Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forhandler af Vihtavouri
#1
Det er jo efterhånden blevet praktisk umuligt (650 kr. pr. sending) at bestille krudt pr. postordre og min hidtidige københavnske forhandler (Hunters House) fører ikke længere røgsvagt krudt.

Nogen der kender til en forhandler af røgsvagt krudt (Vihtavouri) på Sjælland?
Svar
#2
Sjovt, jeg købte da noget Norma i HH i torsdags [?]

Jeg har købt hos askvang tidligere.

Mvh
[Image: Zoli1.jpg]

Nu med S&L [Big Grin]
Mvh


Svar
#3
HuntersHouse har da fået Norma krudt hjem fornylig, efter meget lang...lang reaktions tid. Desværre efter jeg selv har "organisere" noget fra Jylland, nu er de nok skide sure, men skal folk på jagt, så skal de på jagt - nu.

Det må da være muligt at forhandle krudt på Sjælland.

mvh Thorlak

Citat:quote:

min hidtidige københavnske forhandler (Hunters House) fører ikke længere røgsvagt krudt.


Undskyld, RKN, men det var denne her jeg reagerede på og det virker da bare lidt mærkeligt at HH pludseligt ikke forhandler krudt mere.


Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#4
Det er ikke Norma der efterlyses[Smile]

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#5
(Vihtavouri) på Sjælland?

våbensmeden roskilde har det[Wink]
Svar
#6
Jeg købte Vihtavouri i H&H i lørdags [Smile]

Mvh.
Anders
Svar
#7
Har været hos Vaabensmeden i Roskilde og købt eet kg. N140 [Smile]

Der skulle også være en butik i Helsinge, der fører Vithavouri.

HH havde udsolgt af N140 i mandags, og regner ikke med at tage hjem igen, men har enkelte andre partier tilbage.

Tak for hjælpen.
Svar
#8
jeg var inde og hente fænghætter, i min lokal butik i nordjylland i sidste uge, og der hørte jeg at han ringte, for at høre hvornår de hade åben om morgen, for så ville han (forhandleren) hente fænghætter og krudt selv, men han fik at vide at de ikke længere tog
de (500kr) for at sende krudt og fænghætter, så istedet for at hente det selv blev det sendt til butikken, og jeg hentede de sidste fænghætter en par dage efter[Smile]
Svar
#9
Godt, at Vi på FASTLANDET ikke har de krudtproblemer [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Svar
#10
Hvis ikke, ryger de 800 gram bare i kloarken [?].[}Smile][}Smile][}Smile]

godt vi ikke har disse krudtproblemer her på øen[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)