligt, for det kan jeg sagtens med min [Smile]

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
Explorer: Hvis du har flere piber til din Blaser og samme montage passer alle uden du skal justere med en skruetrækker, så hører du til de få heldige. Jeg har i hvert fald hørt det fra alle jeg kender der bruger Blaser og det er nogle stykker efterhånden. Jeg læste på et tidspunkt at problemet skulle være løst, men jf. en forhandler så sent som sidste weekend, så er det stadig et problem.

Flere steder har jeg hørt at de anbefaler at man ved køb af extra piber tager den der sidder på riflen med, så man kan prøve hvilke af piberne hos forhandleren der ligger så tæt på den man har i forvejen at der ikke skal justeres. Det er den eneste måde at være sikker på montagen kan flyttes uden justering.

Det er da lidt bøvlet og en af grundene til at jeg solgte min R93.
Stort knald = stort smil :-D
Svar
Det er korrekt, men flere piber til en kikkert kan godt lade sig søre hvis man justerer montagen, men vil du undlade at justere så kan feks NP Nielsen modificere dine piber så montagen går på dem alle uden justering.
Jeg medgir at det er for dårligt at Blaser ikke kan lave dem ens

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
Jeg er lykkelig ejer af 2 stk R93'ere, en i kaliber 6,5x55 og en i 30.06... Solgte min 202'er til fordel for den sidste i 6,5x55 og har aldrig fortrudt det en eneste gang... Jeg har tre montager og de passer alle på hver pipe, uden problem. KØB DEN NU, du vil ikke fortryde...

Mvh.

Jacob S. Jensen

Hellere skyde engang for lidt, end engang for meget!
Mvh.

Jacob S. Jensen

Nu kun med .223'er og 30.06'er.
Svar
Så skete det!
Efter at have ventet et års tid,for at se om sindsygen forsvant er jeg blevet ejer af en B..... R8 prof.

Jeg har skilt mig af med en Dansk kvalitetsriffel med meget udsøgt "åndenød" og fået en Tysk plastikbøsse fra fætter BR i stedet enda med ekstra magasin+aftrækkerhus+en kuffert til samlesættet da tilbehøret jo er meget billigt[Smile]

Rensegrej købte jeg ikke da piben jo normalt holder 2500000 skud med rensning, så jeg går ud fra at den klarer 100000 skud uden[:0].
Svar
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Er der nogen der kan finde det video klip fra Norge hvor de skyde på stål mål på lange afstande med tilskuere på.



Yes [8D] http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/279486/

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)