Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Betal jagttegn på nettet
#1
Betal jagttegn på nettet

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Det kunne man også sidste år!
Jeg klarede det på naturvårdsverkets hjemmeside med VISA og fik ca. 3 uger senere et officielt svensk jagttegn[Big Grin]

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#3
Har lige betalt mit, de havde sendt en mail om, at nu kunne man indbetale for jakt året 2011-2012[Smile] Det er dejligt nemt.

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#4
Nu er jeg forvirret!
Jeg har et par år betalt via banken og sidste år betalt jeg via nettet, men jeg har da aldrig fået et kort tilsendt. Jeg har altid troet, at kvitteringen var mit adgangskort - er det helt hen i vejret?
Svar
#5
Du får tilsendt et "jaktkort" fra sverige, de indførte det sidste år.
Det er samme størelse som vores danske jagttegn.

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#6
Det var nemt.

The difference between men and boys is the price of their toys
Råd er noget vi beder om når vi kender svaret, men ville ønske vi ikke gjorde
Svar
#7
Jeg forsøgte, men blev sgu lidt bekymret, som det udviklede sig (i disse fishingscam tider)

Jeg forsøgte at oprette mig, vingede af jeg ville betale svensk jagttegn og gik til betaling. Indtastede kortdata. Da jeg trykkede på betal blev jeg viderestillet til en ny side (overskrift "Verified by Visa") hvor jeg blev afkrævet kreditkortdata igen + dele af mit CPR-nr. under dække af min bank have tilmeldt mit kort til "verified by visa"... Det har jeg aldrig oplevet før, selv om jeg med ret jævne mellemrum køber ting på nettet....

Skete det også for Jer, der har betalt svensk jagttegn ad den vej?

.....nu også ejer af en PSE X-force vendetta XL6 (Og nej - det er IKKE et grafikkort!!) :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by ran

Jeg forsøgte, men blev sgu lidt bekymret, som det udviklede sig (i disse fishingscam tider)

Jeg forsøgte at oprette mig, vingede af jeg ville betale svensk jagttegn og gik til betaling. Indtastede kortdata. Da jeg trykkede på betal blev jeg viderestillet til en ny side (overskrift "Verified by Visa") hvor jeg blev afkrævet kreditkortdata igen + dele af mit CPR-nr. under dække af min bank have tilmeldt mit kort til "verified by visa"... Det har jeg aldrig oplevet før, selv om jeg med ret jævne mellemrum køber ting på nettet....

Skete det også for Jer, der har betalt svensk jagttegn ad den vej?

.....nu også ejer af en PSE X-force vendetta XL6 (Og nej - det er IKKE et grafikkort!!) :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



Hej ran og andre.
Den "verified ting" har jeg spurgt på i min bank. De gav grønt lys for proceduren.Jeg oplevede det også, da jeg betalte mit svenske jagttegn på naturvardsverket.
Walnut
Svar
#9
Husk at det KUN er hvis man betaler m. visa via hjemmesiden
(https://ripan.naturvardsverket.se/ripanweb/)at man får tilsendt et svensk jagttegn!!

Ellers er det bankkvitteringen der fungerer som jagttegn[Sad]

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#10
Hejsa

Skrev lige til banken for spørge ind til om det var korrekt - eller om det var en fishingscam.
De skrev således tilbage:

Kære XX

Tak for din henvendelse.
Det er helt korrekt at dit kort er tilmeldt "Verified by Visa" - det er en sikkerhedsstandard der bliver brugt ved internethandel i udlandet.

Du kan læse mere her:
http://www.nykredit.dk/privat/info/bank/gode-raad-til-sikker-nethandel.xml

Kan så oplyse om, de sidste par gange, hvor jeg har handlet noget hjem fra USA har jeg ikke mødt Verified by Visa... så det er tilsyneladende ikke alle steder/alle kort, der er omfattet....

.....nu også ejer af en PSE X-force vendetta XL6 (Og nej - det er IKKE et grafikkort!!) :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)