Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hallo moderatorer!!!!!!!!!!!!!
#21
Det var da også sande pragteksemplarer du linker til.
De kan fint sammenlignes med nazister, rokere og lignende hjemmeavlede fjolser.

Men hvor søren skal man sende sådan nogle hen, eller måske burde man acceptere deres opførsel, bare fordi de er født i DK?

/Buba

Dubravko
/Buba

Dubravko

Svar
#22
@BUBA. Det er jeg til dels enig med dig i. Vi så bare ikke nogen af dem på filmklippet. Blot ganske almindelige danskere, som ikke vil finde sig i den slags. Der var ingen Nazister, Rockere eller anden form for human trash....

Vi kan alle finde grelle eksempler på individers dårlige opførsel. Og man kan blie ved.

Rockere, Nazister og andre hjemmeavlede fjolser hører vel egentlig mere til her end dem fra klippet. Ikke jeg på nogen måde negligerer at de findes, og de er en skamplet for samfundet.....

Jeg har virket i et fritidsjob i efterhånden 14 år. Der har jeg haft med Rockere, invandrer og andet skidt folk at gøre. Jeg ved godt, hvem jeg foretrækker at tage kampen op med.... Og det er dem, der er bragt op på samme breddegrader, som jeg selv.....

Igen man skal ikke kæmme alle over en kam. Kender Tyrkere, Bosnier, Serbere, Englændere, Tysker, Amerikanere, Svenkere, Nordmænd og et par sjællændere, der er gode mennesker, som jeg sagtens kan bo dør om dør med. Derfor fordømmer jeg stadigvæk den slags, og dem der står bag. Eks Palæstinensere, der brænder Dannebrog af på Rådhuspladsen. Afghanere der halshugger FN medarbejder osv.. [xx(] [xx(] [xx(]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Jeg har virket i et fritidsjob i efterhånden 14 år. Der har jeg haft med Rockere, invandrer og andet skidt folk at gøre. Jeg ved godt, hvem jeg foretrækker at tage kampen op med.... Og det er dem, der er bragt op på samme breddegrader, som jeg selv.....

Igen man skal ikke kæmme alle over en kam. Kender Tyrkere, Bosnier, Serbere, Englændere, Tysker, Amerikanere, Svenkere, Nordmænd og et par sjællændere, der er gode mennesker, som jeg sagtens kan bo dør om dør med. Derfor fordømmer jeg stadigvæk den slags, og dem der står bag. Eks Palæstinensere, der brænder Dannebrog af på Rådhuspladsen. Afghanere der halshugger FN medarbejder osv.. [xx(] [xx(] [xx(]



Skik følge eller land fly[^]
Dog kunne jeg efterhånden godt tænke mig at enelleranden lidt nærmere definerede udtrykket "rocker", hvad er det for en størrelse og hvordan ser man forskel på dem og andre motorcyklister[?]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#24
Spørg om du må få en tur. Hvis han siger ja er det en motorcyklist. Hvis du bliver indlagt var det en rocker.
Svar
#25
[Image: imagesCAPGJ1S6.jpg]

Evt. sådan nogen som dem her.... Og alle deres supportkumpaner og wannabe´s........

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#26
Angående havspejlsstigninger, så er det et meget kontroversielt emne..og min "adgangsvinkel" til det er over 10 år som forsker med speciale i Glaciologi og klimaforandringer... (heldigvis en overstået karriere[:I], ingen forestiller sig hvor meget tid man som forsker spilder på at skaffe midlerne til forskning[xx(])

Det sørgelige faktum er at diverse "klimapaneler" og FN eksperter og deres antagelser går ud fra to forudsætninger som næppe kommer til at holde stik hvis man ser på klima-udviklingen ved overgangen fra den sidste mellemistid for lidt over 100000 år siden..

