Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Langsomt internet
#1
Er der nogen af jer, der oplever at internettet i dag er ekstremt laaaangsomt ?

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#2
Problemet er løst ........

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#3
jep det har været af h. til hele dagen...
Svar
#4
Næh, ligger på 28 MBit som download og 8-10 MBit upload som altid.

nej pjat.. hehe.
Skal være heldig hvis jeg kan se et videoklip uden det hakker. hehe.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#5
Vores internet har været mere OFF end ON siden fredag. Jeg har henover weekenden, brugt små 10 timer på at få det op at køre. Mit skib befinder sig meget tæt på ækvator, og meget tæt på satellitten. Derfor er vores gyro + bevægelses-stabiliserede antenne næsten oppe i en elevation på 85 grader. Det harmonerer ikke så godt med dens bevægelsesmønster. Jeg konstaterede i lørdags, at libellen oppe i antennen så ud til at have lidt ”slagside”. Jeg kunne så allerede få teknisk support i dag til at justere det, da der ikke lige fremgår af vores manualer. [V]

Men i dag har jeg så rendt rundt oppe inde i antennen, og med hjælp fra et par dæk under, fået gelejdet den på plads. Lækkert, så nu har jeg fået alle vores 512 KBit tilbage, eller 1/56 af det som HappyNanoq har! Men det er sørme bedre end ingenting.[Big Grin]

Christian
Svar
#6
skulle have 1 mbit... men skal være heldig hvis jeg nærmer mig 300-400kbit...

Har desværre ikke de 28 Mbit - det var bar' fis. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#7
8,1 Mbit down og 4,8 Mbit opload og jeg betaler for en 20/20 [xx(][Sad!][V][Wink]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#8
Jeg har 5Mbit up 0,5 kb down fordi jeg ikke må køre på TDC- net her i området - bruger Telenor.

Er der nogen som ved hvordan man får en billig linie hos TDC - jeg vil nemlig IKKE betale den almindelige pris [Wink][?]

Har 2 fiberkabler liggende i fortovet hvor jeg vel kan få 100 Mbit men det vil jeg heller ikke betale for [Wink]- det koster at få det gravet ind og få det koblet på hele huset..[xx(]

"Livet er for kort til upræcise rifler"
[Image: topp_vinter.gif]
[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#9
Har en 30/30 og den er testet hos lidt forskellige til:

TDC: 21,8/14,4
IT&Telestyrelsen: 24,3/16,7
Telenor: 20/14,5
Stofa: 20,1/9,3
Sydenergi: 20,5/15,1 (Min udbyder)

Det er fiber direkte ind til huset. Det kører sådan set ret godt og plejer faktisk sådan rimeligt at matche den hastighed jeg betaler for. Selvom upload godt nok halter en hel del. Måske mit trådløse netværk sløver lidt...

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#10
Har også fået 30/30 fra sydenergi..

sydenergis side siger 31/34 på kabel.. 22/21 trådløs.. hmm, håber min nye bærbar med n netværks kort går lidt bedre..

I rather die standing up, than live my life on the knees
I rather die standing up, than live my life on the knees
Svar
#11
[Image: hastighed.jpg]
@Palle2612 - 22 Mbit trådløst er så'gu hurtigt, vi kører 18 Mbit på en Cisco Pro SA 520W router.

Nu når vi har den fremme; er der andre i forumet som oplever problemer med størrelsen af VTF's side, ofte åbner den i 95% størrelse af andre internetsider (på IE ses det nederst i højre hjørne)??
Til tider sidder jeg på en Unix-maskine som anvender Firefox som browser, der er jeg blevet nødt til, at forstørre siden da den åbner så småt, at det meste er ulæseligt


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#12
Hold "Ctrl" nede og scroll på hjulet.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#13
Jeg ved godt hvordan jeg zoomer ind og ud M@X "problemet" er at VTF's side åbner meget småt - det har helt klart noget med opsætningen af siden at gøre (kære moderatorer).



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by McQuolle

Har en 30/30 og den er testet hos lidt forskellige til:

TDC: 21,8/14,4
IT&Telestyrelsen: 24,3/16,7
Telenor: 20/14,5
Stofa: 20,1/9,3
Sydenergi: 20,5/15,1 (Min udbyder)

Det er fiber direkte ind til huset. Det kører sådan set ret godt og plejer faktisk sådan rimeligt at matche den hastighed jeg betaler for. Selvom upload godt nok halter en hel del. Måske mit trådløse netværk sløver lidt...

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]



Hvis du har en Inet forbindelse på 30/30 kan det sagtens være dit trådløse netværk der er skyld i at du ikke får testresultater der matcher.

Glem alt om at nå de teoretiske hastigheder på de trådløse netværk, selv hvis du sidder lige op ad dit accesspoint Smile

Når hastigheden er vigtig, så brug kabel - fx. ved kopiering af større datamængder.

Mvh
Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)