Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp en studerende
#21
Hvornaar har man indført 'Bachelor' i den danske undervisning?
H
Hogmeister
Svar
#22
Bachelor er faktisk ok. Engelsk titel som typisk dækker en 3 årig uddannelse modsat Master's (kandidatgrad) som er 5 årig. Blev indført i det danske uddannelsessystem for nogle år siden.

Synes måske "vinklen" på denne undersøgelse er mere interessant !
Svar
#23
I dag har man faktisk to bachelorgrader.
En tre-årig universitetsbachelorgrad, der går forud for kandidatoverbygningen

og

En 3½-4 årig professionsbachelorgrad, som ligger på ervhvervsakademierne og på University colleges (tidl. professionshøjskoler).
Journalistuddannelsen er en professionsbachelor - ligesom i øvrigt sygeplejerske, folkeskolelærer og flere andre har været det.
Forskellen på en professionsbachelor og en universitetsbachelor er, at på PBa.´en har man et obligatorisk praktikforløb som en del af uddannelsen (Derfor den lidt længere tid). Det faglige niveaeu er ens.

Visse professionsbacheloruddannelser er overbygningsuddannelser på erhvervsakademiuddannelser (Tidligere kaldet "korte videregående uddannelser" af 2-2½ års varighed). Disse overbygnings-PBs´er har så en varighed af 1½ år. Eksempler herpå er PBa. i softwareudvikling (overbygning på datamatiker) eller PBs. i international handel og markedsføring (overbygning på markedsføringsøkonom).

.....nu også ejer af en Browning :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#24
Hej allesammen og tak for jeres besvarelser,

@Lille: Jeg vil med glæder poste resultaterne, når jeg har indsamlet de fornødne oplysninger

@Lani: Min opgave går ud på at skabe kommunikation for Sako, hvilket måske skulle være kommunikeret bedre. Men jeg ville gerne via spørgeundersøgelsen ramme bredt og ikke kun have besvarelser fra personer, som går på riffeljagt. Min opgave består af to dele. Første del er en skriftlig rapport, hvor jeg skal analysere marked, målgruppe og mere, for at finde ud af, hvad og hvordan Sako kan få mest ud af sin kommunikation. Den anden del er den kreative. Her skal jeg udtænke og producere selve kommunikationen. Dette kan være print annoncer, web bannere, film, brochurer, events og meget andet.

@gafka: Jeg forstår din skepsis, når du kan se, at jeg har lavet en plakat for at få folk til at lade være med at bære pels. Dette var en opgave vi blev stillet i skolen, hvor jeg på bedst tænkelig vis, skulle lave en plakat, som skulle opfordre folk til at lade være med at gå med pels. Som du selv skriver var det med en proffessionel indgangsvinkel. Det skal dog siges, at jeg synes det er synd for dyr, som bliver avlet til pelsbrug under dårlige forhold. Med hensyn til jagt, mener jeg ikke, at jeg taler om det med forudindtagede holdninger. Jeg respekterer jagt og jægere. Jeg ved, at det foregår under ordnede forhold og jeg vil langt hellere spise et dyr en jæger har nedlagt, end en bøf fra køledisken. Det nedlagte bytte har i det mindste levet i frie omgivelser og jægeren er med til at regulere bestanden. Jeg er iøvrigt i gang med at undersøge, om jeg kan komme med på jagt (som beskuer), for at lære mere om dette.

Jeg håber det kunne kaste lidt lys over tingene. Ellers må I bare spørge løs Smile
Svar
#25
Hej Kasper

Super at du melder klart ud nu! Som du kan se af mit første indlæg var det netop mit indtryk af undersøgelsen's fokus på rifler at der "lå noget bag". Moralsk synes jeg måske dette burde være meldt lidt mere tydeligt ud, alternativt så lav et noget bedre "cover up" næste gang [8D]
Svar
#26
Jamen så har jeg da også besvaret.[8D]
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#27
en til.

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#28
Færdig

Leif
Nu med Big bore
Leif

Mauser 98 8x57 JS
Svar
#29
Og så fik du en besvarelse fra "spindesiden" [Wink]

Mvh Farmor [Smile]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#30
Hej

Så er det ordnet[Smile]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#31
Værsåartig!

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
#32
Done[Smile]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#33
Flueben [Big Grin]
Walnut
Svar
#34
Done

Kokken
Hard work doesn't guarantee success, but no work guarantees failure..
Svar
#35
Har udført

hvornår kommer t-shirten ? [Wink]

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#36
Check
Svar
#37
Også et bidrag herfra

Sako Quad 22LR/Bushnell Banner 3-9x40
Sako Quad 17HMR/BSA Sweet17 6-18x40
anschütz std 22LR/Eagle Eye 4x32
Remington 788 222Rem/Tasco 4x32
FX Typhoon .22/Bushnell Banner 3-9x40
Jaguar O/U 17/76
Akkar Altay 12/76
Remington 870 Express 12/76
(Den er god nok, 2stk Quad Smile )
5,5mm luft, 17HMR, 22LR, 222Rem, 12/76 - Pest Control ÜBER ALLES!
Svar
#38
Check!

"Nu helt uden irriterende gifbillede"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar
#39
Done.
Svar
#40
done
Erzähle es mir und ich vergesse
Zeige es mir und ich erinnere
Lass es mich tun und ich verstehe.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)