Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OFFTOPIC
#1
Kom lige i tanke om en lille historie......

Kvinden kommer op til sin læge og beklager sin nød.
Det er noget skidt med min mand, han vil så gerne have analsex med mig, hvad i al verden skal jeg dog gøre??

Lægen ser på kvinden og siger til hende: Ja du bliver jo nok nødt til at bøje dig.

Ja ja det er jo fredag........

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
Puf, den magiske drage.........ud over Møn´s klint. Så kan den lære det.......
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#2
Det kan vi li´!!![Big Grin]

Kan denne også bruges?

Skov- og naturstyrelsen har nedsat forbud mod at kvinder begraves!

Begrundelsen er, at det tager adskillige generationer at nedbryde en dåse!!!

- og lad mig med det samme benytte lejligheden til at undskylde ovenstående overfor de kvindelige brugere af dette ellers udemærkede forum! Undskyld!!![B)]

God R*V og god weekend!
Mvh. MS

"Man skal ikke sælge skindet før børnene er skudt"
"Hellere dø stående, end leve på knæene"
Svar
#3
En gruppe nonner skulle på tur og stod og ventede på bussen, da den pludselig kom jordende og pløjede alle nonnerne ned...

Som nonner ryger de selvfølgelig direkte i himlen,
og ved perleporten møder de Skt. Peter.

"Jeg er nødt til at stille de damer et spørgsmål inden jeg lukker Dem ind, det er en ren formsag" siger Skt. Peter. "Søster Mary" spørger han "har du nogensinde rørt en Penis?" Søster Mary fniser og siger "Ja, jeg rørte engang spidsen af en mands penis".

"Så længe det kun var spidsen" siger Skt. Peter. "Vask dine fingerspidser i vievand, så er du klar til at komme i himlen." Søster Mary dypper sine fingre i Vievand.

Skt. Peter fortsætter "Og dig søster Marie, har du nogensinde rørt en penis?". "Ja" svarer søster Marie "engang jeg var på stranden skulle jeg træde over en nøgen mand og min fod snittede hans penis."
"Så længe det kun var din fod" siger Skt. Peter "skyl din fod i vievand og du er klar til at komme i himlen."

Pludselig opstår der uro blandt nonnerne og Søster Benedicte maser sig frem i køen, da hun har mast sig frem forrest, spørger Skt. Peter "Søster Benedicte, hvorfor har du så travlt?"

Søster Benedicte svarer "Hvis jeg skal gurgle hals i vievandet, så vil jeg helst gøre det inden Søster Karen dypper sin røv i det."

---------------
Og hvis der, mod forventning, er nogle r**huller her på dette forum, som føler sig stødt, undskylder jeg på forhånd [Wink]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#4
En onersøjelse har bivist, at mænsker der er knal goe i sængen, er dålig ti a stabe...

rægti go vigent [Big Grin][:I][Wink]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#5
Det er det jeg siger... Verdenen er fuld af fæle kvinder... (det være sig de udøvende og de fortællende...) [Big Grin]

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Dr. Strangelove

Det er det jeg siger... Verdenen er fuld af fæle kvinder... (det være sig de udøvende og de fortællende...) [Big Grin]

[Image: skelet025.gif]



Hej din gamle blotter ...

Synes du den var fæl? Så se denne her [Big Grin]

For et par måneder siden annoncerede CIA efter en snigmorder. Det er svært at blive godkendt til den type jobs, og ansøgerne testes grundigt inden ansættelsen. Efter at alle ansøgerne havde gennemgået den indledende træning og var blevet checket grundigt, var der tre ansøgere tilbage, to mænd og en kvinde. De skulle så til en afsluttende test for at afgøre, hvem der skulle have jobbet.

Den første af mændene blev fulgt hen til en dør, og fik en revolver udleveret. Vi er nødt til at kunne være sikre, at du kan adlyde dine instrukser uanset omstændighederne sagde CIA agenten. ”din kone sidder på en stol gå ind og skyd hende” manden blev chokeret og sagde: det kan du ikke mene! Jeg kunne da aldrig skyde min egen kone! ” ok ” sagde CIA agenten. Så er du ikke den rigtige mand til jobbet.

