Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hånd kikkert
#1
hey der jeg står og skal ha en ny kikkert hvad skal jeg købe og evt hvor ? Det skal ikke være en til mange tusind men den skal være vand tæt
Svar
#2
Der er rigtig mange indlæg om dette hvis du søger i forummet, men mange er i hvert fald imponerede over hvor god en kikkert man får i en Leupold Mojave, som er relativt billig. Har selv købt én på anbefaling herinde fra, og er meget glad for den.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#3
Har selv en Hawke Nature-Trek 10X42 der varmt kan anbefales, den er måske ikke nogen knivskarp Ørn eller Zeiss ... men den har været ude for lidt af hvert i al slags vejr, og fungerer stadig upåklageligt.

Specs (jeg har ingen forbindelser til kikkertland): http://www.kikkertland.dk/hawke_nature_trek-p-496.html

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
#4
har set en 7x50 på den blå marine navy kun den evt bruges eller ?
Svar
#5
Jeg startede med et par stykker af dem der sælges for en tusse på tilbud. Nu har jeg en Leupold Olympic 8x40 (det var før Mojaven kom)som jeg er super glad for på 5.-6. år. Det er ikke sikkert at det er verdens mest lysstærke kikkert, men det klarer det fint fra solopgang til solnedgang.
Hvis du kan finde pengene, ville jeg ofre de ca. 3000 sådan en koster.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#6
så er der købt ny kikkert valget faldt på en hawke sport optics 10x50 syndes den virker okay god klar og rimelige skarp men nu må vi se når den kommer med i skoven torsdag aften .
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)