Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hvem kan klare den for mig???
#21
Hmmmm,

har selv ladet kommercielt i mange år og har et godt "samarbejde" med forskellige kollegaer i branchen uden at det har været nødvendigt at kopiere dem.

Så angående at "disse", så synes jeg nu det er for billigt at starte op med direkte at kopiere en kollega i branchen![xx(]
Det er satme at "disse" hvis noget er.....

Her kan folk selv se hvad jeg mener:

Her er JægerFrank´s kaliberliste:
http://www.riffelpatroner.dk/komplet_oversigt_2.html

Som er en rå kopi af Thorup Genladnings mange år gamle liste, dog minus priserne:
http://www.explosive.dk/Ammo/index.htm

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#22
Hej GT
For at gøre en lang historie kort.
jeg bad en kammerrat finde en komplet kaliberoversigt til mig. der er jo ikke nogen grund til at skrive det hele igen.
han fandt 2, Normas og den jeg bruger nu. Normas bruger jeg ikke Pga. billederne på normas side ikke passede ind i min side.
det er som nævnt en kaliber oversigt, og ikke en kopi af hvad jeg sælger. det kan jo ses på http://www.riffelpatroner.dk/mest_brugte_2.html hvad jeg sælger
hvad det har med at disse at gøre, har jeg svært ved at se !
det var egentligt ikke min mening at komme med svar, men hvorfor ikk?

Derudover ville jeg meget heller at vi holdte os til overskriften på denne tråd.... for jeg mangler jo denne maskine..
kan du klare den for mig??

knæk og bræk i fremtiden
Frank

Citat:quote:

Originally posted by GT

Hmmmm,

har selv ladet kommercielt i mange år og har et godt "samarbejde" med forskellige kollegaer i branchen uden at det har været nødvendigt at kopiere dem.

Så angående at "disse", så synes jeg nu det er for billigt at starte op med direkte at kopiere en koll

ega i branchen![xx(]
Det er satme at "disse" hvis noget er.....

Her kan folk selv se hvad jeg mener:

Her er JægerFrank´s kaliberliste:
http://www.riffelpatroner.dk/komplet_oversigt_2.html

Som er en rå kopi af Thorup Genladnings mange år gamle liste, dog minus priserne:
http://www.explosive.dk/Ammo/index.htm

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]



http://www.riffelpatroner.dk
jagtpatroner til halv pris
Svar
#23
Så kom der da alligevel en reaktion der bekræfter påstanden.

At kopiere en side råt, fra en konkurrent/kollega eller få andre til det og så føre sig frem som det store genladningsorakel det stinker da.

Mogens fra Thorup Genladning trak iøvrigt på smilebåndet af opfindsomheden der lå for dagen[Big Grin]

At kalde det en kaliberoversigt er da en tilsnigelse idet det er en rå kopi af Thorup genladnings produktprogram.
Hvorfor så det? Jo, fordi der er tale om specifikke produkter/patroner med forskellige kugler og ikke blot en kaliberliste/oversigt.

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#24
f... en gang bræk .om det er halv pris eller minus 20 % kan det ikke være lige meget . tror nok at folk selv ser på prisen inden de køber noget ,

Modereret - lad os holde en ordentlig tone

AB/moderator
Svar
#25
Mon ikke alle inclusive "allan 2" ville blive lidt "muggen" hvis man i avisen læste "mejeriprodukter halv pris" og når man kom i supermarkedet "ja det gælder så ikke lige på mælk" der giver vi kun 20%.

Er det ikke sådan lidt falsk markedsføring???

Hvorfor ikke bare skrive "spar masser af penge" eller "super billigt" eller slet og ret " billig kvalitetsammo".

Det andet er da lidt slapt[B)]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#26
ja der kan i jo se hvad jeg mener.

Manden spørger om hjælp . og ingen kan hjælpe ham .. Fint så lad den ligge der........

men vi kan da lave lidt om på tråden.[}Smile]

Folk er jo ikke tvunget til at købr ammo hos ham . de bliver tilbudt at købe ammo, så kan man jo købe eller lade være.

Ang .mælk ja bare øl prisen ikke stiger[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Svar
#27
Citat:quote:

Manden spørger om hjælp . og ingen kan hjælpe ham .. Fint så lad den ligge der........


Og så lade usandheder/postulater stå ukommenteret... no way[Wink]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#28
Hej Formænd.
Jeg synes I er lidt hårde ved JægerFrank [B)]
Min første tanke var da Max røg i totterne på JF. ups Gnavpot trænger til at få taget trykket [Wink]
Undskyld Max [Wink]
Læser altid din gode indlæg. [8D]
GT. Du har ikke tid til at sidde på den flade og skrive [Wink]
Vi låner vel altid lidt billeder og andet fra nettet [:I]
Da her er mange Jyder, kender de sikkert prisen på div. patroner, så de bliver ikke taget ved næsen.
Så skulle vi ikke gi´ JægerFrank en chance og se om han kunne bidrage med et eller andet her på VTF.
Jeg har ikke drukket af Walnuts Skæfteolie. [Big Grin]

Hilsen Steen
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#29
He he....

Citat:quote:

Vi låner vel altid lidt billeder og andet fra nettet


Måske, men vi kopierer ikke kollegaers hjemmesider[Wink]

Når man nu annoncerer hårdt i alle mulige aviser og på alle mulige sites mon så ikke reklameaktiviteten kunne nedtones en smule her[?]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#30
når man absolut ikke sparer på superlativerne i sin voldsomme promovering af sin gesjæft, må man vel også være klar til at stå for skud[:I]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#31
Nemlig Strom - samtidig virker han anonym når han tigger hylstrer - det fremgår ikke det er til kommercielt brug.

