Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vil skyde løse hunde
#1
Vil skyde løse hunde

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Saadan!
H
Hogmeister
Svar
#3
Det kan jeg sku godt forstå, havde gjordt det samme.
Svar
#4
Bare lidt mærkeligt at han skal have en ven til det,han kunne da godt finde ud af at skyde efter sin ekskone[Big Grin]det fik han halvandet år i skyggen for,og så er en af hundene forøvrigt en af hans egen hvalpe,så jeg tror der er lidt mere i den historie end vi hører.
MVH
LØVIG
Svar
#5
Det lyder da som en mand med styr på prioriteringerne[xx(]

Var ekskonen også bevæbnet eller var hun bare en tæve?[V] (ups.. den så i ikke)

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by løvig

Bare lidt mærkeligt at han skal have en ven til det
Tror du ikke det er noget at hans skytte Lars tager sig af?,han kunne da godt finde ud af at skyde efter sin ekskone[Big Grin]det fik han halvandet år i skyggen for
Hvor har du det fra? Hvor langt tilbage i historien er det? Mig bekendt har han været gift med hende han har nu er ret lang tid.,og så er en af hundene forøvrigt en af hans egen hvalpe Anders har ikke haft en "schæferligende hund" kun sort lab og en gravhund,så jeg tror der er lidt mere i den historie end vi hører. Men hvis du mener at vide noget med sikkerhed så sig endelig frem. Ellers ligner det altså en uklædelig omgang bagvaskelse.
MVH
LØVIG



[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[Image: ajbutton.gif]
[Image: logo01_old.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by løvig

Bare lidt mærkeligt at han skal have en ven til det,han kunne da godt finde ud af at skyde efter sin ekskone[Big Grin]det fik han halvandet år i skyggen for,og så er en af hundene forøvrigt en af hans egen hvalpe,så jeg tror der er lidt mere i den historie end vi hører.
MVH
LØVIG


LØVIG.....du skal sku ikke tro, du skal vide, hvis du fyrer sådan en gang lort af

Mvh Lars
Mvh Lars
Svar
#8
Ja, Løvig. Kan du bakke den der op med noget dokumentation af en art? Ellers er der vel nærmest tale om injurier.

Man må sku ikke løbe med en halv vind, når det er så alvorlige sager man fremlægger.

PCP 22., 223rem, 308win, 7mmRM, 9,3x62, 375 H&H + 45/70
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#9
Nu skal Løvig jo selvfølgelig lige have chancen for at redegøre for sine udtalelser, men jeg har mere end almindeligt svært, ved at se hvorledes at en mand, der har modtaget en dom og afsonet den for at, med fuld overlæg, at skyde efter et andet menneske, skulle kunne være at regne for jagttegnsberettiget. For Anders er ikke bare jæger. Tror mere han er et "jagtmenneske". Det var ham der kørte Diana efter Jan K.

Derudover har han i årevis, været medlem i MANGE bestyrelser og her ser jeg det for værende lige så usandsynligt, at han har kunnet klare sig, med mordforsøg/forsøg på mandrab/brud på våbenloven/tidligere straffet, på registret.

[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[Image: ajbutton.gif]
[Image: logo01_old.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#10
Jeg tror sku det ville være RIGITG klogt at slette denne tråd/indlæg.

Denne gang uden
Mvh
Fair
Mvh.
Fair
Svar
#11
Det vil vel kun være ”RIGTIGT klogt” hvis Løvig ikke kan finde underbyggende fakta for sine 3 postulater

1; at AH skulle have skudt efter en ekskone
2; at AH har siddet fængslet for samme
3; at det er AH´s egen hund han efterstræber i lokal avisen

Kan Løvig dét er alting jo i skønneste orden.
Kan Løvig i midlertidigt ikke det, så tror jeg Løvig må sætte sig for det dementerende tastatur og bede om at få slettet udsagnene.

Jeg afventer i spænding.

[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[Image: ajbutton.gif]
[Image: logo01_old.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#12
Jeg tror løvig har forvekslet 2 sager.

Der er 2 i medierne lige pt.

Den ene foregår på Djursland som kima har linket til.

