Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Asgaard Jagtforening
#1
Jeg har meldt mig ind i Jægerforbundet, og bedt om at blive registreret som medlem af Asgaard Jagtforening.
Hvorfor kan man ikke finde Asgaard i foreningsmeddelelserne? og hvordan får man adgang til Asgaards forum?
Svar
#2
Du skulle gerne få tildelt adgang til medlemsforum så snart du er registreret som medlem. Ellers så kan en PM til Bomba nok hjælpe. DJ har fortsat problemer med registrering af medlemmer, så det er ikke sikkert at de er færdige med papirarbejdet om din indmeldelse. Asgaard er jo temmelig ny endnu, så vi har ikke nået at få få stablet nogle arrangementer på benene, hvorfor der heller ikke er nogen foreningsmeddelelser fra os, men det skal nok komme.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#3
Grunden til at du ikke har adgang er at du ikke har tilmeldt dig via en Pm, ikke at det er nødvendigt for at blive medlem, men jeg sender straks en pm til admin og så vil han lukke dig ind, højst sandsynligt allerede i morgen tidlig.
Så det er ikke fordi vi har noget du ikke må se [Smile]
Grunden til at vi ikke fremgår af forenings meddelelserne, er simpelt at vi ikke har indsendt noget endnu.

MVH Bomba
[Image: ajbutton.gif]

Tikka 690LH lux 6,5x55 med Z6i 3-18x50 BT
Tikka 695LH 9,3x62 med Doctor 1,5-6x42
Remington 700LH 223 med Bushnell Elite 4200 4-16x50
Blaser F3 Links
Baikal MP-153 plastik
Syntes det er træls at våbenfabrikkerne ikke har opdaget at venstre er den rigtige side
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar
#4
OK, det er helt fint.
Så bringer jeg bare åndedrættet i ro igen.[Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)