Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
US Karabin - pris
#1
Kære Alle

Hvad skal en velholdt US Karabin koste?

Tænkte, at temaet har været behandlet her, men jeg har ikke umiddelbart kunnet finde en tråd.

K

Min næste skal være en 243'er...
Min næste skal være en 243'er...
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Karoma

Min næste skal være en 243'er...



Den fåes ikke i 243[Big Grin][^]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#3
Den går vel for 3.000, -3.500,- Deromkring. Skal den koste mere skal den nok være i virkelig mint kondition med olieflaske og rem, og helst med en spændende historie, eller fra de lidt sjældnere fabrikanter. Du kan nok få meget mere at vide på NVF. Der er en speciel afdeling for WWII grej, og nogle skarpe hjerner med massiv viden om detaljerne.

Især hvis du smider et par billeder og giver nogle detaljer om mærke og model, kan du få meget mere at vide. Du behøver jo ikke offentliggøre nummer eller adresse på den.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#4
ha ha nej, den fåes ikke i 243, som min næste, næste riffel skal være:-)

Tak for tippet om NVF. Vil lige tjekke deres forum ud. Jeg har ikke set den, jeg har fået tilbudt, men jeg bliver klogere en af dagene.

Våbnet er ikke voldsomt relevant til jagt, så derfor vil jeg ikke give alt for meget for den.

K

Min næste skal være en 243'er...
Min næste skal være en 243'er...
Svar
#5
Nej, det er mest en "for sjov" skyder. Men selvfølgelig også et stykke nærværende historie, hvis man kan værdsætte det.

Hvis den er pæn og i orden, tror jeg egentlig ikke den mister værdien, så man kan jo bare betragte det som en midlertidig anbringelse af pengene. Jeg kunne såmænd godt tænke mig både en US M1carabin og en M1 Garand, men jeg ved, at jeg aldrig vil får skudt med dem. Så det får lige vente til lidt bedre tider.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)