Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skarpskytter taget på fersk gerning
#21
Tja... jeg vil nødigt fortælle om hvad jeg lavede med luftgevær i min tidlige dage... [:I]
Godt der bliver strammet op på lovgivningen omkring denne våbentype[}Smile]

"Livet er for kort til upræcise rifler"
[Image: topp_vinter.gif]
[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#22
Godt gået.

Prøvede det samme for nogle år siden. Det var dog ikke ænder eller lign. knægtene skød på, men mine små børn. Der gik 1½ år før forældrene dukkede op og hentede våbene.

Men så i sidste uge kom min makker kørende i skoven på vores jagt lige uden for Skælskør. Pludselig sprang en total sortklædt skikkelse over vejen foran bilen. Derefter kom en til. Han stod lidt stille og min makker og han kikkede lidt på hinanden. Min makker blev lidt nervøs, men de to sortklæte tog benene på nakken og flygtede ind gennem skoven og over naboens jord. De var begge bevæbnet, med hvad min makker efterfølgende mente var softguns. Det skal lige tilføjes min makker mente at begge var over 180 cm. høje, så små knægte var der ikke tale om.

Coba
Svar
#23
Som erfaren hardball spiller syntes jeg at du gjorde det rigtige. Hader den slags der giver vores sport et dårligt ry. De skal kun bruges på banerne og ikke på offentlige steder. Ejer selv 2 hk416, en Colt m4, en Chey tac magen til den mark wallberg bruger i shooter, en mp5 mfl. Alle i metal og med sigtemidler på. Self med trades graveret på og i den rigtige scala.

Min dag starter når din pludselig ender...
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min dag starter når din pludselig ender...
Alarm 112 Ambulancetjenesten
Har du tid til at læse min pm/pb, har du også tid til at besvare den...
Svar
#24
Sådan, Santo! [Smile]

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg] ... min næste Sako skal være en L461 Vixen .223R :-)
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)