Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ULFBORG d. 25. september 2005
#21
Hej Bwana

Citat:quote:

Med lidt held ses vi til DM i 2006 (eller til pigeskydning)



Ærgerligt at du ikke dukker op næste weekend, men tro mig, jeg skal nok huske de fif du gav os til tøseskydningen [Wink]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#22
Hej Frue og alle andre der skal ti DM

har vi fundet et fælles mødepkt. ? sætter vi et flag op eller kommer folk med dralf logo?

Frue, dig skal jeg nok finde, vi er på samme skydehold[Big Grin] så frygt ikke, jeg skal nok tage 1 ekstra 5skuds mag. med, jeg skal jo selv skyde med Tikka.
Lady skal skyde 1 time senere på det rene tøsehold.
glæder mig til at se jer.[Wink]

rigtige "autistfamilier"
holder lørdagshygge ved ladebordet.!
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by .358jap

Hej Frue og alle andre der skal til DM

har vi fundet et fælles mødepkt. ? sætter vi et flag op eller kommer folk med dralf logo? Hvad med et øltelt, hvor der serveres DRALF-kage, med fane og det hele, det ville være på sin plads ... Der må være en formand eller to der er lokalkendt, som kan finde på noget

Frue, dig skal jeg nok finde, vi er på samme skydehold[Big Grin] så frygt ikke, jeg skal nok tage 1 ekstra 5skuds mag. med, jeg skal jo selv skyde med Tikka.
Det skal være den "lange" 6,5-udgave denne gang [Wink]
Lady skal skyde 1 time senere på det rene tøsehold.
glæder mig til at se jer.[Wink]Det er gensidigt [:p]

rigtige "autistfamilier"
holder lørdagshygge ved ladebordet.!Lad rigeligt, det bliver en god dag


K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an2.gif]

[Image: Gunorexi.jpg]
Er mere til Guns end roses ...
K&B Claxel Wink




Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by .358jap

Hej Frue og alle andre der skal til DM

har vi fundet et fælles mødepkt. ? sætter vi et flag op eller kommer folk med dralf logo?

Frue, dig skal jeg nok finde, vi er på samme skydehold[Big Grin] så frygt ikke, jeg skal nok tage 1 ekstra 5skuds mag. med, jeg skal jo selv skyde med Tikka.
Lady skal skyde 1 time senere på det rene tøsehold.
glæder mig til at se jer.[Wink]

rigtige "autistfamilier"
holder lørdagshygge ved ladebordet.!



Hej .358jap

HØGHLY! Det er rart med et stabilt fjernlager [Wink] Har du også en 6,5x55-version?

Din frue skal være sammen med alle de seje tøsebørn, som jeg plejer at tumle med dagligt. Til gengæld skal hun ikke forvente, at de er rene, der er flere af dem, der kan være ganske beskidte - dog som regel i munden [Big Grin][Big Grin]

En ting er sikkert, det bliver bestemt ikke kedeligt for hverken din din Lady eller dig. Eller os [|)]
Tager I Dralf-logoer på?

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by Fruen

Citat:quote:

Originally posted by .358jap

Hej Frue og alle andre der skal til DM

har vi fundet et fælles mødepkt. ? sætter vi et flag op eller kommer folk med dralf logo?

Frue, dig skal jeg nok finde, vi er på samme skydehold[Big Grin] så frygt ikke, jeg skal nok tage 1 ekstra 5skuds mag. med, jeg skal jo selv skyde med Tikka.
Lady skal skyde 1 time senere på det rene tøsehold.
glæder mig til at se jer.[Wink]

rigtige "autistfamilier"
holder lørdagshygge ved ladebordet.!



