Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VTF deltager på Jagtshow den 9. april i Rødekro
#1
Her til aften er det aftalt at VTF får en stand på jagtshowet i Rødekro lørdag den 9. april.

Vi behøver 3-4 folk til at hjælpe med bemandingen. M@x 2.0 kommer og jeg kommer - så vi har med andre ord brug for at løfte både stemningen, repræsentationsgraden og det intelektuelle niveau.... Nogen der har lyst til at stille op enten hele dagen (10-16) eller måske blot nogle timer???? [Smile]

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye2.gif][Image: topl.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Velkommen til landet (eller ihvertfald til Jylland [Wink]).
Jeg ville gerne hjælpe, men der er lidt for langt derover. Kommer "vi" også på shows på Djævleøen?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
Jeg er frisk på at prøve at holde M@x i baggrunden så han ikke skræmmer nogen væk, i hvert fald indtil over middag. :-)

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#4
Jeg kigger forbi så kan vi se hvad der sker[Big Grin]

Jeg skal jo lige holde M@X lidt beskæftiget og så vær der også noget jeg lige vil drøfte med Høgh[B)]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#5
Det kommer maaske til at knibe med det intellektuelle niveau.
H
Hogmeister
Svar
#6
[Big Grin]

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye2.gif][Image: topl.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Det kommer maaske til at knibe med det intellektuelle niveau.
H



Nææ, du kommer jo ikke, så kan vi godt holde det på højt niveau.[Big Grin][Big Grin]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#8
I guess I walked into that one!
H
Hogmeister
Svar
#9
Jeps[Big Grin]
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#10
Ville gerne - men kan desværre ikke... :-(

.....nu også ejer af en Browning :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#11
Øv, ville gerne men har desværre vagt lige præcis den dag....[V]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#12
Hej.

Har planer om at tage datteren med, så vi kan få kigget lidt på det lokale jagtshow.

Ses i Rødekro. [8D]
Svar
#13
Nu er VTF kommet på udstillerlisten

http://www.jagtshow.dk/udstillerliste.html

mvh
Svar
#14
Jeg sætter gang i plakater og værk...

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye2.gif][Image: topl.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#15
Jeg tror vi kan bruge nogen små lapper med web adressen som vi kan dele ud. Lidt i stil med dem der sælger en barnestol på opslagstavlen i Superbrugsen..

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#16
Hvad med en translatør for M@X i tilfælde af, at der kommer besøgende ovre fra djævleøen [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

To Molboer, der skyder .... Two Molboes shooting ....
Nej, jeg kender desvære ingen "smarte" citater.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#17
@ M@x. Find da lige en håndfuld gamle hylstre og så i lasergraveren... Så tager det ikke mange sekunder og lave et anderledes Visitkort i stedet for en lap papir der blir væk.

Og noget som man ikke lige smider væk.

"Fighting for peace,
is like fucking for virginity"
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#18
Stef_H>> Har du misset de seneste stramninger af reglerne for opbevaring af tomme hylstre? De skal opbevares i skafor blå skab... Så folk skal da som minimum vise jagttegn før de kan modtage et sådan hylster... Ideen er ellers rigtig god.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#19
[V][V][V] AAARRRRRGGGGHHHHH Nej den havde jeg ikke lige tænkt over. [xx(][xx(]

"Fighting for peace,
is like fucking for virginity"
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#20
Jeg kommer og viser flaget.

En time eller to

Steyr Lars

Vi vil strø, om os med gænghætter.[Big Grin]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)