Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skarpeste pris i UK
#1
Hej.
Er der en eller flere, der er opdateret på stedet med den skarpeste pris på en Swarovski 3-18X50 BT i UK?
Walnut
Svar
#2
har haft gode erfaringer (også prismæssigt) med cluny country store
men han (lige som mange andre) viser ikke de aller bedste priser direkte på nettet = spørg og få tilbud (og hvis du kan henvise til konkret pris hos konkurrent vil han (som også andre) sikkert matche)

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#3
Tillader mig lige at lave et tillægsspørgsmål. Er de BT den tusse værd? Er der en der kan forklare kort hvordan det i praksis funker?

Tror bestemt cluny er det billigste pt. Er selv ved at bestille en z6i og kan ikke finde den billigere nogen steder.

[center][Image: ajbutton.gif]
Fattigdom - det er en sindstilstand
[Image: logo01_old.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Tikka4ever

Tillader mig lige at lave et tillægsspørgsmål. Er de BT den tusse værd? Er der en der kan forklare kort hvordan det i praksis funker?

Tror bestemt cluny er det billigste pt. Er selv ved at bestille en z6i og kan ikke finde den billigere nogen steder.

[center][Image: ajbutton.gif]
Fattigdom - det er en sindstilstand
[Image: logo01_old.jpg][/center]



BT er for mig værdifuld, når jeg skyder jagtfelt. Tidligere satte jeg labels på kliktårnet og lavede streger/ farvede prikker på de forskellige skydeafstande/ indstillinger på kliktårnet.Den er selvfølgelig også af værdi på jagt, når der skal klikkes til større afstande.
Med BT tårnringene i tre forskelligt farvede prikker kan der let drejes frem til den ønskede prik/ skydeafstand. Det er hurtigt. På Swarovski´s hjemmeside er der en tabel, der kan fodres med kikkertmodel, krudtmængde og kuglevægt m.m. Når man har fodret den, klikker man beregn og der tikker så en indstilling ud til de farvede ringe i tårnet. Man skiller så (let) tårnet og anbringer de farvede ringe efter anvisningerene. Betjeningen/ indstillingen af BT tårnet er også gennemgået på Swarovski´s hjemmeside. Det bliver ikke meget lettere.
Walnut
Svar
#5
Helt enig med Walnut. her er link:

http://www.swarovskioptik.com/en/product...ion-manual

http://ballisticprograms.swarovskioptik....rm_en.html

Hurtigt, nemt, og kan bruges med flere typer ladninger på samme tid, da man kan se bort fra de farvede prikker og bare skrue på tårnet efter markeringerne som springer 1 og 5 klik. desuden er der "nul stop" så det er nemt at finde hjem ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)