Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alternativ Jagt Safari
#1
http://www.somalicruises.com/

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#2
Det kan man kalde actionferie.... Måske med lidt blandede følelser, der allerede jokes med den slags, når der er en del gidsler, hvis skæbne er uvis......

Endnu en gang kan man så blive en anelse harm over, vi har et krigsskib i farvandet dernede. Hvilken har til opgave, at servicere de uciviliserede individer som piraterne er. På den måde at anholde dem. Bringe dem sikkert i land med proviant. FLOT......

Nu er jeg jo ikke sømand, men er " gå planken ud" gået af mode?????

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Nu er jeg jo ikke sømand, men er " gå planken ud" gået af mode?????



Ja det ville være en grov overtrædelse af diverse internationale konventioner. Det vil en væbnet befrielsesaktion uanset antallet af dræbte pirater dog ikke være.
Mvh.

Yeti
Svar
#4
Jamen skriger det ikke til himlen, at sejle ind i det område i en lyst båd..?? så beder man da selv om actionferie eller hva..??

Skotten


Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by skotten

Jamen skriger det ikke til himlen, at sejle ind i det område i en lyst båd..?? så beder man da selv om actionferie eller hva..??

Skotten



Prøv lige at sætte dig ind i hvor stort et område det er !!!!
Svar
#6
Nu er det heller ikke kun lystsejlere, der har været plaget. Handelsflåden har haft deres problemer også. Det er vel ikke rimeligt.

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#7
@pren. Jeg er skam fuldt ud klar over hvor lang man skal både øst og nord på for at fri af området, og ja hvor stort det er. Men når selv store skibe med op til 10 - 12 meters fribord og som løbe en 20 til 30 mil. i forlægnings fart, heller ikke kan gå fri for pirater. Så det efter min mening idioti at sejle genmen området i en lav lystbåd, med den risikoder er for angreb.

Skotten


Svar
#8
Løsnigen på problemet er da ikke så vanskeligt skab en korridor på 50 sømil i bredden erklære de for piratfri område plant diverse krigsskibe i den rette afstand til hinanden gerne med kamphelikopter eller kampfly de sejler alligevel der ned og de fleste virke som solbadnings skuder der nede!Skab en organisation hvor skibe tilmeder sig nå de ønsker at sejle gennem område så de kan blive flugt under deres sejlads og som de kan kontakte redningsstyrker under piratangreb!

Indtrængende pirater som ikke har noget af gøre i korridoren Bummmm![}Smile]

man skal øge piraternes erhvervs risiko til de uendelig så til sidst gider de sku ikke mere!
De vil væren en politisk beslutning som FN eller hvem ved jeg skal træffe!

Jeg er sikkert på der gå ikke ret langt tid så gider de skide pirater ikke mere!

Jeg læst i går der er hver eneste dag et Pirat angreb i område!

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Lille

Løsnigen på problemet er da ikke så vanskeligt skab en korridor på 50 sømil i bredden erklære de for piratfri område plant diverse krigsskibe i den rette afstand til hinanden gerne med kamphelikopter eller kampfly de sejler alligevel der ned og de fleste virke som solbadnings skuder der nede!Skab en organisation hvor skibe tilmeder sig nå de ønsker at sejle gennem område så de kan blive flugt under deres sejlads og som de kan kontakte redningsstyrker under piratangreb!

Indtrængende pirater som ikke har noget af gøre i korridoren Bummmm![}Smile]

man skal øge piraternes erhvervs risiko til de uendelig så til sidst gider de sku ikke mere!
De vil væren en politisk beslutning som FN eller hvem ved jeg skal træffe!

Jeg er sikkert på der gå ikke ret langt tid så gider de skide pirater ikke mere!

Jeg læst i går der er hver eneste dag et Pirat angreb i område!

Lille

Hilsen Lille



Hvordan kontrolerer man at der ikke er både, af en størrelse der ikke kan ses på radar, i en 50 sømil bred zone? og er det så slut med at være somalisk fisker? Piraterne sejler jo ikke ligefrem med "Jolly Roger"

Mvh. Loft
Svar
#10
Nu er der nogen der har haft mod og mandshjerte til at gøre det nødvendige:http://www.bt.dk/udland/danske-vagter-i-ildkamp-mod-pirater

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#11
Fedt.. hvor søger man jobbet, og må man tage sin TMG med?[8D] Det kunne blive helt underholdende.

Alternativt kunne man jo hygge sig med at skyde deres både grundigt læk, og så lade sig underholde med hajernes arbejde. Tygge tygge gnaske BØØØØVS!

"Nu helt uden irriterende gifbillede"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#12
Sådan skal det være. En skam de ikke pløkkede hele lortet...

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#13
@Vilsgaard jeg tager med. Skal nok passe på dig. Gad vide hvor mange af de magre abekatte der kan sidde på en PHK....

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Vilsgaard

Fedt.. hvor søger man jobbet, og må man tage sin TMG med?[8D] Det kunne blive helt underholdende.


Du skal bare lige have en tilladelse fra rigspolitiet til den TMG. Ved formål kan du vel skrive erhvervsmæssig jagt[Big Grin]

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#15
Shit skal man have tilladelse til den[Big Grin]

BigDane min Wingman, dejligt med brede skuldre at gemme sig bag[Smile].. For en gangs skyld ville man kunne have det sjovt ved at gå på arbejde[8D]

Lige akkurat den ville jo så samtidig betyde, at jeg skal have nyt våbenskab..! En WinWin situation.

"Nu helt uden irriterende gifbillede"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)