Derefter blev den anden mand vist hen til døren og fik en revolver samt samme besked: ”vi er nødt til at kunne være sikre på, at du kan adlyde dine instrukser uanset omstændighederne”, sagde CIA agenten. ” din kone sidder derinde på en stol. Gå ind og skyd hende.

Manden så også lidt chokeret ud men tog revolveren og gik ind i lokalet. Der var helt stille i 5 minutter, og så kom han ud igen. Han havde tårer i øjnene og sagde: jeg prøvede på at skyde hende, men jeg kunne ikke gøre det. Jeg er nok ikke den rigtige mand til jobbet.

CIA agenten sagde: ” nej, det er du ikke” hent din kone og tag hjem.

Nu var det den tredje, kvinden, der skulle testes. Hun blev også vist hen til døren og fik en revolver samt samme besked:” Vi er nødt til at kunne være sikre på, at du kan adlyde dine instrukser uanset omstændighederne” Sagde CIA manden. ” Din mand sidder derinde på en stol. Gå ind og skyd ham” kvinden tog revolveren og åbnede døren.

Endnu inden den var lukket helt efter hende, Hørte CIA agenterne skud. Det fortsatte, i alt 13 skud. De hørte hvordan der blev skreget, inventar blev smadret, og der blev hamret på væggene. Det blev ved i flere minutter, og så blev der helt stille. Døren gik langsomt op, og kvinden kom ud. Hun tørrede sveden af panden og sagde: ” I kunne godt have fortalt mig, at der var løst krudt i revolveren. Jeg var nødt til at tæve ham ihjel med stolen.

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#7
Hej G.D
det pobem kener je got.
Svar
#8
To kammerater sidder og snakker om deres sexliv. Den ene spørger den anden;tager du nogle gange din kone i det "forkerte" hul?? Nej er du tosset mand,hun kunne jo blive gravid...[Big Grin]
Hilsen Ulrik
Svar
#9
En kontorassistent havde gået et stykke tid og hængt lidt med næbbet.
Kollegerne blev enige om at gøre noget ved det og henvendte sig chefen - de blev enige om at sende ham på et overlevelses-/selvtillidskursus.
Da han kom tilbage på kontoret efter kurset, var alle meget spændt på at høre hvordan det var gået........men han talte slet ikke om kurset.
Chefen var dog specielt nysgerrig og kaldte ham ind og spurgte hvordan kurset var forløbet.
Kontorassistenten fortalte, at i det store hele var det gået meget godt - der havde dog været en prøve som han ikke havde været så glad for; han skulle gå op i et 25 meter højt tårn - oppe på platformen stod en stor neger med en enorm "svapper" og han fik valget imellem at springe eller få en "tur" af negeren..............
Chefen: Hva' så - sprang du? Kontorassistenten (lidt tøvende): Jaaaa, lidt i den ene side!
Med venlig hilsen


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: dfdr.jpg]
Svar
#10
En nonne blev voldtaget af en jæger ude i skoven."Hvad siger du når du kommer hjem til klostret"spurgte jægeren? "Jeg siger at jeg blev voldtaget 2 gange" svarede nonnen" "2 gange" siger jægeren uforstående?! "ja,hvis du altså gider"svarede nonnen....
Hilsen Ulrik
Svar
#11
jo jo da,

En mand kommer som så mange gange før til sin lokale pub og går hen imod "stambordet". Til sin store overraskelse ser han at en fremmed har sat sig på hans plads.
Det er en punker med hanekam og lædertøj med nitter i og omkring halsen har han et hundehalsbånd med store pigge i.
Mandes betragter en stund denne mystiske person og de har gentagne gange øjenkontakt, men intet sker.
Manden tør nu alligevel ikke sætte sig ved siden af punkeren og sætter sig derfor ved bordet ved siden af under stadig iagttagen af punkeren ved stambordet.
Manden får sin øl som altid og indtager øllet uden at flytte øjnene fra denne fremmede person.

Pludselig bliver det for meget for punkeren som farer op, ryger hen til nabobordet og knalder en knytnæve ned i bordet og skriger manden ind i hovedet "Hvad fanden glor du på?, har du aldrig gjort noget åndssvagt??""

Joooh såmænd, jeg kneppede en gang en høne og sidder og spekulerer på om du er min søn........

