Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
.270 - 180 grain kugler
#1
Hvor henne er det muligt at købe 180 grain kugler til .270W ? Har lidt vildsvin i tankerne [}Smile]
Svar
#2
du skal nok have fat i kugler fra http://www.woodleighbullets.com.au/bulle.../264q-333q

og jeg kan se at midwaydanmark.dk har woodleigh, men kun i 150gr på deres danske side, men på midwayUSA har de 180gr, så midwaydanmark kan måske få fat i den til dig, om så din 270win, kan skyde med så tung en kugle, er en anden sag.
Svar
#3
Hvorfor saa stort en kuglen til .270 [?]Bare gaa for storrene kalibre end .270 saasom 30-06 eller 308. Et .270 med 150 gr kugle skal bare fin til dig..[^]....speed kills..
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#4
Tag en 160 grains Partition og du er "home safe".

Den combo er virkelig noget der dur!

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#5
Hvis jeg skulle tage min 270 winner, med på svine jagt, så blev det,
Barnes 150 grains MRX..[:p] Efter jeg sendte en sådan kugle ind i fronten på en 300 kilo elg ko, og fandt den i højre røvballe, er jeg overbevist om at den har en kanon god gemnentrægnings evne, som ingen blødnæset kugle kan lever. Og rest vægten var enda 80 % alle 4 fliger var brækket af, men den gjorde arbejdet til UG.
[Image: IMG_0187.jpg?t 1290590653]
Den skal nok lave hul i svinet[}Smile]

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#6
Okay - .270 er ny for mig - en bekendt omtalte blot, at 180 grain nok kunne nedlægge hvad jeg fik øje på i Sverige...........af lønnede mål [Smile]

Har i forvejen Hornady SST 150 grain projektiler [Wink]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)