Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schultz&larsen m. svær pipe
#1
Hej alle.

Er der nogle herinde der kan svare på om det er muligt at bestille/købe en Schultz & Larsen Classic med jagtmatch pipe + evt. hvad merprisen er, kaliber .308 [?][?]

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#2
Har en kammerat der lige har købt en hos Bøssemageren i Bjerringbro. Kan ikke huske prisen, men tlf nr er:86684433.
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Nemo

Hej alle.

Er der nogle herinde der kan svare på om det er muligt at bestille/købe en Schultz & Larsen Classic med jagtmatch pipe + evt. hvad merprisen er, kaliber .308 [?][?]

Mvh. Nemo



Den laves som du finder den i butikkerne og ikke i andre versioner.

Men jeg er da enig, en klassik med tyk pibe i et laminat ville være en
fed ting.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#4
Den kan bestilles med anden pibe fra ny

http://www.schultzlarsen.com/z_barrels.htm

LilleLars
LilleLars
Svar
#5
Jeg fik lavet en lækker match pipe (.243) i S&L hos Hatting, godt nok til min Sauer, men den bør vel også kunne laves til Classic:-)

se på ahlarsen.dk

________________________
Mvh
Ivan (sjælland)

If God really wanted us to be vegetarian, why did he create the cow of food?
________________________
Mvh
Ivan (sjælland)

If God really wanted us to be vegetarian, why did he create the cow of food?
Svar
#6
Sådan som jeg læser denne http://www.vaabensmeden.dk/sider/schultz...lassic.htm kan man bestille en classic med svær pibe mod en merpris på knap 1200,-..

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#7
Hej alle.

Jeg takker for info. Nu ved jeg lidt mere om hvad, hvordan og hvorledes.[Smile]

Jeg synes Schultz & larsens tilbud på classic modellen er attraktiv, ja den er næsten ikke til at stå for (ca. 7900kr.)

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Nemo

Hej alle.

Jeg takker for info. Nu ved jeg lidt mere om hvad, hvordan og hvorledes.[Smile]

Jeg synes Schultz & larsens tilbud på classic modellen er attraktiv, ja den er næsten ikke til at stå for (ca. 7900kr.)

Mvh. Nemo



Den pris holder vist ikke på en model med udskiftelig pibe. Der skal du lægge ca. 2 kgk til.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by farT4

Sådan som jeg læser denne http://www.vaabensmeden.dk/sider/schultz...lassic.htm kan man bestille en classic med svær pibe mod en merpris på knap 1200,-..

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..



Ja, det er et paradoks at tykke piber er dyrest. Hvis de var lavet af guld eller andet ædelmetal var der mening med galskaben.!!!
Det samme med magnumcalibre!!![}Smile][}Smile]

SS
"Once upon a time in the West"
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

[quote]Originally posted by Nemo

Hej alle.

Jeg takker for info. Nu ved jeg lidt mere om hvad, hvordan og hvorledes.[Smile]

Jeg synes Schultz & larsens tilbud på classic modellen er attraktiv, ja den er næsten ikke til at stå for (ca. 7900kr.)

Mvh. Nemo



Den pris holder vist ikke på en model med udskiftelig pibe. Der skal du lægge ca. 2 kgk til.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!

Hej M@x. Det er model Classic der er tale om, måske er der noget jeg ikke har fanget ved de forskellige modeller.

En Classic er det ikke den hvor man ikke kan skifte pipe [?]

En Classic CL + Viktory er det ikke den hvor man kan skifte pipe [?]

Den jeg omtaler er en Classic som står i indlægget, og den er jeg blevet tilbudt til 7900 kr. og det er uden at jeg har gjort brug af mit jyske dialekt[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#11
@Nemo

Du spørger efter en Classic med svær pibe.

