Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Findes der virkelig ikke bedre linsebeskyttere
#1
Jeg er ved at være godt træt af at knække x antal Butler Creek linsebeskyttere hver sæson! (jeg kan multi-taske,så jeg kan ødelægge både okkular og objektiv modellen.... igen og igen...[V]) Findes der ikke nogel bedre/stærkere?

Ps.Mine kikkerter er ikke Leupold.....

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#2
Hva med sådan en her?
http://www.racerback.se/linsskydd-neoprene-p-389.html

[center]Fattigdom - det er en sindstilstand[Image: ajbutton.gif]@Petoni - Jeg hed Tikka4ever før
[Image: logo01_old.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#3
Jeg er begyndt at bruge "neopren-kondomer". Umiddelbart er jeg meget godt tilfreds med denne løsning.
Tilmed beskytter de også kikkerten med ridser og slag andre steder end linserne.

//Bo
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#4
Overhalet af Rincon[Big Grin][Big Grin]

Sådan går det når man skal snakke i telefon midt i det hele.

Jeg har Swarovskis egen, den virker mere solid (tykkere neo)og med stærke kantbånd.
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#5
hej den neoprenbandit har jeg også kan købes her.
http://jagtkompagniet.dk/optik-57/

hilsen koelj
Sigt højt og de går ned
hilsen koelj
Sigt højt og de går ned
Svar
#6
Tak for jeres respons....[Smile] Men jeg var mere ude efter noget af flip-up typen,bare i bedre/stærkere kvalitet end B.C.[?]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Jeg kan da fræse dig nogen i rustfast eller titanium, men de koster 65000 euro, for jeg skal jo kunne leve af det[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#8
Ku' jeg ikke bede om par stykker også, af de dyre altså?

Så er du i hvert fald helt sikker på, at du kan leve i lang tid af de 3 linsebeskyttere, hvilket er vel også mening?

[Big Grin]

/Buba

Dubravko
/Buba

Dubravko

Svar
#9
Leupold laver nogle rigtig lækre i alu. Jeg ved ikke om de kan fås til andre kikkerter. De har desuden den fordel at de kan flippes helt tilbage, så man slipper for at sidde og glo på dem.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#10
bruget pt denne på 'bagpartiet'
http://www.accucover.com/
den kan flippes helt op over okularet. Har ikke nok sej-terræns erfaring til at vurdere dens robusthed (dog fik jeg i føsrte sending nogle prototyper hvor knappen til flip-up var var svag/faldt ud .. blev prompte erstattet med ny version som jeg ikke har provokeret til 'udfald' endnu)

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#11
Hvad gør du ved dem. Jeg har haft de samme BC's paa mine to sigtekikkerter i over 10 aar og aldrig haft en gaa i stykker endsige mistet en. Jeg dyrker varmint jagt og flipper dem op og ned mindst 50 gange paa en weekend. De lukker med et positivt klik og aabner med et svip hvergang. Du maa gøre et eller andet forkert.
hogmeister
Hogmeister
Svar
#12
Jeg har også haft mine i snart 10 år, de virker upåklageligt endnu.

/Buba

Dubravko
/Buba

Dubravko

Svar
#13
Har selv en neopren-kikkertbeskytter over min Leupold, hvilket jeg er udemærket tilfreds med.
Dog sidder der også ButlerCreek på den (de fulgte med!)

Det er mig dog en gåde hvordan linsebeskytterne kan knække.?
"Finjusterer" du dem med en spade eller..?!?

En løsning kan være Uncle Mikes-beskytterne som ikke er nær så "fancy", men som er blødere i materialet (lidt mere gummi-agtige).

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#14
Citat:quote:

Du maa gøre et eller andet forkert.
hogmeister


@Hogmeister,

hvis du kendte ULG´en ville du ikke være så overrasket[Big Grin][Big Grin][:o)][B)]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#15
Har aldrig set et smadret/knækket ButlerCreek linsebeskytter, så det lyder til at de bliver åbnet med donkraftnøglen fra en Toyota eller finjusteret med en spade...

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#16
Hvis man ikke har ødelagt en BC GÅR man for lidt på jagt[Smile]Det er når jeg pürcher rundt jeg plejer at knække låget af, måske fordi jeg går rundt med låget åbent.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#17
Hva skal man bruge de beskyttere til.....[:o)][?]
De der multi coatet linser, med guld støv, og andet skidt, burde da ikke kræve noget[B)] Men Skal det nu værer, så er Leupold sku noget af det aller bedste, med deres Alumina dæksler. Der kunne de Tyske og Østriske rør producenter lærer en hel del.

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#18
Citat:quote:

Hvis man ikke har ødelagt en BC GÅR man for lidt på jagt



TAK Sako....[Big Grin]
Og det er lige præcis dét der sker,altså at lågene står åbne under jagt,og så skal der sgu ikke meget til før end de knækker ("bagover") De der (Leupold?) som kan foldes helt bagover,ned til kikkerten lyder som svaret på mine bønner,men jeg har altid troed at de kun passede på Leupold´s egne kikkerter,med gevind i ??
Tak for alle de forskellige konstruktive kommentare.....[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#19
Jeg har også knækket en - det var dog en af dem der følger med Leupolds Mark IV, men de ligner BC så meget at jeg er overbevist om at det er BC. Jeg tror at de bliver lidt sprøde når det bliver koldt.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#20
Det er BC som laver beskytter til Leupold Europa osv. Har selv lige købt et sæt "orginale" til min vx-1 3-9*50[8D]

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)