Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Der fyres med valnød
#1
[Image: DSC04351.jpg]

Jeg har hugget en gammel s/s op i dag. Det gav flere fine bolte og skruer, der går i gemmerne. Det gav også et skæfte i en sølle grade. Jeg var egentlig på vej til skraldespanden, da jeg fik ideen om at et valnøddeskæfte også kan brænde [Big Grin]
Stor er skuffelsen ved at konstatere, at brændværdien er ringe [B)] Måske var det den sølle grade, der gjorde, at skæftet efter bare få minutter er kommet til at se ud som på billedet.
Walnut
Svar
#2
Så skal du nok vælge, at skrive ''begraves i jorden'' i dit testamente,
Med de mængder støv du har indåndet !!!

Hilsen Steen
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Just shot

Så skal du nok vælge, at skrive ''begraves i jorden'' i dit testamente,
Med de mængder støv du har indåndet !!!

Hilsen Steen



Jeg har hørt du skal hældes tilbage på flasker[Big Grin][^]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Hog

Citat:quote:

Originally posted by Just shot

Så skal du nok vælge, at skrive ''begraves i jorden'' i dit testamente,
Med de mængder støv du har indåndet !!!

Hilsen Steen



Jeg har hørt du skal hældes tilbage på flasker[Big Grin][^]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!



[Big Grin] Nu ved jeg ikke helt om det er mig eller Just shot, der er bud efter. Jeg kan ikke sige mig fri for at inhalere støv under det almindelige arbejde, men jeg har dog taget mig gevaldigt sammen m.h.t. at bruge åndedrætsværn, når der slibes for alvor. Jeg kan kun bruges til at vande blomster med. Argh... større blomster og mindre buske for at være helt sikker [Big Grin]
Er forøvrigt røgfri i 5. måned [8D][8D][8D] Det er dælme noget, der rykker, når det gælder slæb af dyr i skovene! Behovet for at kunne være ordentligt med til denne aktivitet har været hovedårsagen til stoppet. + alle de andre goder, der følger med.
Walnut
Svar
#5
Bange for han hentyder til mig [8][}Smile][}Smile][}Smile]
Svar
#6
Det første indlæg var ikke skrevet i andet end sjov !!!
Kunne bare ikke dy mig ! Efter alle de billeder af misundelseværdige snitterrier [Big Grin]

Hilsen Steen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)