Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hallo moderatorer!!!!!!!!!!!!!
#1
Jeg vover pelsen. Ved jo ikke, om de har humor.

Sover I. Jeg synes faktisk, jeg fortjener et klap på skulderen. Har skrevet op til flere indlæg nu, uden at nævne k........ eller personage af anden etnisk herkomst.......... [Wink]

Der er sgu forår i luften. Nyd musikken;

http://www.youtube.com/watch?v=AscPOozwYA8

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#2
[Big Grin]

Det klæ´r dig.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
Tak Hr. Jensen. Bare du ikke tror, jeg har kapituleret. [Wink]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#4
Jeg er ikke moderator meen...klap klap, du er dygtig.

Det med kvinder kan jeg godt leve med, men det med de fremmede.....det forstår jeg ikke.

Vi er da så flinke [^].

/Buba

Dubravko
/Buba

Dubravko

Svar
#5
Og man skal ikke kæmme alle over en kam.... [Smile]

Kender faktisk nogle stykker ikke danske, der er ok..... [Wink]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Kender faktisk nogle stykker ikke danske, der er ok..... [Wink]

BigDane
***B***L***A***S***E***R



og de kender sikkert så nogle danskere der ikke er OK[Wink]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#7
Sikkert. Og så står det dem heldigvis frit for at tage hjem [Smile]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#8
Jamen Bigdane, du er blevet en helt ny type, den bløde mand[8D][8D]

Du er vel ikke blevet vegetar??

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Jeg vover pelsen. Ved jo ikke, om de har humor.

Sover I. Jeg synes faktisk, jeg fortjener et klap på skulderen. Har skrevet op til flere indlæg nu, uden at nævne k........ eller personage af anden etnisk herkomst.......... [Wink]



Dyyyygtig[^]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Sikkert. Og så står det dem heldigvis frit for at tage hjem [Smile]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R



Hmmm [B)]

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#11
@TSX det var skam bare for at understrege, vi lever i et frit land. Jeg vil dai kke stå ved grænsen, og tvinge dem til at blive. Jeg er sgu så rar. Det må være foråret..... [8D]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#12
Tjaaa,,,

Efter min mening må hele "indvandrer-debatten" gerne snart udvandre...
så vi kan komme videre med de virkelige problemer!!!

Om 150 år er verdenshavene steget så meget at alle der i DK bor under kote 80 m enten ER udvandret....eller druknet...Hvor skal de så udvandre hen? Tror i dem nede sydpå, som i har haft så travlt med at få sendt hjem, tager imod med kyshånd?[:o)]

Prøv engang at kigge på et Danmarkskort med højdekurver, og træk så 80 m kurven op med rødt..... så er der ikke meget plads tilbage til "De rigtige danskere"[xx(]

Og, NEJ.. det er IKKE "teori" og "dommedagssnak"... det er de ufatteligt kedelige FAKTA... Havene stiger, og det bliver de ved med.. uanset hvor meget man brokker sig over "de fremmede" og stemmer på "D anske pensionisters F oklefront" (Der er heller ikke meget fornuft at hente hos nogen af de andre taburet-ryttere, lyserøde, grønne eller blå...[Sad])

Selv om vi her i "Vindpøllemarken Dannevang" skruer vores Co2 udledning ned til 0 (fat chance of that...) Så er der Monster-økonomier som f.eks. Kina og Indien der bare skruer op... og op... De stopper først når de har købt al russernes Naturgas og brændt det af... Man får også næppe alle de overvægtige ovre i "guds eget land" til at krybe ind i en lille "sparegris" de næste 20 - 30 år... og så er det for længst for sent at rette op...

Eksperter har beregnet at hvis olie-tilførslen til Vesteuropa og USA standser totalt i bare 2 uger, så er der militær undtagelsestilstand i hele Vesten i løbet af 3 uger!!!! Så afhængige er vores velfærdssamfund af olien og gassen fra mellemøsten og rusland!!!

Hvem tænker på det, endsige gør noget ved det?...
Faktisk kun nogle få "tosser"..... med halmhuse, køkkenhaver og solfangere... og de stemmer ikke på DF... trust me!!

Resten ku ikke være mere ligeglade, når bare de får deres X-faktor, Lotto-kuponer og hunde-udstillinger...

Vorherre til hest siger jeg bare.....[xx(]
Jeg må vist hellere gå i seng.....[V]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#13
Godt brølt dravis[Big Grin]
MVH
LØVIG
Svar
#14
Arhhhh X-Faktor, lotto og hunde-udstillinger???? Hvad er der nu i vejen med at være jubelidiot med hang til jagt, skydning og en kølig pils i ny og næ? Ja, jeg spør` bare [Wink]

@BigDane: Med det nye "bløde image", må du da snart være moden til at lære at strikke dine egne jagtsweatere .... [Big Grin][Big Grin][Big Grin] (Det er sgu da utroligt hvad forår kan gøre ved folk! Nogen bliver nærmest dybt pessimistiske, mens andre bliver lalle-glade ..... [Big Grin])

[Big Grin] Farmor (som hellere vil være lalle-glad og leve livet i godt humør, end gå og være dybt deprim over noget jeg alligevel ikke kan ændre på alene)

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#15
Ufatteligt som man kan få opmærksomhed ved enten af være fremmedfjendsk vise store babser eller ved ligefrem at tælle de indlæg hvor man ikke er sådan. Det er godt at se at vi her følger med det samfund vi er en del af og vil gøre næsten alt for lidt opmærksomhed. Kan vi mon også opdrage nogle af formændende til sidde pænt og 'gi pote'???

