Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hvem kan klare den for mig???
#41
Så er "JægerFrank´" i gang med at kreile hylstre igen.
Det fremgår ikke særlig tydeligt at han lader erhvervsmæssigt. Jeg vil være betænkelig ved at købe patroner ved ham.
Han sælger dem jo som engangsafskudte, men hvilken garanti har Frank for at de hylstre han køber brugt, nu virkelig er engangsafskudte.

Hvis han så sælger dem videre som engangsafskudte og de er halvvejs igennem deres liv som genladekomponenet, så køber jeg jo katten i sækken.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#42
Så kan man jo kun håbe, at dem der søger hans hjemmeside via Google kommer her først.

Det må være ganske irriterende for seriøse forhandlere at skulle konkurrere med den slags tvivlsomme produkter.

Men hvis lortet ødelægger våben og/eller skytten må man da håbe han er sit ansvar bevidst.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#43
Ja, det er et gammelt firma hvor ejeren har en del erfaring....

Meget erfaren herre [|)]

http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.ph...29#p163329

Med mange erfarne spørgsmål [:o)]

http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.ph...15#p281415

http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.ph...41#p302941

http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.ph...74#p295974

http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.ph...76#p256776

http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.ph...49#p240749

http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.ph...43#p236743

http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.ph...39#p234739

http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.ph...78#p191578

http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.ph...46#p187646

http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.ph...77#p177377

http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.ph...05#p172305

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#44
seriøs herre[Big Grin]

Born to HUNT forced to work
Born to HUNT forced to work
Svar
#45
Sig mig lige engang....
hvad fanden har i gang i?
jeg har da aldrig oplevet magen til opførsel

jeg spørger pænt på dette forum om der er nogen der kan lave mig et værktøj... dernæst blander i min forretning ind i billedet og ovenikøbet nedgør mine produkter... det er sku ikke i orden...
det havde måske været noget andet, hvis en af jer havde købt nogle af mine produkter og oplevet noget dårligt...
det er med sikkerhed ikke tilfældet her....

hvad er lige problemet i at jeg søger engangsafskudte hylstre ?
hvis klaus har afskudt en fabriksladet patron... så ved han uden tvivl at de er engangsafskudte.......

jeg har fået den vare jeg søgte.... tak for hjælpen[:o)]
Svar
#46
Frank ! Tag et par tudekiks [}Smile]

Du starter med at glemme at fortælle hvem du er og oven i købet rose din egen hjemmeside. Og så var der lige noget med rabatudregningen...
Det skulle ikke undre mig at du har fået en løftet pegefinger af Moderatorteamet.
Dernæst kopierer du noget fra andres hjemmeside og så piver du når du bliver taget med fingrene i kagedåsen.

Så er det åbenlyst for alle at du kreiler tomme hylstre på diverse fora. Hvilken garanti har jeg som eventuel kunde for at de virkelig er engangsafskudte.

Hvis du tror dit marked for genladet ammunition ligger her på sitet, så tror du fejl. Rigtig mange af brugerne her har ladet mange flere patroner end du har kunnet nå. Du har fået ladekurset i 2009 og jeg fandt lynhurtigt 11 af dine spørgsmål omkring genladning.

Mange af de spørgsmål tyder på at du ikke ejer nogen ladetabeller og at du ikke har Quick Load eller Load from a disk ect, ect.
Det tyder ikke på den store erfaring og det øger i hvert fald ikke tilliden hos mig, til dine patroner. Og næppe hos mange af de andre brugere her på sitet.

Nu er du så tøsefornærmet og sur. Hvis du nu fra begyndelsen havde læst reglerne og været lidt mere ydmyg. Og kontaktet admin inden du begyndte at reklamere for dig selv. Pudsigt sammentræf forøvrigt at du ikke har søgt ladedata her på VTF, men mindst 10-11 gange på NVF.

Nævn bare 'en anden kommerciel genlader der er nødt til at ty til amatører (jeg er selv amatør)for at skaffe ladedata.