Den anden foregår i Vonsild ved kolding:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1522862.ece

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#13
Hvis ikke Løvig enten underbygger sine påstande eller bringer et dementi inden weekenden, vil hans indlæg i denne tråd blive slettet.

Kima/moderator

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#14
UPS sorry sammenblanding af to sager,min fejl[:o),den sag jeg henviste til var en anden.
MVH
LØVIG
Svar
#15
Slap nu af folkens. Når man læser de to artikler er det indlysende at Skovfogedeleven har ret. Løvig har bare forvekslet de to sager. Men han bør selvfølgelig lige selv give et pip om, at det er sådan det forholder sig.

I artiklen med Rene Henriksen fremgår truslerne mod konen også, så man kan sagtens gætte på, at det er derfor han skal have en ven med jagttegn til at skyde hundene, skulle det komme dertil.

Men det rejser et spørgsmål som ikke er nævnt i artiklen: Må man bruge skydevåben til aflivning indenfor bymæssig bebyggelse ? Jeg er helt på det rene med, at Mark- og Vejfredsloven giver muligheden, når ejeren er advaret indenfor et år, så det er ikke problemet. Jeg tror bare ikke man må bruge haglgeværet til det indenfor byskiltet.

Det er måske noget der skal findes i det der før hed politivedtægten. Er der nogen der kender bestemmelsen ?

Edit: He he, slået af Løvig selv. Så er den ende af sagen ude af ligningen [Big Grin].

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#16
[quote]Originally posted by LasseScout

Slap nu af folkens. Når man læser de to artikler er det indlysende at Skovfogedeleven har ret. Løvig har bare forvekslet de to sager. Men han bør selvfølgelig lige selv give et pip om, at det er sådan det forholder sig.

I artiklen med Rene Henriksen fremgår truslerne mod konen også, så man kan sagtens gætte på, at det er derfor han skal have en ven med jagttegn til at skyde hundene, skulle det komme dertil.

Men det rejser et spørgsmål som ikke er nævnt i artiklen: Må man bruge skydevåben til aflivning indenfor bymæssig bebyggelse ? Jeg er helt på det rene med, at Mark- og Vejfredsloven giver muligheden, når ejeren er advaret indenfor et år, så det er ikke problemet. Jeg tror bare ikke man må bruge haglgeværet til det indenfor byskiltet.Det er måske noget der skal findes i det der før hed politivedtægten. Er der nogen der kender bestemmelsen ?

Edit: He he, slået af Løvig selv. Så er den ende af sagen ude af ligningen [Big Grin].

Der bliver sommetider skevet i Jæger om regulerings"jagter" inde i byer - i de tilfælde bruger de haglgeværeret.

Så hvis ikke det er lovligt, så kan man øjensynligt få lov til at bruge et haglgevær inden for byskiltet.
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#17
Lasse det fremgår endnu mere klart hvis man lytter til det her klip:
http://multimedia.ekstrabladet.dk/archiv...46330a.mp3
at Løvig har byttet hovedepersonen, en drukkenbolt på scooter, ud med en hæderlig forretningsmand og medjæger.

Banjos likørstue kunne ikke ha gjort det bedre end det lydklip[Smile] kæft d´humor!!

Ang. skydning inden for byskiltet; det kan man sagtens få lov til. Men ved ikke om man skal ansøge eller bare meddele det.

[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[Image: ajbutton.gif]
[Image: logo01_old.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#18
Go´humor, godt jeg ikke er nabo til ham. Det er da altid noget at han ikke har adgang til skydevåben.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#19
Sikke dog en klaphat!

"Nu helt uden irriterende gifbillede"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#20
Jeg mener (uden dog at være helt sikker) at aflivning af optagne husdyr uden hjemmel (i dette tilfælde en løs hund) ikke må foregå med skydevåben indenfor bygrænsen. Der er så vidt jeg husker en 4-5, af loven beskrevne "korrekte" aflivningsmetoder, boltpistol med dertilhørende afblødning er en af dem, som kun må udføres af folk med et vist erhverv (ex. slagter) eller ... personer med jagttegn.

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)