Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rengøring af moskus hoved
#1
Efter at have læst diverse indlæg om dette emne er jeg desværre nød til at få nogle gode råd..
Jeg er en ven i dk som gerne vil have et moskus kranium stående og derfor har jeg samlet et op under en tur i fjeldet (bor i Grønland).
Det har ligget ude i naturen ca 2 år så det var begrænset hvad der var af hud og hår tilbage, men indeni er der rigtigt mange pupper fra spyfluer og andet godt.. Jeg har haft kraniet liggende i salthav og biotek i 2 dage hvilket også har løsnet de fleste pupper, så nu er det jeg lige vil give det en tur brintoverilte (3%) da der er lidt farveforskel der hvor hud og hår har dækket.. Men hvordan pokker får jeg de sidste pupper ud inde fra kraniet, har læst hornene ikke må være neddyppet i brintoverilten og det gør det lidt svært når kraniet fylder lidt - kan lige ligge et børnebadekar, så er begyndt med en pensel men ser ikke som om brintoverilter "æder" de pupper der sidder tilbage inden i.. Neddypning vil være nemmeste løsning men det er ikke muligt når hornene ikke må (efter hvad jeg har læst mig til) neddyppet også..

Så er er nogle der kan hjælpe mig med et tricks eller 2..?
Svar


Beskeder i denne tråd
Rengøring af moskus hoved - af dragondad - 27-02-2011, 05:33 PM
Rengøring af moskus hoved - af STROM - 27-02-2011, 06:43 PM
Rengøring af moskus hoved - af TSX - 27-02-2011, 07:02 PM
Rengøring af moskus hoved - af dragondad - 27-02-2011, 07:08 PM
Rengøring af moskus hoved - af LasseScout - 27-02-2011, 07:50 PM
Rengøring af moskus hoved - af dragondad - 27-02-2011, 07:59 PM
Rengøring af moskus hoved - af kalak - 27-02-2011, 10:31 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)