Samler du osse hylstre op når du er i skydebiografen hos Korsholm? Du behøver ikke svare [Wink]

Du er kommet rigtig uheldigt i gang her på VTF, men kig dig selv i spejlet, for der ser du den skyldige. Jeg har tidligere nævnt at der er lidt jantelov over hele tråden her, men du holder selv gang i tråden.
Jeg har intet imod at du gerne vil starte forretning med genladet ammunition, men jeg finder din forretningsmetode dybt useriøs. Du kommer ikke til at sælge en brugt fænghætte til mig[Wink] i hvert fald.

Jeg synes bare at jeg skylder mine medbrugere at løfte sløret lidt for, hvad de kan forvente hvis de køber noget hos dig.

Og til sidst - klag til moderator hvis jeg har skrevet noget der ikke passer.

Roger and over.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#47
Sig mig lige engang....
hvad fanden har i gang i?
jeg har da aldrig oplevet magen til opførsel

tja, fra min lænestol er situationen den at du som relativ grøn hjemmelader vil sælge ammo som du på nordisk søger data på. [:I]
herinde er der flere der har ladet i rigtig mange år, og et eller andet sted i baghovedet husker at de første år kunne der godt laves et batch der ikke var topdollar.

f eks var der en erfaren hjemmelader T på sjælland (død nu, så jeg skader ingen) der kun ladede til andre hvis det var nye eller kundens egne hylstre: dette gav han chancen for at forhindre problemer pga afvigende kammerstørrelser /headspace mm.

når du bruger hylstre af ukendt herkomst samt søger ladninger på nettet, inviterer du til bøvl, der i min verden ikke harmonerer med at reklamere med kvalitetsammo fremstillet af en pro.

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#48
om jeg har ladet i 2-3 eller 10 år er sagen ligegyldigt...
det må være det færdige produkt som vægter.

jeg har da som alle I andre spurgt efter specielle ladninger,,, gode fif mm.. evt. til et specifikt våben,,, der kan ladebøgerne ikke rigtigt være med
både her på NVF og andre amerikanske forums

jeg har været inde og kigge på priserne på en tidligere nævnt patron
375 HH og der havde jeg skrevet 50 procent... om jeg havde skrevet forkert, eller forretningen hvor jeg udregner mine priser fra har nedsat dem ved jeg faktisk ikke....

så bliver der gud hjælpe mig, ,skrevet at jeg ikke siger, at jeg skal bruge dem i mit firma.... jeg havde jo lige erfaret at der ikke må laves reklame... hmmm
Svar
#49
@Jægerfrank - Det er fint med dig - her på sitet er det helt almindeligt man ''arver'' hylstre med mere fra hinanden.

De hylstre du rager til dig ryger ud af kredsen, og bliver omsat til ussel mammon !!

Jeg håber ikke der er nogen der har foræret dig hylstre [xx(]

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#50
[quote]Originally posted by TSX

@Jægerfrank - Det er fint med dig - her på sitet er det helt almindeligt man ''arver'' hylstre med mere fra hinanden.

De hylstre du rager til dig ryger ud af kredsen, og bliver omsat til ussel mammon !!

Jeg håber ikke der er nogen der har foræret dig hylstre [xx(]

[Image: ajbutton1.gif]

jeg har overhovedet ikke spurgt nogen om gratis hylstre, jeg betaler for dem som alle andre varer,,, over and out.......
Svar
#51
Om man har ladet i 2-3 eller 10år er sagen lige gyldig. [?][xx(][xx(]
Jeg fatter ikke at man kan få en erhvervs tilladelse som totalt spejlblank genlader [xx(][xx(][:0][}Smile]

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#52
Citat:quote:

Originally posted by JægerFrank

om jeg har ladet i 2-3 eller 10 år er sagen ligegyldigt...
det må være det færdige produkt som vægter.



Ja, nu fik du jo så lige fjernet dit indlæg hvor du skrev at du var på kursus i februar 2009. (mit øverste link)

Er du flov over at blive taget med bukserne nede siden du sletter dit indlæg ????

Og i min verden er februar 2009 til marts 2011 2 år. Ikke 2-3 år, men du har åbenbart samme forhold til tid som til rabat [xx(]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#53
Citat:quote:

Originally posted by JægerFrank

[quote]Originally posted by TSX

@Jægerfrank - Det er fint med dig - her på sitet er det helt almindeligt man ''arver'' hylstre med mere fra hinanden.