Antagelse 1 (selv i "worst case scenariet") er at der IKKE vil sker en accelererende stigning i havspejlet på grund af katastrofal afsmeltning af Grønlands indlandsis og Antarktis iskappe..
Denne antagelse bygger på at man ved at Antarktis iskappe har være stabil, men med mindre variationer i mindst 10 millioner år.
Den har altså "overlevet" hele den sidste "glaciationsperiode" efter Pleistocæn.. Ergo regner man den for stabil... men man VED det ikke!!!! Grønlands inlandsis er lidt samme historie..

Antagelse 2: Der vil komme en vis reduktion i Co2 udslippet i løbet af de næste 100 år .....(antallet af procenter o.s.v. varierer, men FN's worst case er baseret på en mindst 20% reduktion af udledningen..
Ser man på hvordan det er gået med de internationale klima-forhandlinger, så kan man mene om det tal hvad man vil....[V]

Fejler BEGGE disse antagelser, vil vi i 2160 have det højeste Co2 indhold i atmosfæren i kendt geologisk tid, siden det såkaldte "Azolla-event" ca. 49 millioner år siden hvor atmosfærens indhold af Co2 pludseligt faldt til de før-industrielle niveau.

Et Co2 indhold på over 1000 ppm vil sikkert udløse en omfattende afsmeltning af alle verdens ismasser og HELT sikkert en opsmeltning af permafrosten i de arktiske tundraer... den resulterende udledning af Metan som nu er fastholdt i permafrosten vil accelerere drivhuseffekten mere end 20 gange mere end c02 alene.. resultatet er lige så sikkert, den deraf følgende globale temperaturstigning vil bring jordens middeltemperatur op på det niveau der var før "Azolla-Eventet" altså tilbage til Jura- og kridttidens helt isfrie planet!!
Det vil medføre en stigning i verdenshavene på ca 80 m i 2160 og 150 m i 2400 ..... dertil kommer så at der i løbet af ca 10000 år vil komme en isostatisk landhævning af grønland og antarktis landmasser, det har man beregnet vil fortrænge så meget plads i verdenshavene at vandspejlet derefter yderligere stiger ca 15 m mindst...
Farvel og tak DK ... så vil kun Yding skovhøj og Ejer Baunehøj stikke op som to meget små øer....[xx(]

Vi kan også meget nemt risikere at der undervejs indtræffer et "Permian-border marine extinction event" som man mener skyldtes at havstrømmene i verdenshavene ganske enkelt gik i stå... med det resultat at verdenshavene i løbet af meget kort tid (ganske få 10år!) blev kraftigt lagdelt og 98% af alt liv i havene uddøde ...[xx(]
Da stort set alt liv af betydning er helt afhængingt af livet i havet, så vil det være en total lyseslukker for mennesket .

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

[Image: imagesCAPGJ1S6.jpg]

Evt. sådan nogen som dem her.... Og alle deres supportkumpaner og wannabe´s........



Hmm, kan du se forskel på hvem der er supportkumpaner og wannabee`s[?], eller er det bare fordomme[?]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#28
Formodet mistanke. [Wink]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Formodet mistanke. [Wink]



Jajo, men hvad bygger du mistanken på[?], tatoveringer[?], rygmærke[?]eller skal der dårlig opførsel til[?]

redigeret af Kima
[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#30
Grupperinger, oplysninger fra politi og egne erfaringer/vidensindsamling..... [Wink]

Bare fordi der kommer et stort brød med tattoveringer på en forkneppet Yamaha med gedebukkestyr, er det jo ikke ensbetydende med vedkommende er "Rocker".....

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Grupperinger, oplysninger fra politi og egne erfaringer/vidensindsamling..... [Wink]

Bare fordi der kommer et stort brød med tattoveringer på en forkneppet Yamaha med gedebukkestyr, er det jo ikke ensbetydende med vedkommende er "Rocker".....



Ok, jeg er bare lidt træt af fordomme og generaliseringer, bare fordi folk har hang til motorcykler og oksehudsbeklædning med mærker der viser hvor de kommer fra, behøver de jo ikke være cykelkædevirtouoser[Wink]

redigeret af Kima

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)