Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spinkel dame gav jæger bank
#1
http://nordjyske.dk/artikel/10/5/12/3787...ger%20bank

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#2
Ja når hun nu ikke kunne komme over dommerens knæ og få et par klask i den bare er det vel en ok straf, men sikke en dag hun må have haft eller også er hun lidt af en hystade.
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Citat:quote:

Retten gav derfor kvinden en dom uden straffastsættelse.

Kan man virkelig det? Det virker fuldstændig tåbeligt?



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#4
Ja, det er sket før...

såvidt jeg husker blev ham præsten der skjulte flygtninge også dømt, men uden at der blev sat en straf på.

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#5
Jamen jeg ved sku ikke rigtigt. Måske er jeg gammeldags, men havde det ikke været på sin plads at få ensådan sag ud af verden inden den gik op i en spids.. Jeg mener hvis jeg var kommet op af min vej og de lokale jægere havde parkeret så jeg ikke kunne komme forbi så var jeg sku også blevet muggen.. Bevares jeg forsvarer ikke hysterisk adfærd men hvis de der voksne mænd havde givet hendes bil et bette puf fri af sneen så havde problemet formentligt aldrig opstået. Med hensyn til at være lidt gammeldags så er der sku ikke meget ridderlighed at spore i de to jægeres opførsel.. ("Wink jo bevares hvis kvinden havde opført sig så hys som beskrevet så joeh ja hmmm. men på den anden side så sidder jeg sku stadig og gnægger lidt over den store stærke mand, der har været ved lægen med et meget lille blåt mærke på skinnebenet griner for fanden en tøs.....
Svar
#6
hvis man læser kommentarene til artiklen i Annaias HUNT link så kan man læse følgende:
Citat:
"Jeg mødte den spinkle kvinde, eller hendes søster for 14 dage siden i Netto, Jeg stiller Mig i kø ved kassen, og køen rykker frem, på et tidspunkt kommer Jeg til en efterladt kurv i køen da jeg skræver over den, får Jeg et veritabel møgfald, kurven stod i kø, mens den ejerinde var ved at læse i ugebladene ved siden af kassen. Hvad Jeg blev kaldt af eder vil Jeg ikke skrive her, Disse eder skyldtes måske at Jeg så kom til at spørge hende, om det var normalt at stå og slikke på fingerne for at skille siderne i blade hun ikke skulle købe"

Hun er vist ikke kun en lille spinkel kvinde men nærmere en furie
Jan
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)