Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hornady lock-n-load power case prep center
#1
Er der nogen af de Herrer her på forum, som har testet eller har erfaring med nævnte maskine?

MVH. Hasse

Russisk roulette er ikke det samme uden en revolver
Russisk roulette er ikke det samme uden en revolver
Svar
#2
Ja, det har jeg [Big Grin]

Men den kører kun 110V, så der skal en omformer til.
Den kan du købe for 349 kroner i batteribyen.dk

[Image: VT-300W-transformer_1.jpg]

[Image: 050012.jpg]

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#3
Halløj Rex.

Har lige ordnet 300 stk. 3006 hylstre og er lidt træt af at afgrate og rense fænghætte huller, og da jeg har omkring 500 stk. 6,5 og konen har købt 450 stk. 22-250 hylstre pluds de 100 der gerne skulle komme fra GUNSANDPOWDER en af de nærmeste dage, så ville det måske være et godt køb, måske du kan reklamere lidt for sådan en fætter.
Har set et klip på youtube af den, og der har den et handtag på til at bruge når man skal korte hylstrene op, det kan jeg ikke se på dit fotos.

MVH. GRANDLUX

Hasse

Russisk roulette er ikke det samme uden en revolver
Russisk roulette er ikke det samme uden en revolver
Svar
#4
Jeg fandt et bedre billede her:

[Image: 314017.jpg]

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Rex

Ja, det har jeg [Big Grin]

Men den kører kun 110V, så der skal en omformer til.
Den kan du købe for 349 kroner i batteribyen.dk

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.




Den kan nu også fås i 220 volt :

http://www.hornady.com/store/Lock-N-Load...-220-Volt/

Med venlig hilsen
Bushman
Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
Med venlig hilsen
Bushman

Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.gif
Svar
#6
Jeg har købt og benytter en. Er lavet "amerikansk" hvilket betyder tung, gammeldags, konservativ og uden nogen dikke-darer. Når det drejer sig om en stationær maskine bidrager det "amerikanske" kun til at det ikke lige går i stykker. Falder den ned på et trægulv fra to meters højde bliver din kone rasende, men maskinen sker der heldigvis ikke noget med (taler af erfaring).
Med hensyn til at trimme og bearbejde hylstre er der ikke meget at sige og det er fordi den gør det som Hornady har lovet fuldstændig uden overraskelser. Jeg går ud fra at du vil have eventuelle negative sider af maskinen, men kan ikke umiddelbart komme i tanker om nogle, hvilket må være positivt. Vil du vide noget spcifict må du spørge yderligere.
Hvis man i høj grad skulle prioritere sine indkøb, ville jeg måske spare pengene, men personligt har jeg ikke fortrudt, og ville købe en ny hvis den blev stjålet (men ikke hvis den gik i stykker). Den virker dyr, men er billig fordi genladningsudtyr holder evigt.

Da jeg købte denne vidundermaskine havde jeg en formodning om at jeg efter anskaffelse ville elske at trimme hylstre, men denne lykkefølese ved hylterbarbejdning ser ud til at være reserveret til de få. Jeg kan stadig ikke lide det.

Ligegyldig hvordan du vender og drejer det. Røven vender altid bagud.
Ligegyldig hvordan du vender og drejer det. Røven vender altid bagud.
Svar
#7
Som "solvedk" skriver så er det en hårdfør maskine.
Man skal ikke forvente at få en lydløs sag.
Jeg vil nok nærmere sammenligne dens motor, med motoren fra en cementblander.... rumle rumle rumle rumle

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#8
Findes der en til salg måske? Så er jeg køber!
Svar
#9
den lille hornady : Hornady Lock N Load Case Prep Trio kan anbefales big time.
næsten lydløs og rar at arbejde med

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)