Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mosque vs Texas svine
#1
Lilt problem for muslimer i Texas [Big Grin][Big Grin][Big Grin][^]

http://www.youtube.com/embed/dUr1NxJDC94?rel=0
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#2
If hogbreeding are the answer, I can't understand why we have so many muslims in Dk. I dont really know how many, but it's too many....

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

If hogbreeding are the answer, I can't understand why we have so many muslims in Dk. I dont really know how many, but it's too many....

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....



Det er ikke antallet der udgør et problem - det er det faktum at størstedelen af kommunikationen i medierne omhandler, eller foretages af, de mest ekstremistiske danskere og muslimer.

Hvis der var lige så stor fokus på den meget store majoritet af danskere og muslimere der ikke har problemer med hinanden, så ville man få et ganske andet indtryk af problemets omfang.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Kenneth

Hvis der var lige så stor fokus på den meget store majoritet af danskere og muslimere der ikke har problemer med hinanden, så ville man få et ganske andet indtryk af problemets omfang.

Så sandt som det er skrevet!



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Kenneth
Hvis der var lige så stor fokus på den meget store majoritet af danskere og muslimere der ikke har problemer med hinanden, så ville man få et ganske andet indtryk af problemets omfang.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.



Enig. Men ligesom jeg tager afstand fra de ekstreme udtalelser og handlinger foretaget af racister, kunne jeg godt bruge en udtalt afstand tagen fra moderater muslimer når ekstreme muslimer dummer sig.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by 308 komp

Citat:quote:

Originally posted by Kenneth
Hvis der var lige så stor fokus på den meget store majoritet af danskere og muslimere der ikke har problemer med hinanden, så ville man få et ganske andet indtryk af problemets omfang.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.



Enig. Men ligesom jeg tager afstand fra de ekstreme udtalelser og handlinger foretaget af racister, kunne jeg godt bruge en udtalt afstand tagen fra moderater muslimer når ekstreme muslimer dummer sig.

VH Søren

Big Green for ever



Vi er dejligt enige i dag [Big Grin]

/Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by 308 komp

Enig. Men ligesom jeg tager afstand fra de ekstreme udtalelser og handlinger foretaget af racister, kunne jeg godt bruge en udtalt afstand tagen fra moderater muslimer når ekstreme muslimer dummer sig.

Problemet er at disse moderate muslimer ikke er organiseret, de er bare almindelige mennesker som os andre og de har ikke (som Kenneth skriver) umiddelbar adgang til medierne..........
En anden ting er, at det formodentlig også er en urealistisk forventning af ha', vi andre farer jo heller ikke ud og "tager afstand" hvergang en eller anden kristen tosse laver noget, som vi ikke syntes om....



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#8
Svinevæddeløb, Bacon-konference, flæskesværkonkurrence....

Der er mange sunde ting man kan afholde... =o)

Det er desværre samme tankegang der bruges overfor eks skydebaner.

Den by jeg er vokset op i, Tolne, der har vi ude under Tolne skole haft en 15m salonbane - og i skoven mellem Tolne og Vogn er der en 50m salon og 200m 6.5x55/.308 bane.

Men i Tolne var der også én som havde boet der det meste af i hvert fald mit liv, hvis ikke længere, som udemærket vidste at der var denne skydebane - han valgte så at lave en Campingplads og argumenterede for at det ødelagde hans forretning at der var støj én gang om ugen, om aftenen fra kl 17-19 (ca).
Så 200m banen blev lukket - og 50m banen er godt på samme vej, hvis ikke den ER lukket. =o(

Jeg fatter ikke at man kan flytte et eller andet sted hen, og bare bede naboerne om at humme sig fordi man selv har andre livsværdier.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Kenneth

Citat:quote:

Originally posted by BigDane

If hogbreeding are the answer, I can't understand why we have so many muslims in Dk. I dont really know how many, but it's too many....

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....



Det er ikke antallet der udgør et problem - det er det faktum at størstedelen af kommunikationen i medierne omhandler, eller foretages af, de mest ekstremistiske danskere og muslimer.

Hvis der var lige så stor fokus på den meget store majoritet af danskere og muslimere der ikke har problemer med hinanden, så ville man få et ganske andet indtryk af problemets omfang.


