Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
winchester jubilæums model
#1
har en kammerat der har winchester jubilæums model cáliber 30-30 bøjlespænder. den med guldbelagt baskyle.

det er hvad jeg ved om denne riffel er der nogen der kender den ????
han overvejer nemlig at sælge den og spurgte mig hvad den kunne koste. hvad skal man dog svare til det spørgsmål ???

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#2
Hej.

Så en ved Korsholm i dag til 6000,-

Med venlig hilsen
Bushman
Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
Med venlig hilsen
Bushman

Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.gif
Svar
#3
ikke meere troede de kostede noget mere

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#4
Hej.

Der er lavet flere forskellige modeller med næsten samme udseende, så hvis du skal være helt sikker er jeg nødt til at se et billede.

Med venlig hilsen
Bushman
Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
Med venlig hilsen
Bushman

Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.gif
Svar
#5
Hvis den er brugt, forsvinder "Samlerværdien" og den er ikke en snus mere værd end en almindelig tilsvarende model.

Hvis den er ubrugt, New-In-Box og den kun findes i nogle få eksemplarer, såsom 500 stk - så er værdien noget højere.

Værdien kan sagtens være 25.000kr hvis det er den rigtige model, ubrugt m.v.
Men samme model, hvis brugt, er ikke mere værd end en standard af samme model.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#6
Jeg har lige købt en som den du beskriver til 3200,-
Svar
#7
De bliver ikke regnet for noget.ikke forhold til en af de gamle(pre-64).Ingen samlere er interesseret i de nyere med guld-lir på.

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
#8
Jeg har for nylig fået tilbudt en Centenniel Edition 1 of 100. Desværre forventer sælger at den er omkring 55.000 værd. US Prisen er vist omkring US$ 5000, hvis den er Unfired.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)