De hylstre du rager til dig ryger ud af kredsen, og bliver omsat til ussel mammon !!

Jeg håber ikke der er nogen der har foræret dig hylstre [xx(]

[Image: ajbutton1.gif]

jeg har overhovedet ikke spurgt nogen om gratis hylstre, jeg betaler for dem som alle andre varer,,, over and out.......



Nej - det er muligt - men i en af trådene var en hjælpsom mand der tilbød gratis hylstre - forlangte du at betale.

Det du rager til dig, er der en privatlader der går glip af !!!!

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#54
som jeg skrev f... en gang bræ.
der sidder mange kloge mennesker på denne side , ja helt sikkert. men er der nogen grund til at der sidder nogle der er meget meget klogere end alle andre...... og hvor det er som om at det er bare med at blive hørt og så pi... lidt på andre .
Svar
#55
som jeg skrev f... en gang bræ.
der sidder mange kloge mennesker på denne side , ja helt sikkert. men er der nogen grund til at der sidder nogle der er meget meget klogere end alle andre...... og hvor det er som om at det er bare med at blive hørt og så pi... lidt på andre .

næe Allan, det er faktisk omvendt: der er nogle (også mig) der betvivler, at man på 2 år kan blive så meget klogere/få så meget erfaring at man kan lade til andre[B)]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#56
Er det ikke et fedt, hvad hylstre der bortgives bliver brugt til.... Der er vel flere, der lader til hinaden, og får penge for det....

Erfaringen kan jeg da godt se, ikke er stor. Det må de kunder, der køber så vurdere på, om de er blevet taget ved næsen, eller om det virker efter hensigten. Den slags har det med at give bagslag. Hvis JægerFrank laver noget lort, ja så rygtes det vel ret hurtigt, og kunderne vælger ham fra. Det er vel hans hovedpine. Hans risiko.

Jeg lader ikke selv. En af mine gode venner gør. Har siddet med, og har prøvet. Har ikke ladekurset. Ved heller ikke om jeg skal have det. Vel egentlig meget interessant at sidde og lege med, hvis tiden og pladsen er til det.

Det bringer ikke mit pis ret meget i kog, at JægerFrang gør, som han gør. Op til ham. Jeg sidder med guldet, og bestemmer selv, hvor, hvornår og hos hvem jeg bruger det.

Skulle jeg til at lade, vil jeg da gøre brug af dette forum. Der sidder nogle fyre rundt omkring, der ved en hel del. Jeg aner ikke meget om at lade selv. Det indrømmer jeg gerne, og er ikke bange for at spørge.

Så i mine øjne, er det ris til egen rumpe, hvis man laver noget lort, sælger det, og får ørerne i maskinen.... Man skal jo starte et sted......

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#57
@ Big Dane

Der er lige en forskel.

Hvis du køber en kage hos en nyudlært bager og den ikke er god, så smider du den bare væk.

Hvis du derimod køber noget ammunition der ikke lever op til standarden, så kan det være farligt for både dig, dit våben og ham der ligger ved siden af dag.

@ allan2

Spring dog tråden over i stedet for at blive dårlig [Wink]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#58
Det har du fuldstændig ret i M@X og det vil være noget pis. Og det er der vel ingen der ønsker. Helt enig....

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#59
Citat:quote:

Originally posted by JægerFrank

jeg har været inde og kigge på priserne på en tidligere nævnt patron
375 HH og der havde jeg skrevet 50 procent... om jeg havde skrevet forkert, eller forretningen hvor jeg udregner mine priser fra har nedsat dem ved jeg faktisk ikke....
Hmm, det kaldes vel at kontollere sine oplysninger, samt holde sig ajour med de sider man bruger som reference[Wink]
så bliver der gud hjælpe mig, ,skrevet at jeg ikke siger, at jeg skal bruge dem i mit firma.... jeg havde jo lige erfaret at der ikke må laves reklame... hmmm
Næ, men man kunne jo skrive noget i stil med : Hylstre søges til genladning og videresalg



[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#60
@Jægerfrank
Hvilken proffesion har du, udover at være genlader?

SS
"Once upon a time in the West"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)