OK...GODT..Vi her inde US skal sende alle vores muslimer til dig.....MIXING MUSLIMS AND WESTERN KULTURE IS LIKE MIXING OIL AND WATER....YOU CAN SHAKE IT UP AND TRY TO MIX IT....BUT IT,LL SEPARATE OUT AGAIN.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#10
Ingen moskeer i Dk tak. Så hellere atomaffald....

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#11
Originally posted by Eric A
Citat:quote:

MIXING MUSLIMS AND WESTERN KULTURE IS LIKE MIXING OIL AND WATER....YOU CAN SHAKE IT UP AND TRY TO MIX IT....BUT IT,LL SEPARATE OUT AGAIN.



Man kan sagtens få vand og olie til at forblive blandet, man skal bare bruge en emulgator. Emulgatorerne i denne sammenhæng er efter min mening kommunikation, forståelse, og tolerance. Men det skal gå begge veje før det kan lykkes.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Kenneth

Originally posted by Eric A
Citat:quote:

MIXING MUSLIMS AND WESTERN KULTURE IS LIKE MIXING OIL AND WATER....YOU CAN SHAKE IT UP AND TRY TO MIX IT....BUT IT,LL SEPARATE OUT AGAIN.



Man kan sagtens få vand og olie til at forblive blandet, man skal bare bruge en emulgator. Emulgatorerne i denne sammenhæng er efter min mening kommunikation, forståelse, og tolerance. Men det skal gå begge veje før det kan lykkes.

Hilsen Kenneth


undskyld Kenneth...men ingen kommunikation,forståelse og tolerance med muslimer efter 9-11...Fort Hood skydtning...USS Cole bombing...Amsterdam lufthavn til Detroit lufthavn flyette ,juldag bombing attemp...etc...etc...
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#13
Kom nu videre Eric A...............
De mennesker som udførte de handlinger du nævner var kriminelle religiøse ekstremister, du kan ikke sætte lighedstegn imellem disse forbrydere og islam.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by ID

[black][font=Tahoma]Kom nu videre Eric A...............
De mennesker som udførte de handlinger du nævner var kriminelle religiøse ekstremister, du kan ikke sætte lighedstegn imellem disse forbrydere og islam.


Sikker på at jeg kan.. ID....der religiøn gør dem farlige mensker når rundt westerners eller western kulture/landet....lide en hunde med rabies klar til at strike/ramt.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#15
Jeg har det store held at være ansat i et større dansk firma, hvor der er plads til ''mellemmuslimer''

Tro mig - vil hellere arbejde sammen med en flittig muslim - end en doven dansker !

@Eric A - Du og andre med samme holdninger kunne være den katalysator der gjorde I fik 9-11. Som du ser bruger jeg udtrykket ''mellemmuslimer'' det dækker over muslimer der er endt her i DK på grund af krig - ufred der hvor de kommer fra. De skal efter min mening være hjerteligt velkomne. Men der er også de der kommer af lutter bekvemmelighed for at nasse på det danske system, eller rabiate der vil have sorte hætter på alt. Men det er minoriteter som de fleste andre muslimer ikke sympatiserer med.

Jeg har altid stemt i højre side af salen, men jeg er sgu lidt utryg ved dine holdninger - det er den slags der skaber unødvendig konfrontation.

Hvor mange af klodens befolkning har amerikansk pas ? mange færre end du tror Erci A - men lige forbandet skal I styre hele verden [|)]
mvh
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by TSX

Jeg har det store held at være ansat i et større dansk firma, hvor der er plads til ''mellemmuslimer''

Tro mig - vil hellere arbejde sammen med en flittig muslim - end en doven dansker !

@Eric A - Du og andre med samme holdninger kunne være den katalysator der gjorde I fik 9-11. Som du ser bruger jeg udtrykket ''mellemmuslimer'' det dækker over muslimer der er endt her i DK på grund af krig - ufred der hvor de kommer fra. De skal efter min mening være hjerteligt velkomne. Men der er også de der kommer af lutter bekvemmelighed for at nasse på det danske system, eller rabiate der vil have sorte hætter på alt. Men det er minoriteter som de fleste andre muslimer ikke sympatiserer med.