Hej .358jap

HØGHLY! Det er rart med et stabilt fjernlager [Wink] Har du også en 6,5x55-version?nej desværre ikke, har kun Tikkaer med kort lås;men de kan osse skyde med 6,5 de må bare kun være 76,5 mm lange. det skal min Tikka ihertfald lære hvis min gamle mauser afgår[V]i den forbindelse mangler jeg 1 sportsskæfte til en Tikka med kort lås, så hvis i kender nogen der har en sådan sååhh[:p]

Din frue skal være sammen med alle de seje tøsebørn, som jeg plejer at tumle med dagligt. Til gengæld skal hun ikke forvente, at de er rene, der er flere af dem, der kan være ganske beskidte - dog som regel i munden [Big Grin][Big Grin],Lige nu og de sidste 2 dage gøer hun som en gal køter: mest om natten[xx(] og om dagen sider hun og snotter; men vi håber det bedste.
En ting er sikkert, det bliver bestemt ikke kedeligt for hverken din din Lady eller dig. Eller os [|)]
Tager I Dralf-logoer på? hvis vi når at sy dem på ( hat eller jakke )? ;men jeg har travlt med sommerhuset, og så er jeg stadig ikke helt på plads med en ladning til 7-08éren, jeg skal teste lørdag formiddag og skal så vælge en og have beregnet kuglebane, og indskudt ny kikkert, byttede en gammel Swarovski og ditto Leuold med en næsten ny Swarovski 6-24x50 med kliktårn hos en våbenhandler igår.[:p]så nu håber jeg den dur ellers ingen DM[xx(]jeg er sgu nok også så stresset jeg ikke kan ramme en sk..[Big Grin]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...



rigtige "autistfamilier"
holder lørdagshygge ved ladebordet.!
Svar
#26
Citat:quote:

men jeg har travlt med sommerhuset, og så er jeg stadig ikke helt på plads med en ladning til 7-08éren, jeg skal teste lørdag formiddag og skal så vælge en og have beregnet kuglebane, og indskudt ny kikkert, byttede en gammel Swarovski og ditto Leuold med en næsten ny Swarovski 6-24x50 med kliktårn hos en våbenhandler igår.så nu håber jeg den dur ellers ingen DMjeg er sgu nok også så stresset jeg ikke kan ramme en sk..



Puuuhhhha - stress. Jeg bliver lige så forpustet af at læse om dine gøremål som var jeg 375Ras på bjergvandring [xx(]

Husk at det skal være morsomt - ellers er det ikke sjovt [Big Grin]
(citat frit efter Shubidua)

Hvis du er for stresset til at skyde i din egen skive, kan du altid putte lidt ind i Clax's - han får måske brug for hjælp [Big Grin][8D][Wink]

Aaaaaav - nu får jeg på hatten, jeg må hellere gå med ind i soveværelset. Og det er altså for at male [}Smile]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by Fruen

Citat:quote:

men jeg har travlt med sommerhuset, og så er jeg stadig ikke helt på plads med en ladning til 7-08éren, jeg skal teste lørdag formiddag og skal så vælge en og have beregnet kuglebane, og indskudt ny kikkert, byttede en gammel Swarovski og ditto Leuold med en næsten ny Swarovski 6-24x50 med kliktårn hos en våbenhandler igår.så nu håber jeg den dur ellers ingen DMjeg er sgu nok også så stresset jeg ikke kan ramme en sk..



Puuuhhhha - stress. Jeg bliver lige så forpustet af at læse om dine gøremål som var jeg 375Ras på bjergvandring [xx(]

Husk at det skal være morsomt - ellers er det ikke sjovt [Big Grin]
(citat frit efter Shubidua)

Hvis du er for stresset til at skyde i din egen skive, kan du altid putte lidt ind i Clax's - han får måske brug for hjælp [Big Grin][8D][Wink]

Aaaaaav - nu får jeg på hatten, jeg må hellere gå med ind i soveværelset. Og det er altså for at male [}Smile]jajajaja og så den med storken;men så hopper vi heller ikk´på flere[Wink] og jo jeg kan da godt hjælpe Clax med et par tiere, skal vi sige en hund pr. stk. ?
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]få ham lige til at svare på min PM iøvrigt.
ellers hjælper det på det, testladninger er lavet, 100 hylstre er i tumbleren og afventer testen i morgen. De der DRALF logoer, skulle de på hatten eller hvor?, Lady syr dem på imorgen mens jeg vibrerer sand[xx(]og testskyder.

Hurra for os der deltager for at være med[:o)][:o)]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...



rigtige "autistfamilier"
holder lørdagshygge ved ladebordet.!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)