Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RCBS Chargemaster 1500 - m/dispenser
#1
Mit højt værdsatte værktøj svigter - den har nu besluttet at når der trykkes på Zero - begynder den at kalibrere.

På dispenseren lægger den 1 til tallene 2, 5 og 8. så den vælger 3, 6 og 9.

Er der nogen der har været udsat for dette - findes der en CrtlAltDelete funktion - eller er det hardwaren der er kaput ?

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#2
Hey

Jeg har haft et lignende problem. jeg kunne ikke bruge tasterne 2-5-8-0 hvilket jo kan være rimeligt belastene. Jeg skilte den af og så vidt jeg husker blev det løst ved at trykke lidt på det ledningsbånd der går fra tastaturet til printet. Der var en løs frobindelse og det var periodisk men har ikke haft problemet siden.

Mvh. Taby
Svar
#3
@Taby - Jeg har kørt følgende fejlsøgningsmodel: Rev den blanke label af, hvor der står noget i retning af - if this label is removed - no warranti og skilte vægten ad.

Da alle knapper havde kontakt til maskinen, kunne der være tale om en kortslutning, så den operede med forkerte input. Teori - en stump krudt. Samtidig rev jeg stikkene ud og vrikkede dem på plads igen - samtidig blev alt støv blæst væk og nu sidder jeg og lader med 55 grs ladning.

Så om det løs forbindelse eller kortslutning - ved jeg ikke. Men jeg er glad for den virker, da jeg aldrig tegner udvidede garantier hos El-giganten, ligesom jeg ikke gemmer kvitteringer [^]

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#4
Send den retur. Der er livsgaranti paa den.
H
Hogmeister
Svar
#5
Eller du kan veje hver ladning på den "old school" måde[Big Grin]
Elektronik svigter, men mekanik består.

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Send den retur. Der er livsgaranti paa den.
H


@Hogmeister - det er muligt du har livsgaranti på det materiel du køber lokalt - meen dansk købelov siger 1 års garanti - derefter kan du gøre indvendinger ved påviselige mangler ved grejet indenfor 1 år yderligere.

Jeg har ingen kvittering, en væsentlig forudsætning, og det firma jeg har handler med, forventer jeg ikke gør en ekstraordinær indsats.

Jeg er glad for vægt/dispenser virker efter jeg har brudt de segl der ligeles i ubrudt stand er forudsætning for ''forståelse'' [Big Grin]

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#7
[quote]Originally posted by rkn

Eller du kan veje hver ladning på den "old school" måde[Big Grin]
Elektronik svigter, men mekanik består.

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]

Nemlig - og når nu det moderne lort svigtede, er jeg glad for der står en gammeldags RCBS Vippevægt - for endelig kontrol af et resultat fra noget der netop har svigtet - så tak til alle der ikke købte da jeg havde ''vippen'' til salg [:o)]

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#8
RCBS vil blæse paa dansk købelov. De garanterer den paa livstid. Eller vil det ogsaa i dine øjne betyde en Leupold kikkert kun har 1-aars garantii i DK?? DU skal sende den tilbage, ikke forhandleren hvor du har købt den. Den ER garanteret paa livstid. Ooops, ser lige i traaden du har pillet ved den hvor du ikke maatte. Er bange for du nu er 'shit out of luck'
H
Hogmeister
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Send den retur. Der er livsgaranti paa den.
H



Nej, ikke på elektroniske produkter:

Limited Warranty

ChargeMaster Scale/Combo/Dispenser, RangeMaster Scale, AmmoMaster Chronograph

Your ChargeMaster scale, ChargeMaster Combo, RangeMaster scale, ChargeMaster Dispenser or AmmoMaster Chronograph is warranted to be free from defects in material or workmanship for one year from the date of purchase. This warranty is extended only to the original consumer purchaser. All RCBS products are intended for non-commercial use by hobbyists. Any other use of these products will void the warranty. Should you believe that ChargeMaster scale, ChargeMaster Combo, RangeMaster scale, ChargeMaster Dispenser or AmmoMaster Chronograph is defective in material or workmanship, you must return the ChargeMaster scale, ChargeMaster Combo, RangeMaster scale, ChargeMaster Dispenser or AmmoMaster Chronograph to Ammunition Accessories Inc. through its Oroville operation (hereinafter "Oroville Operations") postage paid for evaluation. If defective, the product will be repaired or replaced at Oroville Operations' option, at no charge.

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#10
Jeg her også problemer med min. Ved min er det "dispens" knappen eller hvad den nu hedder den man trykker på for at den begynder at afveje. Jeg blev lige så glad da der var en der skrev at der var livsgaranti på den, men så ødelagger Rex det Sad
Svar
#11
Har du prøvet at skille den ad - blæse støvet ud ? det virkede på min !

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#12
hej tsx
nu gik min chargemaster 1500 også i fejl mode men takket være dit råd [Big Grin] tog det kun 5 min at ordne den
4 skruer ud og lidt trykluft samle og sætte til igen og så køre den igen [8D]
mvh paul

out hunting
out hunting
6,5x47 L
300 wsm
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)