Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rexs nye hjemmeside
#1
http://www.gunsandpowder.dk/
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#2
Nye??!

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#3
Winman
Det kan godt være du er nede fra lolland hvor rorene gror.
Men hvis du klikker på linket vil du se en ny hjemmeside der er mere overskueligt og flere billeder på produkterne. [Wink]

Hilsen Steen
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#4
Hej fisker steen.jeg har skam brugt linket.men fik bare den samme side,som der har været på længe længe..

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#5
Hej

Ja, det er rigtigt, at den nye side er kommet i luften [Smile]
Årsagen til ikke alle endnu kan se den nye side,
er pga. forskellen hvor hurtig de forskellige udbyders DNS servere opdaterer.
De kan tage op til 48 timer, hvilket dog er meget sjældent.

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#6
Ser spændende ud, men 400kr i fragt for 3 ting der vejer 655gram er lige i overkanten. Men gætter på at det er en fejl
Hard work doesn't guarantee success, but no work guarantees failure..
Svar
#7
Ja her hos mig har det ikke taget 48 timer[Smile]

Fin hjemmeside Rex, tillykke med den.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#8
Nu kom den oss frem hos mig........

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#9
Jamen den er jo overskuelig - bedre end de konkurrerende sider jeg har være inde over [Smile]

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#10
Jo tak, men der er stadig lidt finpudsning [Smile]

Der blev eksporteret næsten 22.000 varenumre, så det tager lidt tid og gennemse dem alle for evt. fejl [xx(]

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#11
tillykke med den lille ny
meget nemmere at finde kugler, tak[:p]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#12
jo flot .. men lige en funktionsting jeg tænkte ville være fint .. har set mange tyske sider har en lagerstatus indikering ved hvert nummer (fx grøn = på lager, gul = skaffes 1-2 dage, rød = tja ). Hvis du nemt kan uddrage fra en lager database og få det ind = super (Kunne fx være din 'købknap' der skifter farve alt efter beholdning etc)

kan fx se du har listed 6mm Sierra FMJBT 90gr jeg gerne vil prøve .. men den har du vel ikke på lager pt? (eller 375 TSX i 270gr?)

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by wolf_skate

jo flot .. men lige en funktionsting jeg tænkte ville være fint .. har set mange tyske sider har en lagerstatus indikering ved hvert nummer (fx grøn = på lager, gul = skaffes 1-2 dage, rød = tja ). Hvis du nemt kan uddrage fra en lager database og få det ind = super (Kunne fx være din 'købknap' der skifter farve alt efter beholdning etc)

kan fx se du har listed 6mm Sierra FMJBT 90gr jeg gerne vil prøve .. men den har du vel ikke på lager pt? (eller 375 TSX i 270gr?)

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone



Med 22.000 varenumre er det næsten umuligt at føre lagerstatus.
Så skal jeg ansætte en, der kan sørge for sådan noget og det vil være med til at fordyre varerne [xx(]

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#14
Tjaeh - er det ikke et spørgsmål om et billigt program og en optælling en gang for alle ?

(Man skal bare huske ikke at tælle de ''jyske'' varer med fra start [}Smile][Big Grin][}Smile][Big Grin][8D]

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by TSX

Tjaeh - er det ikke et spørgsmål om et billigt program og en optælling en gang for alle ?

(Man skal bare huske ikke at tælle de ''jyske'' varer med fra start [}Smile][Big Grin][}Smile][Big Grin][8D]

[Image: ajbutton1.gif]



Det er jo ikke kun hvad der er på shoppen.
Jeg skal hver gange jeg har solgt en vare i butikken, ind og trække den fra på weshoppen. Det tager simpelthen for lang tid og er svært at huske, når der pludselig er 4-5 kunder , der skal ekspederes efter hinanden.

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#16
ok hvis det hele tiden skal gøres manuelt kan det godt blive sejt .. ved ikke hvad de andre webshop gør .. men som kunde er det 'behageligt' at vide direkte før ordre afgivelæse om det er noget der ryger 'i posen' med det samme eller ej. Mht fysisk butik .. så er det vel når vi er ovre i stregkode - database at det også kan ske automatisk

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)