Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kahles K418 TT
#1
Hej er der nogen her der kan fortælle mig om det er muligt at bygge et Multi Zero system på min K418TT.Og hvad det koster hvis det er muligt,skal den sendes til fabrikken eller kan en dansk våbenmekaniker eller mig selv(Højtuddannet elektriker)ahrrr det går nok ikke lige ;=))).
mvh Chr Scheffmann[:I]
Svar
#2
har selv engang haft ringet direkte til Kahles og kunne i og for sig godt sende direkte til dem .. men de fortrak det gik via deres danske 'vertretung' = Topjagt (er også noget med forsikring i transport som importør/forretning så har ansvar for). Fik selv multi zero på min csx 3-1x562 = 'ubrugeligt' - det er ikke det der med at det er bøvet at låse ringene ind. men Kahles version er fordækt under hætte (som måske er fordel fra nogen synspunkt).. men de små slidse i ringene er meget vanskelige at se i felten hvis der ikke er bragende med lys (min konklusion, et alm stilletårn under hætte er lige så godt/anvedeligt). Swarowski version med udvendig ringe og synlig plastmarkering (forskellig farve endda) er meget mere funktionel i mine øjne.

Men mht muligheder med multi zero på din TT der jo allerde har BT, ring ned selv eller send dem email.

Nåja det skulle sendes til fabrik.. det tager 4-5 uger+, som sagt synes ikke det er pengene værd (men kan ik' huske hvad prisen var)

/wolf_skate
PS fik også lavet noget auto lys på samtidigt.. det var smart.. den slår lyset fra hvis man tilter våbnet eller har det næsten lodret op el ned. Dvs i 'vente stilling' på post bruger den ikke batteri på lys, men slår umiddlebart til i det man hæver våbent til 'angrebs stilling'.

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#3
Hej Christian eller "El kongen".....

Kahles har en fantastisk service, så bare skriv til dem eller ring derned.

Jeg er sikker på at de finder en løsning.

har selv kun oplevet prima service derfra.

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)