Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vildt cam
#1
er lige pt indehaver af 2 vildt cams der hænger og holder oje med reviret . men vi over vejer at købe et mere bare for at følge med i hvad der besøger vores foder steder.
men mit spørgsmål til jer er nu : tager jeres vildt cam ræv ,mårhunde, grævlinge osv for jeg har aldrig set nogen af delene i de 1,5 år vi har brugt vildt cam ( altså på filmen ) . men hvilket cam skal man så købe hvis de SKAL med. har nemlig mistanke om mårhunde

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#2
Burde kunne filme/ fotografere alt på dit revir, men husk at købe et cam med kort responstid.
Mine to første kameraer havde en responstid 1,4 sek, så der var mange køller på når kameraet var opstillet på vekselerne i skoven. Havde også mange billeder uden noget på, men flyttede så kameraet så det fotograferede hen af vejen / vekslen i stedet for på tværs, og så kom der noget på billederne.
Har nu fået kameraer med kortere responstid 0,8 sek, virker bedre, flere dyr på billederne, og det er både ræv, hare, duer, musevåge osv

Per T Nielsen
"wulfric"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#3
Petoni: vil du skrive en PB til mig med mærke på de kameraer og måske en dag- og natbillede? Er på udkig efter et kamera til jagten da det sms'er fik fugtskade af at falde ned i en større vandpyt, øv bøv!

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#4
Jeg har et billigt et som jeg købte hjem fra usa, og det tager billeder at alt der er ved fodertønden, både ræv, grævling, fasaner, duer og nogen gange småfugle. Det andet jeg har ryger sgu lige en tur tilbage til forhandleren, for det tager billeder konstant, uanset hvilken følsomhed det står på.

Mvh
Jonas
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)