Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Svensk jagtpriser
#1
Hej jeg har igen i år fået tilbud at komme på bukkejagt i sverige samme sted som sidste år. Prisen som bondemanden forlangte var 3000 svenske kr pr buk uanset str. Skød vi ingenting kostede det os ingenting. Vi fik tre gode seksendere. Hvad er prislejet alle andre steder? Er vi helt ved siden af, eller er det meget rimeligt. Kunne godt tænke mig at vide hvad andre giver for deres. Ved godt der er nogen der næsten går gratis på jagt, men som nye gæste i et fremmet land må da koste lidt.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#2
Vi betaler pr. dag vi er der.
Ingen trofæafgift, dog regler om afskydning ved spidsbuk hvilket giver en bøde internt.
Bondemanden får altså en fast beløb hvert år. Ender vi under det beløb der er lovet, så giver alle så beløbet nået. Hvis beløbet ender over det lovede, så får bonden denne bonus.
Vi har en aftsle, så vi har eneret på jagten.
Altså er vi formidler af hvem ìg hvornår der skal nogen der op.
Vi har også el, hus og vand til rådighed kvit og frit. Samt han hjælper gerne til + finder flere anerlendte hundefolk til drivjagt på elg og gris.
Vi ender under de 100.000 svenske men højere end 50.000 [Wink]

Jeres pris synes jeg lyder okay, den afviger ikke meget fra de danske priser på en buk, dog uden hus og hyggen [^]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#3
West, jeg tror ikke at det de fleste steder er u/b hvis man ikke skyder noget, og det er da en klar gevinst hvis der er dage hvor ikke alle skyder noget...

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)