Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagt i England
#1
Så har jeg lige været i England og lede efter noget duejagt, det må jeg sige er ikke så nemt som gjort, selvom man har fundet stedet man kan gå på jagten, derimod at få bragt sit gevær over uden en sponsor, det er en anden sag. Jeg har en ven der og vi har virkelig næsten prøvet alt nu. Min engelske ven har talt med en fra systemet fra firearms afdelingen og selv han har aldrig prøvet det før og det er sgu det mærkeligste jeg har hørt haha. Nå men min buddy er ikke jæger selv, men er villig til at blive det, så han kunne blive vores sponsor, men det lyder også som om at det ik kan lade sig gøre og at man så skal aflevere sine geværer hos en våbenhandler i stedet. Det er så normalt at rejse med et jagtselskab, men at få det til at virke selv er næsten umuligt! Aner snart ikke hvad man skal gøre???
Nogle forslag?
Mvh Lars
Svar
#2
Blive hjemme!
H
Hogmeister
Svar
#3
Tag til Sydafrika - samme pris - langt flere duer - meget sjovere - og langt bedre vejr [Wink]

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#4
Jeg kan kun tilslutte mig AB´s synspunkt
Jeg smutter selv til sydafrika med haglgeværet her den 10 april sammen med 5 andre jagtkammerater i én uge.
Pris med det hele 12.000,-kr (inkl. fly) + patroner
Jeg skal nok komme med en rapport her i VTF, når vi vender hjem.
Ingen problemer der med våben. Snarere tværtimod, når våbenpolitiet har udstedt tilladelse i lufthavnen, slutter de som regel af med ordene; Have a nice Safari[Smile]
MVH Jens Peter
MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
Svar
#5
lej eller lån et gevær i england.
Svar
#6
Ja 12000kr er også en slat penge må man sige ;-) Ja men det her skal sgu nok lykkes på et tidspunkt, men at låne eller leje geværer der, det er nemmere sagt end gjort, for det fik vi også undersøgt, men jeg har en mand på sagen, så der skal nok komme noget nyt! Det skal så siges, at dette er kun turen som kommer til at koste, da jagten er gratis [Smile] hvis det lykkes!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)