Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Duracoat
#21
Citat:quote:

Originally posted by gert dybdal jensen

308comp købmalingen så skal jeg nok male den, og hvis du har tålmodighed til det må du meget gerne kikke på jeg maler den...

vh gert

ps hvis billederne på dette forum ikke skal være mindre end et frimærke skulle jeg med glæde ligge nogle billeder ind af det jeg har malet....

what dosent kill you, makes you stronger



Jeg har set eksempler på dit arbejde ........................................... og tager dig på ordet.

Jeg aner ikke hvor jeg skal købe det idag, men det finder jeg ud af.

Det skal ikke være et kunstværk, bare gøre en rustfri og en sort gloss mere kompatible.

Jeg ringer.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#22
Ud over norge og finland kan det også købes her:http://www.waffen-airbrush.de/xtcommerce/index.php
Hvis det kan lade sig gøre vil jeg gerne have en "Tactical Black 4 oz" med, så må vi finde ud af noget med fragten [Smile]

Mvh. Loft
Svar
#23
Jeg har lidt på lager eller så prøv durano.com hva farve skal du ha? Så tjekker jeg lige i morgen når der er lyst

what dosent kill you, makes you stronger
what dosent kill you, makes you stronger
Svar
#24
Tak for tilbudet Gert, men tror jeg køber et kit på den hjemmeside LOFT henviser til da jeg har et par våben der trænger til en kærlig hånd

Leif
Nu med Big bore
Leif

Mauser 98 8x57 JS
Svar
#25
Jeg købte også hos waffen-airbrush. Super flink fyr der var go og handle med. Kunne betale med paypal nemt og smertefrit. Jeg kunne da enda nå at lave om på ordren da jeg fandt ud af det var en anden farve som jeg skulle have!!

Jeg købte tactical flat dark earth til løb og lås og så tactical OD Green på skæftet. Jeg malede direkte på metallet og med meget let slibning på skæftet inden maling (men tror ikke det var nødvendigt)
Det var nemt nok, jeg købte 2 preval spray sæt og gik igang.

http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=12752

Her kan du se min Howa før og efter duracoat og skæfte bearbejdning

I rather die standing up, than live my life on the knees
I rather die standing up, than live my life on the knees
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)