Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan det passe?
#1
Sad her i eftermiddags på kontoret og ser en kat lunte rundt i haven.

Efter at have studeret den et stykke tid syntes jeg at der var noget galt med den.
Den blev studeret et stykke tid og pludselig kunne jeg se hvad der var galt.

Den havde dårlig kondi.

Hurtigt blev vagtchefen lukket ud og det var tydeligt at han tog opgaven alvorligt.

Efter et par omgange i haven havde det tydeligt hjulpet.

Nu er det så jeg spørger - har konen ret i at jeg er en ondskabsfuld katte hader[?]

Selv mener jeg at der kun blev taget vare om det stakkels dyrs ve og vel[Big Grin]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#2
Du er slet ikke en dårlig mand!
Den kat har kun godt af lidt kondi og afvigelser i hverdagens ellers vante rutiner [Wink]
Sundt for alle parter!
Og forresten så kan kattene bare lære af deres fejl og gå en bue udenom. Det er i hvert fald ikke tit vi har katte-besøg mere [^]

.og nej vores hund får ikke fat i katten og hunden bliver på vores grund.
Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#3
Haha.... Der er så meget kvinder ikke forstår. [Smile]

En død kat. Er en god kat.

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#4
Hvem siger, at hunde er bedre dyr end katte !
Denne holdning er sikkert fremmende for jagtsporten, nar den ses lases af medierne.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Nu er det så jeg spørger - har konen ret i at jeg er en ondskabsfuld katte hader[?]


Dette er ikke det rette forum at vigte sig af sin mindre begavede opførsel i.......
Måske du kunne prøve at starte en blog her



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#6
Skal du så på en blog til dyrkelse af dobbeltmoral ID???

Du skriver under Nyheder, at man knap kan slå en skid i det her land, uden det er galt.

Er det her ikke lidt det samme. Schönauer har en holdning, og det er vel ok. Det har du selvfølgelig også, men den minder da meget omdet, man knap kan slå en skid.......

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#7
Når jeg træner naboens kat bruger jeg en spand vand - og så spurter den en ''100meter''

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Nu er det så jeg spørger - har konen ret i at jeg er en ondskabsfuld katte hader[?]


Dette er ikke det rette forum at vigte sig af sin mindre begavede opførsel i.......
Måske du kunne prøve at starte en blog her



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



Er der en eller anden afstemning jeg er gået glip af??

@ Schönauer - verdens klasse[Big Grin][Big Grin]

[center]Fattigdom - det er en sindstilstand[Image: ajbutton.gif]@Petoni - Jeg hed Tikka4ever før
[Image: logo01_old.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#9
quote]

Dette er ikke det rette forum at vigte sig af sin mindre begavede opførsel i.......
Måske du kunne prøve at starte en blog her



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
[/quote]
Du må jo have god tid siden du har tid til at opsøge så dybsindige steder.

Men fortæl mig lige, hvorfor katte ejere tilsyneladende har en særstatus i forhold til hundeejere[?]
De skal følge fuldstændig samme lov og skal holde styr på deres dyr, akkurat som vi andre med hund[Wink]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#10
@BigDane - jeg har svært ved at få øje på sammenhængen.

@Schönauer - katteejere har ikke særstatus i forhold til hundeejere og det er ikke the issue her, issue't her er dette evindelige, barnagtige pral med hvor grov man kan være over for katte (og ræve for den sags skyld) og det kan godt være at i er nogle fandens karle, men det er så'gu enerverende ustandeselig at skulle læse om det.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by ID

@BigDane - jeg har svært ved at få øje på sammenhængen.

@Schönauer - katteejere har ikke særstatus i forhold til hundeejere og det er ikke the issue her, issue't her er dette evindelige, barnagtige pral med hvor grov man kan være over for katte (og ræve for den sags skyld) og det kan godt være at i er nogle fandens karle, men det er så'gu enerverende ustandeselig at skulle læse om det.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



Du kunne så evt. springe indlægget over, hvis det støder dig så meget.
Der er ikke læse tvang[Wink]

Det er jo skøøønt at moralens selv bestaltede vogtere, holder øje med os[xx(]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#12
Genialt... =o)

Ville selv gøre det samme. (uagtet om det var en kat, hund, isbjørn) der kom ind i haven.

**Byder lige på et krus øl**

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#13
Du skrev, man knap kan slippe en vind uden at overtræde en lov. Hvilket vel egentlig betyder, man straks får en over fingrene, hvis man træder ved siden af. Er det ikke noget nær det samme her. I dine øjne har schönauer trådt ved siden af. Ikke??!!

Ved ikke om jeg vil kalde det barnagtig pral. Jeg vil heller ikke have katte eller for den sags skyld hunde til at rende på min grund. Eller min jagt. Og det er der vel ikke noget galt i??