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by dravis

Om 150 år er verdenshavene steget så meget at alle der i DK bor under kote 80 m enten ER udvandret....eller druknet...



Jeg kan godt følge din generelle tankegang, Dravis, for meget lort og lidt lidt lagkage i de brede medier[Sad]

Men mener du 80m stigning på 150 år. Så vidt jeg husker siger IPCC worst case ca +0.9 i 2100.

En af mine tidligere studerende undersøgte havspejlsstigningerne @2100 ifm sjovbrugsdrift i Nordjylland.

Citat:quote:

Jeg har som en del af mit studium på Aalborg Universitet (AAU) lavet et projekt "Havspejlsstigninger og Skovbrug", om hvordan globale havspejlsstigninger indtil år 2100 vil berøre Danmark. Projektet handler om at analysere konsekvenserne af klimaændringer og deraf medførte havspejlsstigninger, således at de relevante personer og myndigheder i Danmark kan træffe de fornødne beslutninger på rette tid og sted, og derved sikre en bæredygtig fremtid. De kommende klimaændringer vil sandsynligvis medføre en række alvorlige konsekvenser for det danske samfund. Det er derfor nødvendigt, at der udvikles modeller der viser hvilke konsekvenser, der indtræffer hvor og hvornår. Mit projekt er et bidrag til dette, og projektet viser samtidigt hvilken afgørende rolle GIS kan spille i planlægningen i samfundet.
Baggrunden for projektet er, at den globale opvarmning i fremtiden vil medføre globale havspejlsstigninger, og disse vil medføre, at nogle landområder i Danmark bliver uegnet til dyrkning af skov, og en række andre områder uegnet til dyrkning af visse træarter. Planlægning i det danske skovbrug er langsigtet, ofte med tidshorisonter på mere end 100 år, og derfor er der brug for viden om præcis hvilke områder der berøres af havspejlsstigninger, således at skovbrugserhvervet kan inddrage konsekvenserne af havspejlsstigningerne i deres planlægning. Derved vil det være muligt for skovejere at undgå at plante træer i områder hvor træerne, som følge af havspejlsstigninger, vil gå ud før de når den hugstmodne alder.
I projektet har jeg for det første præsenteret de forventede fremtidsscenarier for klimaændringer, og vurderinger af de havspejlsstigninger der vil opstå indtil år 2100. Dernæst har jeg vha. GIS undersøgt hvilke områder i Nordjylland, der vil blive permanent oversvømmet ved havspejlsstigninger på 0,48m (forventet scenaruium indtil år 2100 ifølge Intergovernmental Panel on Climate Change) og 0,88m (worst-case scenarium). Det er også undersøgt vha. GIS hvilke områder der er i risikozonen for at blive berørt af midlertidige stormfl odsoversvømmelser én gang årligt i år 2100, ved de pågældende havspejlsstigninger. Endelig er det vha. GIS undersøgt hvilke dele af Nordjyllands kystlinier, der vil være udsat for erosion i år 2100, forudsat en havspejlsstigning på 0,48m. Slutteligt er det i projektet diskuteret og illustreret hvordan resultaterne af analyserne kan præsenteres på et kortværk, der kan anvendes af skovejere i regionen, til at inkorporere konsekvenserne af havspejlsstigninger i deres planlægning.


Ref:
Havspejlsstigninger og skovbrug. / Reinau, Kristian Hegner.
I: Program for Kortdage 2005. Geoforum Danmark, 2005. s. 35-35
Forskning › Konferenceabstract

Mvh Peter

############
[Image: ajbutton.gif]
############
S&L Victory
6.5x55
9.3x62
Svar
#17
@ Yeti. Man kan få opmærksomhed på mange måder. Du har nævnt nogle måder. En anden kunne være at vaske hænder og være højhellig når der tales moral og etik. Eller gebærde sig som jagtekspert med 10 stk vildt på et jagt år. Der er meninger som der er menesker. Nogen står ved, andre tier og mange følger flokke [Smile]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#18
Citat:quote:

En anden kunne være at vaske hænder og være højhellig når der tales moral og etik. Eller gebærde sig som jagtekspert med 10 stk vildt på et jagt år.

Bwaaahhaaaaa[Big Grin]

Eller efter 16 genladede patroner at slå sig ned som genladnings-expert[Big Grin][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#19
@GT du har fanget "gardena"koblingen. [Big Grin]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#20
Nu kom vi jo lidt på de kære etniske danskere. Igen man skal ikke kæmme alle over en kam. Synes I skal se kippet.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-3...-huse.html

Den slags burde ikke accepteres i en demokratisk samfund. De står for alt det, vi har arbejdet os væk fra. Demokrati hykleri, råber de. Hmm. Helt ærligt forstår jeg ikke, hvad de vil her i Dannevang, når de har den indstillng. Vi kan selvfølgelig indfange nogen af dem, og lade dem håndtere manuelle pumper når vandstanden stiger. Så har vi haft lidt gavn af dem. Det de står for, råber op om og higer efter, er vel egentlig det, de er flygtet fra...... De har så fundet til patten i det danske velfærdsyver..... Fair nok man skal hjælpe. Og det vil vi jo så gerne her i dk. Det mindste man kan, er vel at udvise en smule taknemmelighed... [xx(] [xx(] [xx(]

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)