Jeg har altid stemt i højre side af salen, men jeg er sgu lidt utryg ved dine holdninger - det er den slags der skaber unødvendig konfrontation.

Hvor mange af klodens befolkning har amerikansk pas ? mange færre end du tror Erci A - men lige forbandet skal I styre hele verden [|)]


OK..fortælle mig denne igen i 20årig...når du forladet til Norge fordi muslimer egen jere landet.[:0]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#17
Jeg har i en periode over 3 år haft ansat 4 marokkanske muslimer (2 tømrere og 2 murere), der har ikke på noget tidspunkt været problemer som kunne relateres til islam. De udviste alle 4 udtalt loyalitet mod firmaet og var meget fleksible.
For at komme eventuelle kommentarer i forkøbet så var de alle fire overenskomstansatte og oppebar samme løn som de danske håndværkere - dog var deres indtjening på akkordarbejde en anelse højere end de danske håndværkeres.

Jeg finder islam demagogisk og fordummende, men jeg har også den holdning at folks tro er deres egen sag og så længe det ikke har indflydelse på arbejdsydelsen er jeg flintrende ligeglad om så folk tror på Anders And.

@Erik A - som en kommentar til dit sidste indlæg kan jeg oplyse at historisk-statistisk er det sådan at muslimer assimilerer i de samfund de lever i (fralægger sig islam og bliver som det omgivende samfund - reff.: F.eks. Sicilien og Spanien) hvorimod kristne integrerer (beholder deres kultur men lever side om side med det omgivende samfund), så jeg tror ikke at TSX bliver nødt til at flytte til Norge.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by ID

[black][font=Tahoma]at historisk-statistisk er det sådan at muslimer assimilerer i de samfund de lever i (fralægger sig islam og bliver som det omgivende samfund - reff.: F.eks. Sicilien og Spanien) hvorimod kristne integrerer (beholder deres kultur men lever side om side med det omgivende samfund),



Der er så et stykke vej endnu. Er det noget du kan dokumentere eller er det bare en mavefornemmelse.
Det er nemlig stik imod grundideen i islam som netop ønsker at muslimerne skal overtage verdensherredømmet og lade de vantro dø.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Der er så et stykke vej endnu. Er det noget du kan dokumentere eller er det bare en mavefornemmelse.

Nu nævnte jeg Sicilien (befolkningen på Sicilien består af folk af ca. halv keltisk og halvt arabisk afstamning) og Spanien (i år 717 var Spanien muslimsk) som eksempler - begge steder er idag fortrinsvis kristne.

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Det er nemlig stik imod grundideen i islam som netop ønsker at muslimerne skal overtage verdensherredømmet og lade de vantro dø.

Den grundidé kunne jeg godt tænke mig at høre lidt mere om, er du sikker på at du ikke forveksler den med den kristne grundidé?



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#20
Jep rigtig mange fungerer godt i det danske samfund men...

Ja jeg hører til dem som mener at en del burde overveje om de i det hele taget hører til i DK.

Der er mere end en håndfuld... som ikke vil "indordne sig i forhold til de regelsæt vi har i DK samt det menneskesyn vi har oparbejdet gennem generationer

Blandt andet deres religiøse syn på danske... og egne kvinder for den sags skyld kan jeg slet ikke være med på... fænomenet med nedstirrende af danske kvinder og hvordan de omtales tænder mig fuldstændig af...

Deres massive omgåelse af lov og orden herunder lovgivningen på told og skat området - det trigger mig også som lovlydig borger.

Hørte den anden dag en falkmand fortælle om en borger med anden etnisk baggrund - manden havde været storryger og havde fået KOL af indsatsen.
Manden var en rigtig venlig mand og takkede hver gang for transporten til sygehuset og virkede således sympatisk, men det viste sig, at han stjal med arme og ben på sygehuset under indlæggelserne når han fik vejret igen - så sygehuset ville til sidst ikke have ham da han skabte utrolig meget virak.... jeg har oplevet andre tilfælde af den dobbelthed... det klæder os ikke at være hamrende naive som vi er lidt tilbøjelige til at være i vores lille Danmark

http://www.bt.dk/krimi/her-haaner-de-ung...aa-youtube

"Livet er for kort til upræcise rifler"
[Image: topp_vinter.gif]
[Image: topp_sommar.gif]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)