Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Patron vask
#1
Hej jeg er kommet i besidelse af lidt 308 spisskarp problemet er at det virker som om der er en eller anden feddet coatning på. kan jeg vaske dem?
hilsen Per
Svar
#2
Hvis det er "milli-ammo" kan det sikkert godt tåle at blive vasket med vand, men jeg ville nok ikke vove forsøget, da det fedtede stads kunne være vandtætningen[Big Grin]

Tør patronerne af enkeltvis med en klud vædet i et passende opløsningsmiddel, prøv dig frem, start med almindelig sprit eller lugtfrit petroleum... og ikke søbe patronerne ind i det.

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#3
Acetone, tager fedtet. og man får sådan nogle dejlige hvide og kolde finger af det[Smile]

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#4
...og cancer....

.....nu også ejer af en Browning :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Og en affedet hjerne [xx(].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#6
Ja hvis man bruger flere liter af det[8D]
Plejer at bruge handsker, også står jeg uden for, når jeg leger med acetone.

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#7
Tak for hjælpen
mvh Per
Nu også med malerhjerne ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)