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#32
Indrømmet[8D]

Der er lidt jantelov med i billedet.

Når man som ny bruger kommer farende med halve vinde og er lidt "kæphøj", så får man nogle kærlige klask af "de gamle".

Det mærkede TSX osse inden han blev omskåret [Big Grin]

Men nu er TSX endda kommet i bestyrelsen for Asgaard.[Smile]

Jeg tror da med tiden at "Jægerfrank" lærer spillereglerne og retter lidt ind.

Og til Allan 2:

Tror du "Jægerfrank" accepterer at du betaler den pris han vil have +-20% ???? Nej, jeg tror han vil have det han vil have.

Derfor synes jeg stadig ikke at det er i orden at skrive ½ pris i strid med sandheden.

At han så reklamerer med genladet ammunition på en hjemmeside der udelukkende besøges af kreilere der altid søger den billigste Jydepris, det beviser da at han ikke har bemærket at her hjemmelader langt flere end ude i det normale samfund. (lang sætning)

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#33
Citat:quote:

Originally posted by TSX

Nemlig Strom - samtidig virker han anonym når han tigger hylstrer - det fremgår ikke det er til kommercielt brug.

[Image: ajbutton1.gif]



Jeg troede faktisk der var regler for, at erhvervsdrivende her på sitet skulle optræde i fuld dagslys og ikke måtte reklamere uden aftale med moderatorerne.

Desuden har jeg en generel aversion imod 50% rabat priserne, for det fremgår sjældent af hvad de 50 % er trukket.

Det er sådan et lokke nummer ligesom den Jagtimportlageret bruger.

Skriv prisen så kan potentielle kunder selv vurdere om det er en handel værd.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#34
@MAX [Big Grin]

Det var faktisk de famøse 22.250 hylstre jeg overvejede at donere indtil jeg fandt ud af visse sammenhænge.

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#35
Fra reglerne:

7. Profiler der skønnes oprettede med henblik på at reklamere for diverse produkter eller tjenester slettes uden varsel.

13. Reklameindlæg af erhvervsmæssig karakter er ikke tilladt uden forudgående aftale med moderator eller administrator.
Momsregistrerede må ikke profilere sig selv i de enkelte tråde.
Har en bruger fået udført arbejde af en momsregistreret må han gerne lave en tråd omkring det enkelte arbejde og han må gerne nævne hvem der har udført det.
Brugere må, i andre indlæg, ikke nøjes med at svare eksv. " det kan du få lavet hos xx", men har en bruger fået udført et tilsvarende arbejde må der gerne svares med en beskrivelse af det udførte samt hvem der har udført det eller der kan henvises/linkes til Bøssemagere på VTF.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#36
ja det er jo det jeg mener .......[xx(]
der kan i jo bare se ...
Svar
#37
50% ja ja. Men hvad så med engangs afskudte hylstre? Hvis det ikke er nogen man selv har skudt af så er garantien vist ikke ret stor. Jeg har ligget ved siden af en der havde genladet nogle 308. Den ene skulle rystes ud af riflen, en anden skulle tages med tang.
Han var godt klar over de var genladet mere end en gang. Men jeg ville ikke turde købe genladet ammo ukritisk.
Min indgang til genladning er/var kontrol over processerne. Bedre nøjagtighed. Større udvalg af projektiler.
Hverken mine eller tsx 22-250 hylstre kunne bruges som salgsbart materiale i genladningsbutikken.
Svar
#38
Citat:quote:

Alle mine priser er regnet ud efter Korsholms priser....
jeg kan jo ikke forholde mig til priserne over hele Danmark..

derudover ville jeg hellere at vi forholder os til tråden....
hvem kan lave denne sag jeg mangler????

http://www.riffelpatroner.dk
jagtpatroner til halv pris


Mht lødigheden i at skrive at en vare er til halv pris, behøver det bare være i forhold til egne priser. Så man enten kan have nedsat en længerevarende førpris (jeg mener førprisen skal have været aktuel i mindst 6 uger og der er også tidsbegrænsning på tilbudsprisen). Eller, som i JægerFranks tilfælde, hvor sammenligningen er mellem 2 forskellige produkter (Hjemmeladede og fabriksladede), og man selv fører og sælger begge produkter.

Så hvis Frank selv sælger fabriksladede patroner, og prissætter disse til 2 X prisen på de hjemmeladede, så er Korsholms og andres priser ligegyldige.

Mvh
Karsten
Svar
#39
Så hvis Frank selv sælger fabriksladede patroner, og prissætter disse til 2 X prisen på de hjemmeladede, så er Korsholms og andres priser ligegyldige.

Det kan Jægerfrank så svare på............

@Jægerfrank

Sælger du fabriksladet ammunition ?

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#40
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Så hvis Frank selv sælger fabriksladede patroner, og prissætter disse til 2 X prisen på de hjemmeladede, så er Korsholms og andres priser ligegyldige.

Det kan Jægerfrank så svare på............

@Jægerfrank

Sælger du fabriksladet ammunition ?

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!



Da jæger Frank selvfølgelig er momsregistreret og har tilladelse til at handle med ammunition er det ikke noget problem, at forhandle fabriksammo og ingen kan jo være lagerførende i alt hele tiden.

Derfor er det let at svare ja til spørgsmålet uden at have det store varelager[Wink]

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)