Jeg finder måden, det er skrevet på ret humoristisk. Nu er jeg selvfølgelig også før blevet kaldt både primitiv, neandertaler mm.. Nok derfor jeg kan se humoren i det.....

Det er jo bare en kat..... [Wink] Og det var så skrevet med en vis grad af ironi.........

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#14
Mellem linierne, drejer denne trad sig mere om, at DK er et "for" lille land til fritankere, mangel pa jagtomrader og alt for mange unodvendige modbydelige regler....og alle elsker at paminde hinanden om denne suppedas konstant.

Husker tydeligt da jeg tog jagtegn i 81. Alle i denne jagtklub bagtalte det andet jagerforbund (der var vist 2 store dengang).
Udover vores jagtundervisning, brugte medlemmerne kun tid pa druk og retfardiggore egne interesser.

Der blev konstant talt om regler/forbud, istedet for friske ide'er om fremtiden, og hvad man kunne/burde gore for jagtsportens ve og vel.

Personer uden ambitioner/prioriteter, bliver som regel til "kasketkarle" og mestrer i at pege fingre af andre samt deres fejl, men bringer sjaldent noget til "bords" selv.

Sa denne sanne holdning senere i diverse skytteforeninger...meget meget trist ikke!

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Du kunne så evt. springe indlægget over, hvis det støder dig så meget.
Der er ikke læse tvang[Wink]


Nu er det jo lidt svært at finde ud af om et indlæg er værd at læse uden at ha' læst det først.............

Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Det er jo skøøønt at moralens selv bestaltede vogtere, holder øje med os[xx(]


Uagtet at jeg ikke finder det i orden at pudse sin hund på en kat, har jeg faktisk ikke nævnte dette med eet eneste ord. Det som jeg reagerer på er, som jeg også har skrevet, dette "ho, ho, er jeg ikke en fandens karl når jeg kan pudse hunden på katten i haven og min kone er sart og syntes jeg er ondskabsfuld, men jeg er da ligeglad ho, ho"...........det er sgu' da patetisk!
Og så har jeg vist også svaret på BigDane's indlæg om dobbeltmoral.

@50GIJESS - ja i Danmark er vi nogle små uduelige skidderrikker som burde hænge os selv i det nærmeste træ og i USA er gaderne belagt med guld og........



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#16
Ikke guld !
Men belagt med frihed og muligheder....

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#17
Jeg gider ikke se at naboens katte tømmer hækken for fugleunger, prøver at plyndre redekasserne, samt skider i den sandkasse, der er til når børnebørnene er på besøg.

Folk kan bare holde deres katte hjemme, ligesåvel som jeg holder min hund hjemme.

Kommer de gennem hegnet og ind i haven, så lukker jeg squ vagtchefen ud. Det plejer at hjælpe efter nogle få gange[Wink] Han er skam vældig fredelig og kunne ikke finde på at gøre dem noget. Han vil bare have sit territorium i fred.

Du kan så kalde det patetisk, det rager mig en papand.
Jeg undlader så at nævne hvad jeg mener om dit ævl og ordskvalder.

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#18
Jeg vil nu give ID ret. Jeg synes der er en tendens til at katte konstant bliver lagt for had. Jeg skal da ikke være bleg for at sige at hvis vores kat bliver jagtet på vores grund af en eller anden råden jagthund, ja så skyder jeg sgu for at beskytte vores husdyr på egen grund. Nu får jeg hug, men jeg har set min onkels kat som blev jaget og bidt af en hjerndød ruhår. Katten nåede op i et træ og køteren stod nedenfor og skabte sig. Katten kunne heldigvis reddes, men hvis det havde været hjemme hos os havde hunde sgu ikke overlevet. Med til historien hører selvfølgelig at det var på min onkels grund at hunden havde jaget katten. Så hundeejerne har sgu heller ikke altid styr på deres dyr.

Mvh
Jonas
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Jeg gider ikke se at naboens katte tømmer hækken for fugleunger, prøver at plyndre redekasserne, samt skider i den sandkasse, der er til når børnebørnene er på besøg.

Folk kan bare holde deres katte hjemme, ligesåvel som jeg holder min hund hjemme.

Kommer de gennem hegnet og ind i haven, så lukker jeg squ vagtchefen ud. Det plejer at hjælpe efter nogle få gange[Wink] Han er skam vældig fredelig og kunne ikke finde på at gøre dem noget. Han vil bare have sit territorium i fred.

Du kan så kalde det patetisk, det rager mig en papand.
Jeg undlader så at nævne hvad jeg mener om dit ævl og ordskvalder.

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben



[Big Grin][Big Grin]
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#20
ID, du bliver ikke sjov at bo sammen med på plejehjemmet [Wink]
Er det ikke Ulve, Bin Laden, Katte alle får en røffel. [Big Grin]
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)