Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtbutikker i London
#1
Hej

Skal en smuttur til London torsdag.
Kender I nogen adresser som jeg kan frekventere i midt London
Det behøver ikke være en "biks" med "parbøsser" - dem har jeg ikke råd til alligvel [Big Grin]
Hvad nu hvis jeg fandt en kikkert, og vil have den med hjem er det uden problemer bare at tage den med hjem i flyet....[?]

"Livet er for kort til upræcise rifler"
[Image: topp_vinter.gif]
[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Hej

Skal en smuttur til London torsdag.
Kender I nogen adresser som jeg kan frekventere i midt London
Det behøver ikke være en "biks" med "parbøsser" - dem har jeg ikke råd til alligvel [Big Grin]
Hvad nu hvis jeg fandt en kikkert, og vil have den med hjem er det uden problemer bare at tage den med hjem i flyet....[?]

"Livet er for kort til upræcise rifler"
[Image: topp_vinter.gif]
[Image: topp_sommar.gif]



Da det er et eu land mener jeg du kan tage det med hjem du har løst til. Bortset fra Sprit og andet der kræver tilladelser.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#3
Hvis du skal flyve tilbage til DK, så hold dig fra "våbendele" Englænderne er fuldstændig Fascistiske i deres lufthavne og konfiskerer på livet løs, bare de har den mindste ide om at man har noget "forkert" eller "Farligt" med.

Jeg har et eksempel på at en bekendt fik konfiskeret et fint sæt rensegrej (Der stod jo "Gun cleaning kit" på[V])

Under alle omstændigheder skal man sørge for at det man har købt er pakket ned i baggagen, og ikke er med i ens håndbaggage[xx(]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#4
Skal jeg forstå det sådan... at ved at rejse på Ryan Air måden... med en lille 10 kg kuffert som skal med ind kabinen, at så er der overhængende risiko for, at man ikke får sin kikkert med hjem[?]
Jeg ville jo så græde snot....[xx(]

"Livet er for kort til upræcise rifler"
[Image: topp_vinter.gif]
[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#5
Ja, lige præcis Ryan Air har givet allehånde problemer med at få ting med hjem fra UK[xx(]

Herunder omtalte rensesæt og sågar et tomt gevær-futteral[?][V]

Men hvis du har tiden, så gå dog ind i de dyre butikker og kig på lækkerierne, men SKAL jo ikke købe[:p] Slipsenåle, lommetørklæder og andet tingeltangel med "purdey" på er gode gave ideer[8D]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#6
Er det ikke en mulighed at gå fra forretningen og så ned på det nærmeste posthus???
Mvh.

Yeti
Svar
#7
Det med posthuset er en oplagt mulighed... godt tænkt yeti[Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#8
Er alt helt sikkert ved denne manøvre? - så kunne man vel bare bestille via en hjemmeside - og der har jeg forstået at nogle engelske firmaer ikke længere sender ud af landet - og det er vel fordi der er problemer med at varerne ikke når frem til modtageren!

Ikke mange adresser?

Purdey James & Sons Ltd
57 S Audley St
London W1K 2ED, United Kingdom

Citat:quote:

Originally posted by yeti

Er det ikke en mulighed at gå fra forretningen og så ned på det nærmeste posthus???



"Livet er for kort til upræcise rifler"
[Image: topp_vinter.gif]
[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#9
Purdey og H/H skal man da besøge når man er derover.....[Smile] Det ER altså en stor oplevelse at komme ind i de hellige haller,og se deres helt fantastiske våben-og nej,der er ingen købetvang!![Wink] Til gengæld er der flinke og venlige folk i begge butikker,der gerne snakker med en "Våben-turist" (Men du må hellere undlade at købe deres våben-olier,dét går nok ikke i håndbagagen)[Sad]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)