Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skotlandstur - bukke
#1
Hej igen
Forudsætningerne er ændret lidt - nu kun bukkejagt- derfor ny tråd.
Nogen der kender nogetsomhelst til: http://www.jagt.mydrive.dk/, bare det mindste, så giv lyd.

Jeg har haft en rigtig god snak med ham (Lars fra Middelfart) og det hele lyder godt - men det ville jo være rart lige at høre lidt fra anden side end sælger.

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#2
Sådan som det ser ud på hjemmeside, så er det ikke skruet sammen som et jagtrejsebureau. Jeg har svært ved at gennemskue konstruktionen.

I hvertfald tvivler jeg på du har nogen som helst mulighed for at gøre retskrav gældende hvis de ikke levere det lovede, og du er ikke dækket af rejsegarantifonden, og ej heller mulighed for at gå i pakkerejseankenævnet.

Jeg kender dem overhovedet ikke.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#3
Nej - det er privat. Han sender 30 - 35 danskere derover hvert år. De fleste gengangere - et hold har været afsted 17 år i træk. Der er kun en lille udskiftning hvert år - i år 8 nye pladser.
Når man først er kommet ind, har man den samme uge, år efter år, efter....
Lyder jo godt, men som sagt: har det kun fra "sælger", og hvis han er SÆLGER kan han jo få det til at lyde meget godt.

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#4
Alene det at den rejse der er skitseret er fra 2008, gør at mine klokker begynder at ringe ...

Jeg ville kræve telefonnumre på referencer, før jeg skulle binde an med noget [:I]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#5
@Clax
Præcis en mine tanker.
Men da han faktisk ikke sælger jagtturene - han er personlig ven med skytten og hans "eneste betaling" er al den gratis jagt på både rå - sika og kronvildt han orker og da de fleste af gæsterne er gengangere - behøver han jo ikke være oppe på dupperne rent markedsføringsmæssigt.

Derfor ville det rigtig dejligt om en eller anden kunne sige go eller nogo

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#6
Hej Claus.
Har været en del i skotland og jage buk, og det har været igennem lars.. Og skal igen i år[Big Grin] Hvornår på året var det i gerne ville afsted? Du kunne jo komme et smut på GJF´s skydebane imorgen så kan jeg fortælle der[Wink]
MVH Anders
Svar
#7
Hva så CP?

Er du blevet klogere på firmaet?

[center][Image: ajbutton.gif]
Fattigdom - det er en sindstilstand
[Image: logo01_old.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)