Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ballistik program og telefon
#1
Hejsa.

Jeg står og skal have ny telefon og har søgt lidt her i forummet. Det kunne nu være sjovt at "lege" lidt med sådan et ballistikprogram på telefonen,om det så er nødvendigt er en helt anden sag.[Smile]

Har set at der findes et program der hedder Strelok eller hvordan det nu staves.

Fungere det godt eller er der andre programmer som er bedre.???
Men nu skal min kommende telefon jo også kunne køre det og til det må jeg sige at det bliver ikke en Iphone eller noget i den stil.I snit smadre jeg en telefon om året af den en eller anden årsag.

Det skulle helst gerne være en nokia,måske lidt ældre model.
Jeg havde selv tænkt på E51 som også er nævnt i en anden tråd.

Gode råd,forslag osv. modtages gerne.

Mvh.

bbs
Svar
#2
Jeg har det og så iSnipe og synes at de er ok begge to. Normalt bruger jeg dog det som er indbygget i min Leupold RX IV

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Ok tak for det.... jeg prøver.[Smile]
Svar
#4
Har strelok på min HTC Sense...virker ok fint..der kommer løbende nogle opdateringer til programmet. Har haft det i ca 5-6 uger.

Tallene rimeligt sammenfaldende med PCB.
Kun små marginaler.

Strelok er nemt, hurtigt og brugervenligt. Net legetøj...[Wink] Prøv det og døm selv, det er jo gratis...[Smile]

Ydmygst...DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#5
Har efter anvisning af familie også downloadet iStrelok til min iPhone 4, og synes der virker fint, dog har jeg ikke afprøvet det, endnu.
Har siddet og kigget (IKKE købt) ShotPlot til 59 kr på App store. Der er lidt mere kompliceret end iStrelok. Der er desuden flere forskellige ting, såsom grafer og andre figurer alt efter vind og score.
Blot hvis man ikke synes iStrelok er nok [Smile]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#6
..Shooter er også et program til mobben..koster ca 50 kr.
Kender det dog ikke ..

Ydmygst... DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#7
Ballistic FTE til iphone virker super.. Passer dead on ud til 600 meter..
Er dog ret dyrt hvis du tager fuld pakken. Men det virker og har næsten alle mulige patroner og mærker..

I rather die standing up, than live my life on the knees
I rather die standing up, than live my life on the knees
Svar
#8
Tak for alle jeres input...Så er der jo lidt at "lege" med[Big Grin]
Svar
#9
++++ herfra til Ballistic FTE til iPhone... når først man har beregnet og justeret og gemt som "favorites" så er "HUD" funktionen pærenem at bruge i felten..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)