Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jagt i TV NU!
#1
Jagt fra Sverige på Kanal 9....

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Konen ser håndbold [Sad!][Sad!][Sad!]

Mvh
[Image: Zoli1.jpg]

Nu med S&L [Big Grin]
Mvh


Svar
#3
OG[:o)][:o)][:o)]
Svar
#4
os steen andersen er på banen kl 17
Svar
#5
Er det ham reklamesøjlen i engelsk tweed ? [Big Grin][Big Grin]

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg] ... min næste Sako skal være en L461 Vixen .223R :-)
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar
#6
Han forsøger da med sikkerhed at overbevise alle om at det eneste rigtige at skyde med er et tysk selvskuds apparat!

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by fqvist

Han forsøger da med sikkerhed at overbevise alle om at det eneste rigtige at skyde med er et tysk selvskuds apparat!

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!



Et eller andet sted må Blazer’s marketings afdeling jo gøre rigtigt. Hvis man ser på antallet af brugere her på forumet, der pludselig erklærer sig kommende ejere af riflen, så går det rigtigt godt for Blazer. Hvis denne udvikling fortsætter, så frygter jeg, at vi ved juletid kan kalde det BTF – Blazer Teknisk Forum. [B)]

Som i alle andre aspekter af livet, gælder det om at se det positive i udviklingen, og jeg glæder mig til at læse salgssiden i det næste par måneder. For der skulle gerne komme nogle aflagte Tikka, Sako, Remington mm til salg. Til glæde for dem der endnu ikke har overgivet sig for den velsmurte tyske marketingsmaskine, anført af Steen Andersen på dk4.

Christian
Svar
#8
Citat:quote:

Han forsøger da med sikkerhed at overbevise alle om at det eneste rigtige at skyde med er et tysk selvskuds apparat!



Steen Andersen skyder så vidt jeg husker da med Bl**** ikke ? det er jo ikke den tyske selvskuds riffel, det er jo Sauer der har den titel. [B)]

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#9
Det er nemlig rigtig Lani - Bl****´'en må vel hedde sigselvskyderiffel? næ - heller ikke, for det kan vel også oversættes til "at skyde af sig selv" og det er Sauer's titel, på tysk hedder Saueren jo "selbschuztapparat".

Vi må have det her slået fast en gang for alle
Sauer= ???????
Bl*****=?????
what dælen do wi do?

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#10
Blaser er "skydesigselvriffel"
Saure er "sigselvskyderiffel"
Svar
#11
Tysk fin mekanik uber alles[Big Grin]

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#12
F-body, det tror jeg er iorden, men skal vi ikke have det på tysk? evt. plattysk, M@x - er det noget for dig?

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#13
nu har det Tyske jo også en mulig af 'forveksling' mellem 'Schiess' og 'Scheiss' .. så hvilken version skal oversættelse baseres på?

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#14
@ CFR. Hvad har folks påklædning at gøre med, om der kommer billige rifler til salg. I øvrigt i forvejen billige rifler.....???

En Blazer en en beklædningsgenstand.

Du mener sikker BLASER. Hvilket er en yderst velskydende riffel. Og som ejer af en, kan man sidde og more sig længe over al den opmærksomhed den får i diverse topics.... [Smile]

Jeg er sådan set ligeglad med, hvad andre skyder med. Har haft både Tikka og remington i hænderne, men kun et splitsekund, da det er noget værre rallerværk. Hver sin smag...... [Smile]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#15
@ BigDane – Jeg undskylder min stavefejl, og jeg opdagede det faktisk kort tid efter, men har ikke fundet det nødvendigt at ændre det. Jeg har intet had/kærligheds forhold til Blaser, som du selv skriver hver sin smag.
Jeg er en glad Sauer 202 ejer, og som ejer af dem har man jo også måtte lægge ryg til lidt. Det jeg morer mig over, er antallet af folk der i den forgangne uge, har meldt sig på banen som kommende Blaser ejere, og så sad jeg bare lige og filosoferede lidt over hvad den udvikling kunne medføre. Og så respekterer jeg fuldt ud, at man har et standpunkt, til man tager et nyt. Man udvikler sig jo igennem livet, og ting som jeg engang fandt utrolige vigtige for mit liv på det tidspunkt, kan man måske nok se lidt mere nuanceret på senere i livet. [^]

Så jeg har ikke noget negativt at sige om Blaser ejere, og jeg respekter folk for deres valg. [Smile]

Med venlig hilsen

Christian
Svar
#16
@ Cfr. Jeg føler mig nu heller ikke provokeret. Tænkte bare, at man som stolt ejer af en Bla måtte ytre sig. [Smile] Har selv haft Sauer. Nu egentlig en dejlig skyder også. Når alt kommer til alt, handler det vel egentlig mest om, man selv er tilfreds.

Mvh

Tom

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)