Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Krybskytter dømt
#1
Så er det endelig min tur til at komme med lidt nyt[Smile]

http://jp.dk/aarhus/krimi/article2355436.ece

"Nu helt uden irriterende gifbillede"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#2
Det var mærkeligt, at de der "schweizerhunde" ikke kunne finde bukken.

Hvad sker der for dem?

/Buba

Dubravko
/Buba

Dubravko

Svar
#3
Det kan jo være at de slet ikke har ramt den?!

"Nu helt uden irriterende gifbillede"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#4
Skal de ikke af med jagttegnet?

http://jp.dk/aarhus/krimi/article2375945.ece
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Gabba

Skal de ikke af med jagttegnet?

http://jp.dk/aarhus/krimi/article2375945.ece



Åbenbart ikke. Men det skulle de, hvis jeg bestemte.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#6
Hold nu k*ft for en omgang lort, for at sige det ærligt.
De skulle have frataget deres jagttegn, men om det vil få dem til ikke at drive ulovlig jagt, altså ulovligjagt uden deres jagttegn ved jeg ikke.
Tror der er mange af dem der ville skide det et stykke, men selvfølgelig kræver det ekstra arbejde at erhverve våben uden jagttegn.
Synes det er for dårligt at politiet ikke har taget det mest nærliggende fra dem, nemlig jagttegnet.

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#7
Tag nu lige en pille! Saavidt jeg husker er der manglende beviser (dyret)
H
Hogmeister
Svar
#8
Der er vel lige meget om dyret er fundet hvis de har bekræftet bøden og de siger selv da de bliver antastet at de har drevet ulovlig jagt, eller hvad?

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#9
Ja, jeg ville nu ikke gaa op i en spids, og der skulle have været mere bevismateriale før jeg ville have udstedt en bøde, og da slet ikke involveret en Crown attorney med retsforfølgelse til følge.
Folk siger mange ting naar de kommer i klemme, og hvis det gaar rettens vej siger de noget andet. Saa uden beviset, er det ikke umagen værd.
H
Hogmeister
Svar
#10
Må ærlig indrømme at jeg synes der er rigeligt med beviser til at de skal have frataget deres jagttegn. Blot MIN mening [Smile]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#11
Din mening og 35 cent køber en kop kaffe! Jeg har været Gamewarden her i Canada i over 30 aar, og et affyret skud beviser ikke krybskytteri. Uden tvivl de har været ude paa narrestreger, men en skovløber der hører et skud og ingen vildt, kan ikke bruges til noget. Kan maaske blive tiltalt for at have skudt efter solnedgang (Forbudt her) eller for at forstyrre jagtbart vildt eller saadan noget. Riflerne ville heller ikke blive konfiskeret da det igen ikke kan bevises at de har jaget. "Vi skød efter øldaaser!" og det er ikke forbudt. Hvad siger du saa?
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#12
De hører på ingen måde til i skoven hvor de blev fanget på fersk gerning.
Hvis de ville bortforklare det så tror jeg de havde sagt noget andet end at de godt vidste de udøvede ulovlig jagt.
Og at en af dem tilmed løber væk med riflerne bevidner blot endnu mere om at de kender konsekvenserne af deres handling.
Man kan godt drive jagt og skyde forbi. Skulle de ikke dømmes eller have bøder fordi de ikke kan ramme?
De prøvede og det er rigeligt i mine øjne.

De kan skyde efter øldåser på deres eget revir.

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#13
Hallo hogmeister,det foregik i Danmark og ikke i Canada[Big Grin]og jo det kan bruges til noget selvom bukken ikke blev fundet,vi må ikke i Danmark fare rundt i skoven som en flok rambo wannabes og skyde efter dåser,såe Boldsen har ret[Big Grin]
MVH
LØVIG
Svar
#14
Ja, alting der i Danmark ikke er udtrykkeligt tilladt, er strengt forbudt.
H
Hogmeister
Svar
#15
En tilståelse en vel også et slags bevis:

De erkendte, at de havde været på ulovlig jagt og havde ramt en råbuk, som de ikke kunne finde.

Og jeg tror at det ville få dem til at undlade at gå på ulovlig jagt, da de ikke længere lovligt kunne have våben.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#16
De skal af med våben OG jagttegn ellers hænger det sgu'tte sammen.

Der er da ingen, der skal 'jonglere' med våben før eller efter 'lukketid' på offentlige steder, det være sig statsskove, parker eller veje [V]

Sikke en mangel på respekt, at tage sit våben og mene, at man bare har ret til at gå i skoven og nappe et dyr [Sad!]

De har råd til fornuftige rifler (værdi: 45000kr for to stk), så bør de lære at jagten osse koster [B)][B)][B)]
Svar
#17
Naah ja her er forskellen vel ogsaa at her behøver man ikke jagttegn for at eje en riffel.
H
Hogmeister
Svar
#18
Citat:quote:

Ja, alting der i Danmark ikke er udtrykkeligt tilladt, er strengt forbudt.
H


Ja og i Canada er det tilladt at have sex med 12 årige, brænde kirker af og køre over for rødt...[xx(]

Mvh.LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....

STILLE!!! du er bare misundelig over at stemmerne kun taler til mig...
Mvh.LANI



Svar
#19
Velinformeret provinsiel dansker som sædvanlig.
Du har næsten ret. Vi maa dreje til højre ved rødt efter fuld stop.
H
Hogmeister
Svar
#20
Jeg prøver såmænd bare at anskueliggøre at jeg ved lige så meget om Canadisk lovgivning, som du tilsyneladende gør om Dansk.

Mvh.LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....

STILLE!!! du er bare misundelig over at stemmerne kun taler til mig...
Mvh.LANI



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)