Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hvem kan klare den for mig???
Jeg kan oplyse at Jægerfrank havde en stand på Jagtshow.dk i Rødekro her i lørdags.
Standen bestod af et bord med visitkort og reklamer + nogen bannere. Ingen Frank.

Om det skyldes at VTF deltog med en stand 30 meter derfra har jeg ingen anelse om. En pudsig detalje var dog at Franks dobbeltgænger hele dagen befandt sig på en stand med bueskytter.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
Jammen M@X man kan sgu da osse lave forretning med at custom lave pile. Afkorte dem til rette længde, sætte kærv og flyve fjer paa samt gevind til spidsen. Maaske endda rette bøjede pile op.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Jammen M@X man kan sgu da osse lave forretning med at custom lave pile. Afkorte dem til rette længde, sætte kærv og flyve fjer paa samt gevind til spidsen. Maaske endda rette bøjede pile op.
Hogmeister



Men hvor får han så de engangsafskudte pile fra [Wink]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
Hmmmm?
H
Hogmeister
Svar
humm ja der kan i se det er jo det jeg mener . er der tvivl om ammonition så lad være med at bruge det . men jægerfrank spurgte om nogle kunne hjælpe ham med en maskine, og nu har i godt og grundigt pisset på ham , og faktisk givet ham så ringe omtale at ingen måske tør købe hans ammo . og det mener i at det holder retten. jo jo.
Svar
Tja. Det kan godt være. Men jeg savner stadigvæk svar på hvordan man garanterer engangsafskudte hylstre, når man sjakrer brugte hylstre på forskellige forums. Holder falsk varebetegnelse i retten?
Problemet er netop at de gode ting ved hjemmeladning ikke duer ved erhversmæssig markedsføring. Det drejer sig om maks tryk, ladninger fremstillet til det pågældende våben. Bedre komponentstyring mv.

I min verden hvis man vil markedsføre genladet ammo på pris, så tager man noget fabriksammo ind og sælger det til en vejledende pris. Efterfølgende så kan man også tilbyde genladet ammo til feks 50%. Hvis man vil reklamere med garanteret engangsafskudte hylstre, så skal man nok ikke spørge efter brugte hylstre på de nok 2 største genladningssites i Danmark.
Af andre faktuelle oplysninger kunne feks være at man bruger normas tabeller til genladning, altid tromlet og vaskede hylstre, altid trimmede hylstre til maks trimlængde.
Man skal jo så huske at holde det man lover hvis man har en forretning.
Forresten så fik han vist hjælp til maskinen.
Til sidst. Hvordan ville du have det hvis en af dine venner får blæst knoppen af på grund af en fejl som kunne have været undgået ved lidt dialog?
Svar
Citat:quote:

Originally posted by allan 2

humm ja der kan i se det er jo det jeg mener . er der tvivl om ammonition så lad være med at bruge det . men jægerfrank spurgte om nogle kunne hjælpe ham med en maskine, og nu har i godt og grundigt pisset på ham , og faktisk givet ham så ringe omtale at ingen måske tør købe hans ammo . og det mener i at det holder retten. jo jo.



Jeg er ikke flov over mine indlæg - jeg ved ikke om du lader [?]

Han reklamerer med engangsafskudte hylstre - men køber op her på forummet, hvor det med al tydelighed fremgår der handles hylstre der kan have aftjent deres værnepligt. Jeg kunne ikke drømme om at lade for andre, medmindre de skaffer hylstrene, så de selv kan stå inde for historikken.

Hans prissætning må han selv om !

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
Så stor en stand på messen med bannere, visitkort etc..og så stod han hele messen igennem, 15 meter derfra og assisterede ved "prøv at skyde 6 meter med bue" standen.. ([?])

Vi overvejede at hilse på, men droppede det...

Dertil var der for mange mange andre DRALF`er og andet godtfolk, som man desværre ser for sjældent, som der skulle hilses på..[Smile]

Nogne der evt ved, hvor mange besøgende der var på messen..??

Ydmygst... DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
Jeg kaster lige et spørgsmål ind i diskussionen: Stempler Norma stadigt "NP" i deres originale fænghætter?
Hvordan fungere det hvis man får ladet hos andre kommercielle genladere!? Den gang jeg selv fik det (snart 20 år siden), blev jeg da noget forundret over at erfare at annocerede priser var uden hylstre.....
D93
Svar
som jeg har skrevet før har jeg ingen venner .[Big Grin]
syntes bare at man skal være meget sikker i sine påstanden når i hænger folk så meget ud som det sker i denne sag.
og ja jeg er amatør lader og har ladet til mig selv i godt 20 år,
Svar
Citat:quote:

Originally posted by D93

Jeg kaster lige et spørgsmål ind i diskussionen: Stempler Norma stadigt "NP" i deres originale fænghætter?
Hvordan fungere det hvis man får ladet hos andre kommercielle genladere!? Den gang jeg selv fik det (snart 20 år siden), blev jeg da noget forundret over at erfare at annocerede priser var uden hylstre.....
D93



Nej. Norma gik over til RWS gænghætter for mange år siden 10+ og derfor finder du meget sjældent en gænghætte mærket NP

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
Citat:quote:

Originally posted by allan 2

som jeg har skrevet før har jeg ingen venner .[Big Grin]
syntes bare at man skal være meget sikker i sine påstanden når i hænger folk så meget ud som det sker i denne sag.
og ja jeg er amatør lader og har ladet til mig selv i godt 20 år,



Jeg synes du fordrejer sandheden lidt.
Jægerfrank hænger sig selv ud.

Han svarer bl.a ikke på de ret relevante spørgsmål han har fået.

Der var noget med at i starten roste han sine egne produkter under dække af at være kunde hos sig selv. Det er IKKE i orden.

Og han bliver ikke hængt ud. Han bliver bare udsat for en relevant og kritisk oplysningskampagne, hvor evt. kunder stadig ikke har fået svar på deres spørgsmål.

Jeg finder det osse meget mærkeligt at han har en stand på den netop overståede messe i Rødekro. Ret stor stand, men bare et enkelt bord med reklamefoldere og et banner med riffelammunition til ½ pris.

Samtidig går hans dobbeltgænger rundt hele dagen på en stand 2 pladser derfra med noget bueskydning.
Jeg var forbi 3-4 gange for at hilse på, men traf aldrig manden.

Efter udstillingen blev vi på fornemste vis beværtet af MaxHunt og da jeg derefter ville kigge hen til Jægerfrank, var alle reklamerne pillet ned og reklamefolederne væk. Så han må da have været der.

Skummelt at han ikke vil stå ved sine egne produkter og give folk mulighed for at stille spørgsmål.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
Du er en helt M@X 2,0 du får nok elefantordenen [Wink]

Per T Nielsen
" Vårder det vilda "
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
Citat:quote:

Originally posted by petoni

Du er en helt M@X 2,0 du får nok elefantordenen [Wink]

Per T Nielsen
" Vårder det vilda "



Jeg fornemmer en del sarkasme, men det er helt i orden [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Den kommer nok til at sidde på ryggen. Der er ikke plads på fronten [Wink]

--

mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)