Så er du nødt til at købe en Classic DL når du ikke vil have standard pibe på. Og så snakker vi ikke 7900,-

Så er det 10.000 + 1200 xtra for svær pibe

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#12
Hmmm... Jeg har forstået det sådan at DU kan bestille en ny Classic hos din forhandler med "svær" pibe, altså de 7,900 + hvad den "svær" pibe koster!?!... Men jeg tro ikke du kan forhandler noget ang prisen en S&L!!, det er min erfaring

LilleLars
LilleLars
Svar
#13
Jeg tror du tager fejl - så vidt jeg ved findes den billige classic, kun i div. standard udførelser, hvor der ikke kan skiftes pibe.

Men bevares - alt kan jo lade sig gøre, med de rette forbindelser [Wink]

Den nyeste model classic, har mulighed for pibeskift, og dermed kan der tilkøbes alle mulige piber [8D]

Så vidt jeg husker, er der jo så også en prisforskel, på de 2 typer classic.

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by lillelars

Hmmm... Jeg har forstået det sådan at DU kan bestille en ny Classic hos din forhandler med "svær" pibe, altså de 7,900 + hvad den "svær" pibe koster!?!... Men jeg tro ikke du kan forhandler noget ang prisen en S&L!!, det er min erfaring

LilleLars



Nej det er jeg ret sikker på at du ikke kan. Prisen på en Classic er netop helt i bund fordi der ingen valgmuligheder er. Fabrikken bruger mindst mulig resourcer på logistik for at holde prisen nede.

Hvis du vil kunne vælge, så giver du 2000 mere for den og kan nu osse købe extra piber til den.

Men med den nuværende ledelse skal du ikke regne noget for sikkert...

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#15
Takker for alle informationer.

Grunden til spørgsmålet ang. Classic er at jeg fik at vide af forhandleren, at man kan bestille en Classic med svær pipe og det var jeg selv i tvivl om.

Det er jeg så ikke mere, takket være VTF.

Vil jeg have en med svær pipe ja så må jeg købe en Classic DL og betale 10.000+1200 som M@X skriver.

ps. Det er en startsæt til junior som lige har taget jagttegn i efteråret så det bliver nok en Classic til ca. 7900kr.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#16
M@x
Hvad mener du med "Den" nu værerne ledelse......... er det ikke den samme som før....... har et par gange.... fået en god hjælp fra jørgen ved sl.....
Men det er længe siden, jeg har haft brug for det...... Har jo en S&L 97 [Smile]
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by vfr8882

M@x
Hvad mener du med "Den" nu værerne ledelse......... er det ikke den samme som før....... har et par gange.... fået en god hjælp fra jørgen ved sl.....
Men det er længe siden, jeg har haft brug for det...... Har jo en S&L 97 [Smile]



Med fare for at være "off topic" og blive beskyldt for injurier, så tror jeg ikke at du skal regne med at få noget som helst fra Schultz&Larsen. Jeg og lige pludselig tidligere ansatte kan i hvert fald ikke få vores penge som vi har til gode.

Jeg har ikke noget ønske om at svine nogen til. Jeg holder mig blot til fakta. Min fagforening har indgået forlig med Morten og det omfatter IKKE et forbud mod at udtale mig.

Jørgen Nielsen (Mølleren) er ikke længere ansat i firmaet. Morten Krogh står for den daglige ledelse.

mvh
Bo Nielsen
Sønderborg

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

[green]Med fare for at være "off topic" og blive beskyldt for injurier, så tror jeg ikke at du skal regne med at få noget som helst fra Schultz&Larsen. Jeg og lige pludselig tidligere ansatte kan i hvert fald ikke få vores penge som vi har til gode.

Jeg har ikke noget ønske om at svine nogen til. Jeg holder mig blot til fakta. Min fagforening har indgået forlig med Morten og det omfatter IKKE et forbud mod at udtale mig.

Jørgen Nielsen (Mølleren) er ikke længere ansat i firmaet. Morten Krogh står for den daglige ledelse.



Det var da i hvert fald en stor nyhed - for mig i hvert fald.... Hvad laver Jørgen så idag??

MVH Ulrik
Svar
#19
Citat:quote:

Hvad laver Jørgen så idag??

Står tidligt op[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by GT

Citat:quote:

Hvad laver Jørgen så idag??

Står tidligt op[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]



ca, halv 8 hvis det er den 29/2 ????
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)