Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CIA søger snigmordere
#1
For et par måneder siden annoncerede CIA efter en ny snigmorder. Det Er svært at blive godkendt til den type jobs, og ansøgerne testes grundigt inden ansættelse. Efter at alle ansøgerne havde gennemgået den indledende træning og var blevet checket grundigt, var der tre ansøgere tilbage, to mænd og en kvinde.
De skulle så til en afsluttende test for at afgøre, hvem der skulle have jobbet. Den første af mændene blev fulgt hen til en ståldør og fik en revolver udleveret. "Vi er nødt til at kunne være sikre på, at du kan adlyde dine instrukser uanset omstændighederne", sagde CIA-agenten. "Din kone sidder derinde på en stol. Gå ind og skyd hende".
Manden blev chokeret og sagde: "Det kan du ikke mene! Jeg kunne da aldrig skyde min egen kone!" "OK," sagde CIA-agenten, "så er du ikke den rigtige mand til jobbet". Derefter blev den anden mand vist hen til ståldøren og fik en revolver samt samme besked: "Vi er nødt til at kunne være sikre på, at du kan adlyde dine instrukser uanset omstændighederne", sagde CIA-agenten.
"Din kone sidder derinde på en stol. Gå ind og skyd hende". Manden så også lidt chokeret ud men tog revolveren og gik ind i lokalet. Der var helt stille i 5 minutter, og så kom han ud igen. Han havde tårer i øjnene og sagde: "Jeg prøvede på at skyde hende, men jeg kunne ikke gøre det. Jeg er nok ikke den rigtige mand til jobbet." CIA-agenten sagde: "Nej, det er du ikke. Hent din kone og tag hjem". Nu var det den tredje ansøger, kvinden, der skulle testes. Hun blev også vist hen til ståldøren og fik en revolver samt samme besked: "Vi er nødt til at kunne være sikre på, at du kan adlyde dine instrukser uanset omstændighederne", sagde CIA-manden. "Din mand sidder derinde på en stol. Gå ind og skyd ham". Kvinden tog revolveren og åbnede døren. Endnu inden den var lukket helt efter hende, hørte CIA-agenterne skud. Det fortsatte, - i alt 13 skud.. De hørte, hvordan der blev skreget, inventar blev smadret, og der blev hamret på væggene. Det blev ved i flere minutter, og så blev der helt stille.
Døren gik langsomt op, og kvinden kom ud. Hun tørrede sveden af panden og sagde "I kunne godt have fortalt mig, at der var løst krudt i revolveren. Jeg var nødt til at tæve ham ihjel med stolen."

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Jens Ulrik Høgh

Døren gik langsomt op, og kvinden kom ud. Hun tørrede sveden af panden og sagde "I kunne godt have fortalt mig, at der var løst krudt i revolveren. Jeg var nødt til at tæve ham ihjel med stolen."


Hej Ulrik,
Nu da det er et våbenteknisk forum bør detaljerne være i orden!
Hvilken revolver kan indeholde 13 skud. [Wink]

Hilsen
Anders T. [8D]
The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
Svar
#3
Pinligt Jens...Og jeg som troede du havde "høgeøjne" for detaljer[Big Grin]

G.D.
Great Dane

Svar
#4
Anders og GD - de fleste revolvere kan genlades!!!!!!!!!!!!!!!!(speedloading)


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#5
Sådan kan det gå, når man ukritisk kopierer en tekst....selvom muligheden for at Intile har ret er tilstede...eller måske er der tale om et custom våben...[Big Grin]

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Michael Intile

Anders og GD - de fleste revolvere kan genlades!!!!!!!!!!!!!!!!(speedloading)

Korrekt, men man skal være mere end almindelig dum hvis ikke man under genladninger opdager at det er "blanks" man har fået udleveret. Man bør så nok erkende at jobbet nok ikke lige er sagen, selv om motivationen efter alt at dømme var i orden. [Wink]

Men okay, joken var god [Big Grin] Så lad os holde os til at våbenet har været "customized".

Hilsen
Anders T. [8D]
The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)