Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sauer 202
#1
Jeg har læst en tråd på det famøse forum på netnatur, hvor der er en del skriveri om en funktionfejl på 202'eren, gående på at den klikker og når man vil åbne låsen går skudet af[V]

Er der nogle herinde som har kendskab til dette problem[?] (jeg går nemlig og venter på sådan en riffel)
Svar
#2
Jeg har aldrig hørt om disse problemer og det undrer mig da også noget eftersom saueren er nærmest eneherskende som skytteforeningsvåben i alle de Skandinaviske lande. Der må være produceret flere hundrede tusinde eksemplarer af dette våben - var der udbredte fejl på dem, ville vi alle vide det! Men...jeg skal ikke være skråsikker...er der nogen af de kloge hoveder, der henviser til disse problemer, der kan fremlægge nogen som helst form for dokumentation?

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Jeg har en ussel teori med det, efter at have pillet ved en del forskellige ting. Jeg tror ikke at det er riflen, men aftrækket der er fejljusteret, da jeg kan fremprovokere samme ting på et timney-aftræk (Eller var det Boldt) Et aftræk består jo af en del små brikker der skal passe nøjagtigt, og kunne bevæges sammen. opstår der en forkert forskydning, kan man feks. rissikere at sikringen ikke virker eller slagstiften fældes....Men det er bare en teori, uden at have set et tilfælde af ustabiles sauerus.

G.D.
Great Dane

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)