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
Puf, den magiske drage.........ud over Møn´s klint. Så kan den lære det.......
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#12
[IMG][Image: a1490.gif][/img]

den var go'...[Big Grin]

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by Fruen
Nu var det den tredje, kvinden, der skulle testes. Hun blev også vist hen til døren og fik en revolver samt samme besked:” Vi er nødt til at kunne være sikre på, at du kan adlyde dine instrukser uanset omstændighederne” Sagde CIA manden. ” Din mand sidder derinde på en stol. Gå ind og skyd ham” kvinden tog revolveren og åbnede døren.

Endnu inden den var lukket helt efter hende, Hørte CIA agenterne skud. Det fortsatte, i alt 13 skud. De hørte hvordan der blev skreget, inventar blev smadret, og der blev hamret på væggene. Det blev ved i flere minutter, og så blev der helt stille. Døren gik langsomt op, og kvinden kom ud. Hun tørrede sveden af panden og sagde: ” I kunne godt have fortalt mig, at der var løst krudt i revolveren. Jeg var nødt til at tæve ham ihjel med stolen.

Mange hilsener

Fruen

Spænd lige emhætten ...



Det var tydeligvis ikke en DRALF-forkvinde, eftersom hun genladede med löse patroner [Big Grin]

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#14
Mellem jægere:

-Savner du ikke en kvinde?

-Næ jeg har tre dyr husdyr der klarer opgaven.

-Nå det lyder pikant, hvordan det?

-En hund der snerrer om morgenen, en papegøje som snakker hele dagen, og en kat som tror missen kun er til pynt...

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#15
To blondiner er på besøg i en rockerklub. De to blondiner kommer ind i klubben, og på et bord ser de to hvide pletter.Den første blondine dypper fingeren i den ene plet...Det er sæd svarer hun kyndigt.
Den anden blondine dypper sin finger i den anden plet, og svarer...Det er ikke en her fra klubben.

Hvis en kvinde er utryg ved at se dig onanere, mener du da at hun

A : er snerpet

B : Er lebbe

C : Burde tage en anden bus

[Big Grin][8D][:I]

Og husk så drenge : Kvinder er som et jagtgevær.....Knækkes på midten og lades bagfra [:p]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#16
Den kloge narrer den mindre kloge

To venner aftaler at få lidt forandring i sexlivet,
og beslutter at bytte koner for en nat ...

Næste dag mødes de for at høre hvordan det gik.

Nååeee hva' så, sagde den første med et smørret grin.
Hvordan gik det så ?

Den anden stak fingrene ned i krukken med jordbærmarmelade.

Så hun havde det røde ... grinede den første... og hva' skete der så ?

Joooeee sagde den anden og stak fingrene ned i Nutella glasset.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#17
Tja, nutella virker åbenbart svangerskabsforebyggende [Wink]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#18
..og så lige en af de gamle, men det kunne jo være der var en enkelt eller 2 som ikke kender den.

2 bøsser er taget på bustur sydover i en sovebus. Da bussen ved aftentid bliver lavet om til sovebus og selskabet har lagt sig til rette for at sove, bliver den ene bøsse lidt lun og begynder at pille ved den anden, som indvender at de da ikke kan gå i gang midt i bussen, da de helt sikkert vil kunne høres af de andre passagerer. Ork nej siger den første, de sover allerede, nu skal du bare se. Han spørger derefter ud i bussen " Er der nogen som har en lighter ?". Da der ikke kommer noget svar, må bøsse nr. 2 medgive at de andre nok sover, og de går derefter igang.

Om morgenen da chauføren kommer rundt for at ændre bussæderne tilbage til siddestilling, spørger han bl.a. en ældre mand om han har sovet godt?. "Joe tak, men ud på natten begyndte jeg at fryse", svarer manden. "Det skulle du da bare have sagt, så var jeg kommet med et ekstra tæppe", svarer chauføren. "Er du da sindsyg det turde jeg ikke", siger den ældre mand. "Tidligere på aftenen var der en der spurgte efter en lighter og han blev røvpulet i 1 1/2 time"

mvh Steen
Svar
#19
Ved I hvad der sker, hvis to bøsser bytter om på tapetklister og vaseline [?][?][?]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by Fruen

Ved I hvad der sker, hvis to bøsser bytter om på tapetklister og vaseline [?][?][?]



Så falder tapetet ned [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)