Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Meget mærkeligt firma"
#1
Jeg har lige siddet og set "station 2" i tv,det handlede om politiets aktionsstyrke.De talte bla.med deres skarpskytte.Han skød IKKE med SAKO TRG,som man ellers skulle tro var det naturlige valg,næh nej,han skød såmænd med en........BLASER!!!! Måske denne chokerende oplysning skulle ha'været forbigået i tavshed,men jeg måtte bare lige ud med det[:0][V]
Hilsen Ulrik
Svar
#2
Jeg troede kun, at det var på jagt, at vildtet skal ha' en chance [B)]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Nåååå jaaa men deres chef sagde også at de aldrig havde skudt nogen[8D][8D][8D][8D][^][^]

The Shootist

Hellere en Dralf end en Smølf
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#4
Og de har sikkert prøvet...[Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Hele fidusen er at hvis en af gruppen endelig får en chance til at skyde en person, er der kun ringe chance for at han kan få senere psykiske traumer[xx(][8D]

jbn
Svar
#6
for en del år siden brugte det lokale politi såmænd en gemen US karabin til at fredeliggøre en knivbevæbnet tosse
så må da selv en blæser også kunne gøre det
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#7
....Men for ikke at latterliggøre ham helt,så så han kikkert meget dejlig ud
Hilsen Ulrik
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by ignorant

Hele fidusen er at hvis en af gruppen endelig får en chance til at skyde en person, er der kun ringe chance for at han kan få senere psykiske traumer[xx(][8D]

jbn



Fordi han fysiske traumer overskygger de psykiske...?

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Det er såmænd bare dine skatte kroner på arbejde, men der var jo meget godt legetøj, og hvorfor sælger de ikke de beslagtagne varer i christiania til financiering af deres arbejde, det er lige som med told og skat de hælder jo også sprutten ud...[Big Grin][Big Grin][B)]

The Shootist

Hellere en Dralf end en Smølf
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#10
Vi skulle se den, fordi de lige har fået den, den er sikkert lige så god som så meget andet - de har tidligere haft Steyr Mannlicher.
Vores allesammens BS bruger jo også en R93 til at imponere rosset med på sine overlevelses-arangementer (det er sikkert derfra de har fået ideen[Smile]).
Med venlig hilsen


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: dfdr.jpg]
Svar
#11
Blaser blev valgt pga. deres præsicions-potentiale.... (og mulighed for kaliberskift)
Men jeg håber samtidig I lagde mærke til, hvad afstand han/de skød på [Wink][Big Grin] Synes mistænteligt det mindede om en 100 meters penge... eller hva [}Smile]

Takle....

[Image: anim-ChicagoPD.gif]
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Takleberry

Men jeg håber samtidig I lagde mærke til, hvad afstand han/de skød på [Wink][Big Grin] Synes mistænteligt det mindede om en 100 meters penge... eller hva [}Smile]



En undersøgelse fra US viste, at politiet-finskytters gennemsnits skudafstand var ca. 80 meter.
Med venlig hilsen


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: dfdr.jpg]
Svar
#13
Eeeehhhhh,
så godt udsendelsen og hørte kanonen omtalt som en Bl.... men var det ikke en Steyr de sad med????
Efter låsegrebet at dømme lignede det ikke en Bl....
Den lignede da en riffel[Wink]

Citat:quote:

Vores allesammens BS bruger jo også en R93 til at imponere rosset med på sine overlevelses-arangementer (det er sikkert derfra de har fået ideen).


Det tror da fa...., manden er sponsoreret af Guntex.......

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
Puf, den magiske drage.........ud over Møn´s klint. Så kan den lære det.......
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#14
Nej det var en Blaser R93 Tactical med en Zeiss/Hensoldt kikkert (det var et Zeiss-logo)
Det er ikke mig der har fjernet billederne - de er belvet flyttet fra den server jeg henviste til [Sad]
Med venlig hilsen


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: dfdr.jpg]
Svar
#15
Med fare for at blive totalt til grin,nu da jeg selv har startet denne tråd,så vil jeg da bare sige,at når man sidder og ser på de billeder ID har lagt ind af riflen såh,kan jeg da ikke lade være med at syntes,at den ser temmeligt "rå" og effektiv ud.....[B)][V]
Hilsen Ulrik
Svar
#16
Til dem som stadig er i tvivl
[Image: AKS103_0002.jpg]
Han siger faktisk selv at det er en Blaser.
Kikkerten er en Zeiss 6-24x72 - formodentlig den model med 30 mm mellemrør (man har vel styr på sine optagelser [Big Grin])
Med venlig hilsen


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: dfdr.jpg]
Svar
#17
Skal vi nu lige slå det fast én gang for alle. Rigtige mænd skyder også Blaser. I dette tilfælde en 93R UIT .308Win.
[Image: Blaser R93 UIT.jpg]

The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
Svar
#18
Citat:quote:

Skal vi nu lige slå det fast én gang for alle. Rigtige mænd skyder også Blaser. I dette tilfælde en 93R UIT .308Win.

The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.


obvius stupidity doesnt
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

jbn
Svar
#19
Citat:quote:

obvius stupidity doesnt


[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Nej, hvis der skal slås noget fast så skyder rigtige mænd "finsk".

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
Puf, den magiske drage.........ud over Møn´s klint. Så kan den lære det.......
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#20
Engelsk [Smile]
Med venlig hilsen


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: dfdr.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)